Det beror väl helt och hållet på när och på vad du får för de pengarna?
Kanske har skrivit det slarvigt ska åka till båstad i sommar. Och ska vara där under 1 vecka. Ett boende kostar mellan 3500-6500/ Vecka att hyra. Dom jag har kollat på och då vill dom ha handpenning om man väljer vilken vecka man är intresserad av. Och då är frågan vad är normalt att betala i handpenning? 500 kr? hälften av priset?
Kanske har skrivit det slarvigt ska åka till båstad i sommar. Och ska vara där under 1 vecka. Ett boende kostar mellan 3500-6500/ Vecka att hyra. Dom jag har kollat på och då vill dom ha handpenning om man väljer vilken vecka man är intresserad av. Och då är frågan vad är normalt att betala i handpenning? 500 kr? hälften av priset?
10-15% tycker jag personligen. Men då det är Båstad och folk av någon bisarr, outgrundlig anledning vill spendera sitt liv där så kan jag tänka mig att 25-30% är rimligt.
Men spelar det någon roll, om du nu faktiskt tänkt åka dit?
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!