Citat:
Ursprungligen postat av
UntrackedNotize
Kan ju inte vara lätt att lida av grav autism. Jag menade ifrån början att man bytte konto, posthora. Varit medlem sen 2005 klart som fan att jag vet att man inte bara kan byta namnet. Vad skulle det dessutom fylla för funktion för TS "mördare"? Hans posts är ju fortfarande kvar.
Vet inte riktigt vad det är för fel på sådana som dig.
Ja, det var ju helt självklart vad du menade. Aldrig någonsin har någon skrivit något helt idiotiskt och felaktigt här. Nejdå, det har aldrig hänt.
Citat:
Ursprungligen postat av
vizzor
Ja för det var ju extremt tydligt skrivet av dig osv. Jag tolkade det precis som kinesarsle. Hur kan det vara så självklart för oss andra att veta att du vet att man inte kan byta användarnamn? Även om säkert 90% av flashbacks användare vet om det, så kan jag lova dig att alla inte vet om det. Alltså var det inte särskilt konstigt att anta att du inte visste det med tanke på hur du formulerade dig.
Så nej, någon autist behöver man inte vara för att tolka inlägget så som jag och kines gjorde.
Hen har visserligen rätt i att det inte skulle hjälpa något, men återigen, varför skulle jag utgå från att hen inte menade något så dumt? Jag har sett bra mycket dummare tankevurpor.