• 1
  • 2
2005-10-14, 08:29
Medlem
KönsKlass avatar
Vet inte om det hör hemma i den här avdelningen, men är det bara jag som reagerat på hans flintproblem? Han led ju av att han blev flint och gjorde en hårtransplantation längst fram i pannan eftersom det började falla av mycket där. Saken är ju den, att han håller ju på att bli råflint och hårfästet kryper ju bara mer och mer bakåt på skallen, och det kommer ju se helsjukt ut när han losat allt hår förutom på den lilla platsen längst fram i hjässan han valde att hårtransplantera. Det kommer ju att bli Mohikan-stuket.
En bild på hur det kan se ut idag:
http://www.aftonbladet.se/vss/noje/s...713183,00.html
Citera
2005-10-14, 08:52
Medlem
m68s avatar
Det är nog ingen fara transplanterat hår slits bort ganska fort har en bekant som har gjort det och det tog knappt ett år så var det borta.
Citera
2005-10-14, 11:55
Medlem
Perriss avatar
Dessutom brukar de som syr in nya buskar på bollen göra om det flera gånger allt eftersom fjunen släpper taget. Till slut är hela huvuet täckt av nackhår, och allt är frid och fröjd.

/perris
Citera
2005-10-14, 12:16
Medlem
chrillenilssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av m68
Det är nog ingen fara transplanterat hår slits bort ganska fort har en bekant som har gjort det och det tog knappt ett år så var det borta.

"jag mötte Lassie" Jag har gjort den där operationen på samma ställe som Magnus minsann. Så jag vet hur det där slutar, men att håret slits och trillar av e inte sant. Det kan jag gå i god för
Citera
2005-10-14, 12:28
Medlem
Hur slutar det då?
Citera
2005-10-14, 13:50
Medlem
m68s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chrillenilsson
"jag mötte Lassie" Jag har gjort den där operationen på samma ställe som Magnus minsann. Så jag vet hur det där slutar, men att håret slits och trillar av e inte sant. Det kan jag gå i god för
Då har jag nog en tydlig synvilla när jag träffar honom då för håret är borta.
Citera
2005-10-14, 13:58
Medlem
Fläskbak(kille)s avatar
Citat:

Synfrilla?
Citera
2005-10-14, 16:46
Medlem
Det var värst vad ni är intresserade av frisyren hanses. Vågar man böja sig ner och knyta skorna här inne?
Citera
2005-10-14, 19:24
Medlem
chrillenilssons avatar
Citat:

Då har jag det oftare, för jag ser mig varje dag... Å det sitter kvar.... å detta var 10 år sedan jag gjorde det
Citera
2005-10-14, 20:00
Medlem
Alfred Nilssons avatar
Han kommer alltså snart se ut som Pontare eller han sångaren i Prodigy
Citera
2005-10-14, 20:24
Medlem
fluke12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alfred Nilsson
Han kommer alltså snart se ut som Pontare eller han sångaren i Prodigy
Pontare är Kung!
Oavsett mängd hår...
Citera
2005-10-14, 20:28
Moderator
impieteers avatar
Alltså, håret fortsätter ju växa som inget hänt på huvudet istället för i nacken. Det är ju inget löshår som slits bort sakta men säkert, det fungerar ju som vilket hår som helst efter att det läkt. Säkert finns det någon ovanlig komplikation som gör att kroppen stöter bort håret igen, men det hör ju säkert inte till vanligheterna.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in