• 1
  • 2
2015-06-03, 20:40
Medlem
Drapåtrissors avatar
Visst är han ett falsarium om man ser på hur det ser ut i verkligheten? Men ändå visst är iden genial? Korkad svensk (ibland polis) vs charmig blatte = mer pengar till Comviq
Så hur mycket mer av fejkad multikulti propagandareklam väntar i framtiden?
Senast redigerad av Drapåtrissor 2015-06-03 kl. 21:05.
Citera
2015-06-03, 20:40
Medlem
Länk tack, vill gärna se den sympatiska blatten
Citera
2015-06-03, 20:46
Medlem
Drapåtrissors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av awerty
Länk tack, vill gärna se den sympatiska blatten
Du driver med mig? Sänds ju fan minst var tionde minut på alla kommersiella kanaler numera.
Citera
2015-06-03, 20:52
Medlem
Crashs avatar
Comviq menar du va?
Citera
2015-06-03, 20:56
Medlem
akehodells avatar
Det är ett klassiskt sätt att framföra budskapet om att vi svenskar behöver hjälp av diverse pensionsräddare.
Vi är ju å jävla dumma att vi inte kan göra något rätt i det här landet.
Det krävs lite mångkultur för att förbättra bonnlandet Sverige
Att vi sedan under ett antal århundranden skapat ett väl fungerande och civilicerat samhälle saknar betydelse i media mogulernas ögon.
Jag byter förövrigt alltid kanal när blattkräket visar sig, man kan undra hur dumsvensken i reklamen kan ställa upp på denna ständiga förnedring.
Citera
2015-06-03, 20:59
Bannlyst
bästa klippet är när polisen försöker råna blatten, varav blatten börjar håna honom och fråga om det är mamman som stickat luvan? orsaken till rånförsöket? Dyr räkning som polisen fått (och därför valde att försöka råna en kiosk) av sin mobiloperatör.....

haha
Citera
2015-06-03, 20:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Drapåtrissor
Du driver med mig? Sänds ju fan minst var tionde minut på alla kommersiella kanaler numera.

Kollar inte på tv, bara på tv10play och tv6play.
Citera
2015-06-03, 21:00
Medlem
Drapåtrissors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av [Infinite]
hoppas den här tråden blir låst
Ok håller med en väldigt ogenomtänkt trådstart. Beror nog mest på frustationen över att skiten börjar gå mig på nerverna i alla program det dyker upp i. Men för att få till en anständig diskussion. Är det samma trend som vi redan ser i övrig reklam särskilt inom barnkonfektion från dom stora kedjorna där det är multikulti som speglar deras reklamkampanjer? Eller med andra ord är det fult att fortfarande ha ett svenskt utseende?
Senast redigerad av Drapåtrissor 2015-06-03 kl. 21:29.
Citera
2015-06-03, 22:06
Medlem
dwgs avatar
Är inte den ända reklamen.
Nästan alla reklamer innehåller alltid en neger eller fler,
Citera
2015-06-03, 22:49
Medlem
Mandarks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Drapåtrissor
Visst är han ett falsarium om man ser på hur det ser ut i verkligheten? Men ändå visst är iden genial? Korkad svensk (ibland polis) vs charmig blatte = mer pengar till Comviq
Så hur mycket mer av fejkad multikulti propagandareklam väntar i framtiden?

Vet inte var du handlar eller hur du beter dig men jag har stött på massor av gubbar i kiosker, pizzerior osv som påminner om honom både när det gäller utseende och beteende. Precis som jag stött på massor av sura idioter i kiosker och pizzerior, men anledningen till att man inte gör en stereotyp surkuk till det nya ansiktet för ens varumärke är väl rätt uppenbar.
Citera
2015-06-03, 23:43
Medlem
Ja reklamsnubben har vart med i ngn svensk film också. Fares fares farsa tror jag det är, var med i Skavlan. Skön farsa men reklamerna är ju ett frågetecken
Citera
2015-06-03, 23:48
Medlem
Readyfreddies avatar
Avskydde den jäveln i början men nu börjar jag gilla honom. Det jag stör mig på är ju att en typisk kiosk-turk troligtvis inte umgås med svenskar i så hög utsträckning.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in