Det här är tråden för alla som vill be Somar Al Naher om ursäkt för att hon erhöll ett svenskt medborgarskap, skydd från krig och elände till sig själv och sin familj, gratis grund och högskoleutbildning, gratis pension till båda sina föräldrar samt det orättvisa med att hon fick ett välbetalt jobb på Aftonbladet trots att det finns bättre skribenter där ute att rekrytera.
Så be nu Somar Al Naher om ursäkt och ge gärna en vettig förklaring till varför ni ännu inte bett om ursäkt.
Jag, serotonin, ber härmed Somar Al Naher om ursäkt för att hon aldrig kommer få uppleva lyckan i att säljas naken som IS-slav samtidigt som männen i hennes släkt eldas upp i burar.
Jag, Landstrider, ber Somar om ursäkt för att jag ännu inte ordnat så att hen fått en fast plats i alla kommande Nobelmiddagar och krävt att Villa Pauli i Djursholm ska bli hennes residens då hen är en så viktig person.
Jag, Landstrider, ber Somar om ursäkt för att jag ännu inte ordnat så att hen fått en fast plats i alla kommande Nobelmiddagar och krävt att Villa Pauli i Djursholm ska bli hennes residens då hen är en så viktig person.
Uj, har det gått så långt att vi använder "hen" även fast könet är fastslaget. Spännande!
Jag, Uncle Duke, ber Somar Al Naher uppriktigt om ursäkt för att jag helt icke-ironiskt deltar, och därmed bidrar till att skänka legitimitet till, i en icke politiskt korrekt tråd som förlöjligar hennes kamp för jämlikhet och upprättelse (eller vad det nu är hon kämpar för).
Jag ber om ursäkt Somar Al Naher, att vi har slösat skattepengar på sånt slödder och pack som din familj utgör i Sverige. Jag beklagar djupt ifrån min hjärta att lasermannen inte fick bli det ljus mörkret för din familj.
VEMDÅJAG, ber Somar Al Naher om ursäkt för...ja....jag drack just morgonkaffe och sen körde det som vanligt ihop i magen. Det ber jag om ursäkt för Somar Al Naher. Sen idag måste jag byta olja på bilen, enligt mätarställningen har jag kört hundra mil för långt sedan senaste bytet. Förlåt för detta Somar Al Naher.
För övrigt verkar vi inte få någon sommar men vi har fått Somar istället. Det kanske är vi som borde få en ursäkt istället.
Hon är frilans,nån form av skribent. Får till ett inlägg i Aftonbladet, en sverige hatar tidning. cashar in pengar och skrattar hela vägen till banken. Hon och hennes tidning är troll som ska sluta matas.
Jag ber om ursäkt Somar Al Naher, att vi har slösat skattepengar på sånt slödder och pack som din familj utgör i Sverige. Jag beklagar djupt ifrån min hjärta att lasermannen inte fick bli det ljus mörkret för din familj.
Jag ber om ursäkt för det "näthat" du fått utstå efter att du spottade precis varenda svensk som någon gång har betalat skatt i ansiktet. Det var verkligen helt obefogat.
Somar Al Naher, jag ber verkligen om ursäkt från alla Svenskar i detta land. Som dagligen kränker dig och din familj. Det är förjävligt att vi inte kan ge dig mer och behaga dina behov. Vi borde verkligen skämmas och straffas att vi inte kan ta hand om alla.
Fan att vi släpper in och ej tar hand om folk ännu bättre. Alla borde ju få minst 1 miljon i välkommsbonus! Vi borde ge er alla slott skog mark guld och ja allt vad ni begär. Snälla ta min lägenhet och alla mina värdesaker samt besparingar ! Jag hoppas att det kan endast BÖRJA läka dina sår!
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!