2015-06-07, 23:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kinesarsle
Du kan inte ta bort ett konto. Det enda du kan göra är att sluta använda det. Du får ha flera konton samtidigt.
Ok, fast då hjälper det ju knappast byta användare om det han skrivit finns kvar, om han nu finns vilket jag tvivlar på,användaren som skapat tråden har ju bara varit medled drygt en månad så han kan ju inte spanat på denne så länge.
Citera
2015-06-07, 23:50
Medlem
bradgardsindianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pederN
Ok, fast då hjälper det ju knappast byta användare om det han skrivit finns kvar, om han nu finns vilket jag tvivlar på,användaren som skapat tråden har ju bara varit medled drygt en månad så han kan ju inte spanat på denne så länge.

TS kan ju ha läst trådar i flera år innan denne blev medlem.
Citera
2015-06-07, 23:52
Medlem
kinesarsles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pederN
Ja, det är ju fullständigt omöjligt att TS påbörjade sitt spaningsarbete innan han startade kontot...

Herregud. Vi konstaterade ju alldeles nyss att man kan ha flera konton. Hur tänkte du där egentligen? Jag kan då säga att jag förmodligen hade skapat ett nytt konto innan jag startar en sådan här tråd.
Citera
2015-06-07, 23:53
Bannlyst
"Golare har inga polare" har jag bara hört i knarksammanhang. Ett mord är ändå ett mord, det betyder att mördaren är kapabel till dödligt våld, lite skillnad mot att inhalera rök och bli lite fnissig.
Citera
2015-06-07, 23:54
Bannlyst
Citat:
Byta konto kan man göra, men inte byta användarnamn. Jag trodde du menade att verkligen byta användarnamnet.

Kan ju inte vara lätt att lida av grav autism. Jag menade ifrån början att man bytte konto, posthora. Varit medlem sen 2005 klart som fan att jag vet att man inte bara kan byta namnet. Vad skulle det dessutom fylla för funktion för TS "mördare"? Hans posts är ju fortfarande kvar.

Vet inte riktigt vad det är för fel på sådana som dig.
Citera
2015-06-08, 00:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av UntrackedNotize
Kan ju inte vara lätt att lida av grav autism. Jag menade ifrån början att man bytte konto, posthora. Varit medlem sen 2005 klart som fan att jag vet att man inte bara kan byta namnet. Vad skulle det dessutom fylla för funktion för TS "mördare"? Hans posts är ju fortfarande kvar.

Ja för det var ju extremt tydligt skrivet av dig osv. Jag tolkade det precis som kinesarsle. Hur kan det vara så självklart för oss andra att veta att du vet att man inte kan byta användarnamn? Även om säkert 90% av flashbacks användare vet om det, så kan jag lova dig att alla inte vet om det. Alltså var det inte särskilt konstigt att anta att du inte visste det med tanke på hur du formulerade dig.

Så nej, någon autist behöver man inte vara för att tolka inlägget så som jag och kines gjorde.
Citera
2015-06-08, 00:12
Medlem
kinesarsles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UntrackedNotize

Ja, det var ju helt självklart vad du menade. Aldrig någonsin har någon skrivit något helt idiotiskt och felaktigt här. Nejdå, det har aldrig hänt.

Citat:
Ursprungligen postat av vizzor
Ja för det var ju extremt tydligt skrivet av dig osv. Jag tolkade det precis som kinesarsle. Hur kan det vara så självklart för oss andra att veta att du vet att man inte kan byta användarnamn? Även om säkert 90% av flashbacks användare vet om det, så kan jag lova dig att alla inte vet om det. Alltså var det inte särskilt konstigt att anta att du inte visste det med tanke på hur du formulerade dig.

Så nej, någon autist behöver man inte vara för att tolka inlägget så som jag och kines gjorde.
Hen har visserligen rätt i att det inte skulle hjälpa något, men återigen, varför skulle jag utgå från att hen inte menade något så dumt? Jag har sett bra mycket dummare tankevurpor.
Senast redigerad av kinesarsle 2015-06-08 kl. 00:14.
Citera
2015-06-08, 00:20
Medlem
Ett så grovt brott tillåter husransakan i alla länder o det är landes juristriktion där FB har sina servrar som gäller.
Så om polisen anser att din anmälan har substans då har nog inte FB något val. Skulle inte ens tro att de i det fallet skulle vilja vägra.
Citera
2015-06-08, 00:37
Bannlyst
Citat:
Word!

"Ingen gillar en golare." Jo, faktiskt gör rätt många det.

Och svenska polisen skyddar ju golare så bra mot grova brottslingars hämnd...eller nej, just det. Där har vi också en liten hake.
Citera
2015-06-08, 00:43
Medlem
kinesarsles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Redoxreaktion
Och svenska polisen skyddar ju golare så bra mot grova brottslingars hämnd...eller nej, just det. Där har vi också en liten hake.
Det är absolut något att ta med i beräkningarna. Däremot skulle jag aldrig avstå att tipsa snuten på grund av någon konstig hederskodex.
Citera
2015-06-08, 00:49
Medlem
Kom igen, vilket fall gäller det?
Citera
2015-06-08, 00:50
Medlem
Europes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Observerad
Jo då, Palmemordet ligger helt uppklarat på TS skrivbord.. tillsammans med en tallrik amfetamin och en sönderslagen väckarklocka.

Jo, det är förmodligen det scenariot eller Researchgruppen som är ute och rekognoserar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in