Det här får mig att börja undra rejält? Du är en vuxen kvinna som undervisar för högstadieelever säger du? I den åldern så är ungarna om de är normalt funtade kåta som troll. Både tjejerna och killarna. Det här verkar du inte förstå riktigt? Du skriver om det på ett sånt sätt i alla fall?
Om du ser bra ut så är det bara normalt att killar i den åldern kåtar upp sig på dig. Det distraherar givetvis och då gäller det att du som vuxen håller fokus och inte besvarar kidsen. Men om du ser bra ut och killarna inte skulle reagera med kåthet så vore det fel på dem och det borde oroa dig istället.
Du ska absolut inte signalera till dem att deras kåthet är någonting felaktigt. Eftersom det inte är det. Du som vuxen bör försöka få dem att förstå att det är okej att de blir kåta på dig men att de bör hålla det på en normal nivå. Alltså de bör vara artiga och respektfulla.
Jag blir rädd när jag läser att folk tycker att det ska vara könlöst i ett klassrum. Världen är aldrig könlös och varför ska man då förvränga det där barn ska lära sig om världen? Helt tokigt och det är såna saker jag tror skapar sjuka människor som begår hemska brott.
Jag funderar på om du verkligen har valt rätt yrke? Du verkar inte förstå människor i den åldern och du ska lära dem att klara sig i livet?
Du kanske skulle bli reklamutdelare, frisör, plocka varar i matbutik?
EDIT:
Du kanske borde ta upp själva begreppet MILF och förklara vad det står för och få dem att förstå att det inte är respektfullt att slänga sig med det när du är med och andra kan höra det. Däremot så kan det väl inte vara fel att de vill ligga med dig? Det är högst normalt och de måste kunna tala med varandra om det.