• 1
  • 2
2005-10-14, 10:40
Medlem
jahopp, skulle ta 1 stilnoct för att sova...
Vaknar upp dan efter med blåmärken över hela kroppen och ser att jag tryckt i mig 2,5 kartor....
Är det farligt att överdosera så pass mycket?
Citera
2005-10-14, 10:48
Medlem
BagareBengts avatar
du somnade ju i vart fall inte in för gott, vilket i sig borde ses som jävligt positivt.
Citera
2005-10-14, 10:48
Medlem
PreDampors avatar
Starta webkamran nästa gång innan intag, bedöm sen efter att sett på filmen
Citera
2005-10-14, 12:18
Medlem
Du får knappast några permanenta skador, men du borde nog börja forska lite i vad du kan tänkas ha gjort under natten och var liket är dumpat innan polisen kommer dig på spåren.
Citera
2005-10-14, 13:20
Bannlyst
Undrar vad du ställt till med på 25 stycken. Nått minne lär du garanterat inte ha kvar iallafall. Håller med ovan, hitta liket innan polisen, lista ut vad du haft för dig. Eller låtsas som inget hänt och ta inte stilnoct igen, det funka för mig.
Citera
2005-10-14, 15:19
Medlem
NTcryS:ts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ayla
Vaknar upp dan efter med blåmärken över hela kroppen och ser att jag tryckt i mig 2,5 kartor....
Så där gjorde jag också på en enda 10 mg + en kvarts propavan med skillnad att det var en hel karta Omnibionta jag tryckte i mig. Dom här Z-medicinerna är jag nu väldigt försiktig med.
Citera
2005-10-14, 21:06
Medlem
Citat:

Skillz man, vad var det för styrka?^^

Next time, antingen testar du imovane, eller så gömmer du stilnocten efter att du har tagit din tablett.

Och ja, som de andra säger, slå på en videokamera :P
Citera
2005-10-14, 22:08
Medlem
Porrpojkes avatar
Stilnoctfrossa verkar du haft o det är vanligt att man får...spelar ingen roll om man så gömmer paketet i 30 delar-man hittar ändå alla piller o slänger i sig...bäst är att ta sin medicin o lägga sig o sova på en gång...inte sitta o vänta på att den ska verka för då är det kört
Citera
2005-10-14, 22:48
Medlem
Det var 10mg...

Ja jag lever iaf, minns ingenting alls av natten.
Mina vänner sa att jag inte var kapabel till att göra någonting, jag bara ramlade omkring. De sa åt mig att gå o lägga mig men då hade jag sagt att det inte gick för det var folk i sovrummet!

Tillslut hade de satt mig mitt på golvet för att jag inte skulle ramla omkring så mycket...

Nej nu har jag stilnoct-ångest. Ska fan inte röra skiten igen, tur att jag inte dog eller nått iaf.. Med tanke på att jag såg 2 dockor ha sex på 10 mg i måndags så kan ni kanske tänka er hur det måste ha vart i onsdags natt...

Stilnoct är inte min vän. Får fan bli Imovane nästa gång..
Citera
2005-10-14, 22:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PreDampor
Starta webkamran nästa gång innan intag, bedöm sen efter att sett på filmen

Polarna hade tydligen filmat mig, men det var nått lustigt med filmen så det gick ej att kolla...

Tror inte jag vill se heller för den delen. Har fan mer ångest än efter en jävlig fylla...
Citera
2005-10-14, 22:57
Medlem
$Snake$s avatar
Citat:
Polarna hade tydligen filmat mig, men det var nått lustigt med filmen så det gick ej att kolla...

Tror inte jag vill se heller för den delen. Har fan mer ångest än efter en jävlig fylla...

fi fan undra vad du gjorde, körde kanske lite fight club med dig själv.
Citera
2005-10-15, 00:22
Medlem
Citat:
Det var 10mg...

Ja jag lever iaf, minns ingenting alls av natten.
Mina vänner sa att jag inte var kapabel till att göra någonting, jag bara ramlade omkring. De sa åt mig att gå o lägga mig men då hade jag sagt att det inte gick för det var folk i sovrummet!

Tillslut hade de satt mig mitt på golvet för att jag inte skulle ramla omkring så mycket...

Nej nu har jag stilnoct-ångest. Ska fan inte röra skiten igen, tur att jag inte dog eller nått iaf.. Med tanke på att jag såg 2 dockor ha sex på 10 mg i måndags så kan ni kanske tänka er hur det måste ha vart i onsdags natt...

Stilnoct är inte min vän. Får fan bli Imovane nästa gång..

Aww, stilnoct är fan inte kul, bara ibland. Har själv upplevt sånt. Såg en massa människor omkring mig och krokodiler och liknande. Dock kommer jag inte ihåg, var en polare som berättade att jag hade ringt och sagt det ^^

Men shisse, du måste ha trillat förbannat mkt om du ahr så jäkla mycket blåmärken också. stackars
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in