• 1
  • 2
2015-06-05, 09:54
Medlem
Skypieas avatar
Jag tycker inte om att han runkar som sagt, nr han gjort det s knns det som om jag inte rcker till ungefr. det lter dumt jag vet, med jag blir p ngot stt avundsjuk och det har med mitt dliga sjlvfrtroende att gra tror jag. jag har sagt det hr till honom och han har gtt med p att inte gra det mer sedan ca 4 mnader tillbaka och enligt honom s har han inte gjort det mer. Sexlivet r bra s jag frstr inte varfr han behver gra det s ofta. jag gr sjlv inte det och det knns p ngot stt dligt, nr jag fr reda p att han gjort det fr jag en klump i magen. vad ska jag gra? jag vill ju att han ska f ha det som han vill och att jag inte har ngon rtt att bestmma ver om han fr masturbera eller inte.
Citera
2015-06-05, 09:57
Medlem
andreasmms avatar
Har du ngonsin tillfredsstllt dig sjlv under tiden ni varit tillsammans d?
Citera
2015-06-05, 10:04
Medlem
Skypieas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av andreasmm
Har du ngonsin tillfredsstllt dig sjlv under tiden ni varit tillsammans d?

Nej, som sagt s onanerar jag inte eller s
Citera
2015-06-05, 10:05
Medlem
Skypieas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skypiea
Nej, som sagt s onanerar jag inte eller s

han har ven frskt f mig att sjlv prova s att det blir rttvist p ngot stt, men det knns bara konstigt och det r inget fr mig.
Citera
2015-06-05, 10:07
Medlem
Ratads avatar
"Sexlivet r bra".

Du kan mycket mjligt ha rtt men min manliga intuition sger mig att hans syn p det hela r annorlunda. Det ligger ven nog form av skuldbelggande i att du ifrgastter varfr han drar en runk nr du inte behver mer orgasmer eller sex n vad ni redan har. Han r skert fullt medveten men hur hjlper man ngon som blir svartsjuk p en sjlv?

Istllet fr att kra "din onani gr mig needy och avundssjuk"-gnll testa att frga om du fr runka av honom och det leder till att ni ligger? Jag antar att det som str dig r att han exkluderar dig mer n att det just r runkandet - du skulle bli lika svartsjuk om han skaffade en hobby som tog upp dig och som du inte var en del av? r det jobbigt nr han inte r nra dig?

Det handlar inte om sjlvfrtroende, det r en frga om din sjlvknsla.
Citera
2015-06-05, 10:09
Medlem
Fistkramps avatar
Mrkligt, har han ingen annan hobby att utva? Finns vl annat att lgga energi p n att huda nr man har stadigt frhllande kan iaf jag tycka. Jag hade frsttt om han var singel..
Citera
2015-06-05, 10:09
Medlem
Senapstjuvens avatar
D fr du vl slppa till oftare. Du sger att du tycker sexlivet r bra, men bevisligen blir han sugen oftare n vad du blir. Antingen fr ni ligga oftare, eller s fr du lta honom runka ifred. Simple as that.
Citera
2015-06-05, 10:13
Medlem
Skypieas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ratad
"Sexlivet r bra".

Du kan mycket mjligt ha rtt men min manliga intuition sger mig att hans syn p det hela r annorlunda. Det ligger ven nog form av skuldbelggande i att du ifrgastter varfr han drar en runk nr du inte behver mer orgasmer eller sex n vad ni redan har. Han r skert fullt medveten men hur hjlper man ngon som blir svartsjuk p en sjlv?

Istllet fr att kra "din onani gr mig needy och avundssjuk"-gnll testa att frga om du fr runka av honom och det leder till att ni ligger? Jag antar att det som str dig r att han exkluderar dig mer n att det just r runkandet - du skulle bli lika svartsjuk om han skaffade en hobby som tog upp dig och som du inte var en del av? r det jobbigt nr han inte r nra dig?

Det handlar inte om sjlvfrtroende, det r en frga om din sjlvknsla.

vi bor inte tillsammans, s drfr kan jag inte alltid tillfredsstlla honom d han gr det p kvllen. jag saknar honom nr han r ivg eller s, men inte mer n normalt, allts inte extremt. han r ganska upptagen, men vi har fortfarande mycket tid och jag knner inte direkt att vi inte fr mycket tid tillsammans.
Citera
2015-06-05, 10:15
Medlem
Skypieas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Senapstjuven
D fr du vl slppa till oftare. Du sger att du tycker sexlivet r bra, men bevisligen blir han sugen oftare n vad du blir. Antingen fr ni ligga oftare, eller s fr du lta honom runka ifred. Simple as that.

jag tror inte att det stmmer svida man inte vill ha samlag flera gnger om dagen, jag tycker vrt sexliv r bra men det knns nd som om han inte r njd?
Citera
2015-06-05, 10:16
Medlem
Skypieas avatar
Citat:
jag tror inte att det stmmer svida man inte vill ha samlag flera gnger om dagen, jag tycker vrt sexliv r bra men det knns nd som om han inte r njd?

vi har sex som sagt vldigt ofta, genomsnitt en gng om dagen, och om han blir tnd p kvllen s r jag inte dr.
Citera
2015-06-05, 10:17
Moderator
evilhoneys avatar
Jag frstr verkligen inte varfr den hr frgan dyker upp s ofta. Onani r just onani fr att man gr det sjlv. Det har ju ingenting med ens partner eller nje/missnje med sexlivet. Det r ju en helt annan sak.
Det r okomplicerat, totalt egocentrerat, avslappnande och man "slipper" allt meck runt om som bde frspel, efterspel eller vad det nu r. Det r en orgasm, no more, no less.

Du borde nog se p dig sjlv och din egen oskerhet om hans onani pverkar din sjlvknsla s pass mycket. Det r det enda rd jag kan ge.
Citera
2015-06-05, 10:19
Medlem
Citat:

Vilket land kommer dina frldrar ifrn?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in