2015-06-07, 03:28
Medlem
Hejsan! Jag har byggt min första dator från inet men hade inte råd till en operativsystem, hittade på g2play win 8.1 Key för 350kr~

Finns det något sätt att ladda ner det med en USB och lägga in Key senare när man installera ? Vill helst inte ladda ner pirat för min kompis gjorde det och hans dator blev konstig, den restartade och crashade jämt.

Tack!
Citera
2015-06-07, 03:47
Medlem
KMSPico fungerar utmärkt, även om det faller in under kategorin "pirat". Sök på programmet i fråga och läs mer om det.

När du väl bestämt dig, om du utgår från min metod, är att ladda hem den mest aktiva uppladdningen av Windows 8.1 Pro på The Pirate Bay och installera sedan från ett bootbart USB-minne. När installationen är klar av operativsystemet, installerar du KMSPico och startar programmet. Tryck på den röda knappen i programmet efter att detekteringen av operativsystemet är gjort, vänta någon sekund - voilà! Du har en "licensierad" programvara, som fungerar att både uppdatera och använda precis som vanligt. Programmet fungerar dessutom för Officepaketen - något som är grymt bra ifall du använder dig av dessa i exempelvis studie- eller arbetsuppgifter.

Om du tvunget inte vill använda dig av exempelvis KMSPico, måste du ändå ladda hem operativsystemet på något vis.

Exempelvis har du Windows 8.1 i ISO-fil här: http://getintopc.com/softwares/opera...-8-1-download/

Huruvida det är riktigt, den fulla versionen eller inte låter jag vara osagt. Men det kanske kan vara något att spana in på och läsa mer kring. Sedan får du, som du varit inne på, installera det via den ISO-filen och därefter aktivera det genom en köpt nyckel. Det skulle säkerligen fungera.
Senast redigerad av Farenhigh 2015-06-07 kl. 03:57.
Citera
2015-06-07, 08:01
Medlem
Pappersvargens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av soumast
Hejsan! Jag har byggt min första dator från inet men hade inte råd till en operativsystem, hittade på g2play win 8.1 Key för 350kr~

Finns det något sätt att ladda ner det med en USB och lägga in Key senare när man installera ? Vill helst inte ladda ner pirat för min kompis gjorde det och hans dator blev konstig, den restartade och crashade jämt.

Tack!
Om du studerar, eller har en kompis som studerar, kan du tanka hem Windows gratis via Dreamspark.
Citera
2015-06-07, 10:25
Moderator
vhes avatar
Programvara - Övriga operativsystem --> Programvara - Windows
/Moderator
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem