• 1
  • 2
2015-06-02, 15:14
Medlem
Idag var jag p en privat sittning med ett medium. Jag har alltid varit skeptiskt men nyfiken. Jag var egentligen p min frsta privata sittning frra veckan men hon var s jvla dlig. Kunde ingenting och agerade nervst. S fort hon hade fel, blev hon nervs. Iallafall s tnkte jag, att jag mste ge det en chans till, innan jag avfrder det som hokus pokus s idag var jag hos ett annat medium. Hon var mycket bttre...

Hon berttade att hon sg mycket kreativa inslag i mitt liv och att det var nt jag skulle satsa p om jag inte redan gjorde det. Att jag skulle n mkt framgng. Hon frgade om jag sjng, spelar nt instrument, mlar, etc? Jag dansar street dance och att det var nt som jag borde satsa p. Jag skall ta upp dansen igen till hsten och alltid velat tvla i dans

Precis som det frra mediumet jag trffade s fick hon hr ocks kontakt med min farfar. Hon fick fram att farfar var en vldigt auktioritr mnniska, vldigt bestmd och att det hade smittat av sig till min pappa och sedan till mig. Helt rtt. Hon sg farfar i militruniform vilket r hftigt eftersom att han dog i i ett krig fr 20-30 r sedan som soldat. Intressant! Hon undrade om jag inte knt att ngon klappat mig p huvudet? - Nej sa jag, men knn efter i framtiden. Det r farfar som hlsar p dig....

Hon pratade om att hon sg att jag hade problem med mina tnder. Att jag hade hl eller ont. Vilket jag inte frstod frst, men sen slog det mig att jag skall dra ut mina visdomstnder nsta mnad och att det var inget att oroa sig ver. Har varit lite nojig kring det. Om det kommer gra ont, g fel osv.
Lite smroligt faktiskt...

Hon sa att det fanns en sorg inom mig, och sedan frgade mig om det var ngot jag knde igen, om det fanns ngon i min nrhet som jag visste om, som mdde dligt. ngon i min nrhet som var p vg att d, eller kunde komma att g bort inom en snar framtid. Sedan pekade hon p magen och sa att det r en sjukdom med magen som gr att han/hon gr bort. Visste inte riktigt vem hon syftade p, vi fr se vem hon syftar p i framtiden.

Hon nmnde jag bar p andliga gvor, mediala frmgor och healing frmga och att jag kunde utveckla detta om jag ville, att det var en gva som jag har ftt men inget tvunget. Vidare s berttade hon att det r mnga mnniskor som vnder sig till mig fr att prata ut om saker och ting.
Det stmmer vldigt bra. Det r alltid mig alla kommer till fr att prata fr att jag frstr vldigt bra.
Att jag har en stark inuition, magknslan, att jag knner vldigt ltt p mig nr saker och ting inte str rtt till. VIlket stmmer fantastiskt bra! Jag har vldigt ltt fr att snappa upp saker o ting, och knner av direkt om ngot inte r bra!
Jag jobbar inom vrden, s det r vl positivt att man vill se till mnniskors bsta...

Jag frgade om ett tidigare liv och hon berttade jag var en gammal sjl, hade levt mnga liv p jorden. Det r just de gamla sjlen som upptcker det andliga. De yngre sjlarna r fr omedvetna om det. Sedan sg hon mig i levandes i England p 1700-talet. Vlkldd, bra arbete, ett gott liv. Jag gjorde en regressionsresa fr 1 r sedan. D sg jag mig sjlv leva p 1700-talet i Sydamerika, i Peru. D jobbade jag som en smed i en fabrik, hade en partner men inga barn. Ej frtjust i barn. Liknelserna mellan rtalen r intressanta i alla fall.

Jag frgade tillslut om jag kommer f barn bara fr att kolla tillfrlitligheten och jag hatar barn. Vill absolut inte f barn. Inte min grej. Men hon sg ett barn, ett litet spdbarn, en liten pojke. Jag sa att jag absolut inte kommer skaffa barn, men hon sg nd att jag hll p att byta bljor p en liten pojke och att detta skulle komma ske till vintern nr jag trffar en partner. Varit singel i 10 r... blir intressant detta...

Om det var nt jag var besviken ver s var det att hon inte kunde snappa upp en del negativ energi som jag br p. Allt r inte frid o frjd, synd, Ifrgastter livets mening mnga gnger.

Hur mycket som r hokus pokus, vet jag inte men hon lste mig vldigt bra. Det var intressant och terstr att se hur mycket av detta som r sant och hur mycket av detta som kommer g i uppfyllelse.. sen snackade hon nt om Nadi reading som jag kunde prova om jag ville. Vet dock inte vad det r, nn som har erfarenhet av sdant? Nt frn indien. Jaja, intressant upplevelse. Om jag tror p det eller ej, vet jag inte men jag fick nog lite ro i sjlen iallafall. Kommer dock aldrig gra det igen. Vad har ni fr erfarenheter av privata sittningar?
Senast redigerad av Spark7 2015-06-02 kl. 15:23.
Citera
2015-06-02, 16:06
Medlem
S du betalade ngon fr att tala om saker fr dig som du ville hra? Ja det verkar logiskt.
Citera
2015-06-02, 16:42
Medlem
StockholmSyndromes avatar
Tack fr att du delar med dig av din sittning. Ska bli kul att lsa din uppdatering om ngot av de hon nmnde sen hnde.
Jag har sjlv grna velat trffa ngon men vet inte hur man hittar ngon seris och inte en bedragare. Jag r ppen fr att folk har gvor d jag jag sjlv r synsk, men r samtidigt skeptisk frsts. Hur fick du tag p andra mediumet?
Citera
2015-06-02, 16:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StockholmSyndrome
Jag har sjlv grna velat trffa ngon men vet inte hur man hittar ngon seris och inte en bedragare. Jag r ppen fr att folk har gvor d jag jag sjlv r synsk, men r samtidigt skeptisk frsts.

Varfr ser du inte helt enkelt din egna framtid om du sjlv r synsk?
Citera
2015-06-02, 17:01
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Tack fr att du delar med dig av din sittning. Ska bli kul att lsa din uppdatering om ngot av de hon nmnde sen hnde.
Jag har sjlv grna velat trffa ngon men vet inte hur man hittar ngon seris och inte en bedragare. Jag r ppen fr att folk har gvor d jag jag sjlv r synsk, men r samtidigt skeptisk frsts. Hur fick du tag p andra mediumet?

.. och varfr r du skeptisk om du r synsk? Litar du inte p dig sjlv??
Citera
2015-06-02, 18:25
Medlem
Hade ocks en sittning fr mnga r sedan ch mycket stmde ven om annat var rtt s flytande och s fick man en hel del tips. Tycker helt klart det var vrt pengarna.
Citera
2015-06-02, 18:40
Medlem
Citat:
var bor du nnstans?

Jag sa att jag absolut inte vill ha barn. Hon sa d att jag i ett av mina liv mste ha frlorat ett barn, sorg, och detta r anledningen till att jag inte vill ha barn. En inre rdsla att frlora ett barn igen. Det r ngot jag aldrig har knt i livet.

Farfar berttade fr mig att jag borde ta mer grnt. Jag ter redan mycket grnsaker men enligt mediumet s borde jag hlla p med frn och snt. Frstod inte mkt av det. Fr lyssna p ljudklippet igen.

Citat:
Ursprungligen postat av Favoritgame
Hade ocks en sittning fr mnga r sedan ch mycket stmde ven om annat var rtt s flytande och s fick man en hel del tips. Tycker helt klart det var vrt pengarna.
Intressant! Vad fick du reda p d? Vad stmde och inte stmde?
Citera
2015-06-03, 08:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lorddesh
Varfr ser du inte helt enkelt din egna framtid om du sjlv r synsk?
Jag har ingen kontroll, mina visioner r korta hndelser, det hnder ytterst sllan och nr det hnder fr jag bara se vardagliga situationer. Men det var lngesen jag hade en vision. Nu fr tiden r jag en empat.

Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
.. och varfr r du skeptisk om du r synsk? Litar du inte p dig sjlv??
D jag sjlv r synsk s vet jag att det existerar, men klart man r skeptisk och inte tror rakt av p vad frmlingar pstr.
Citera
2015-06-03, 08:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spark7
var bor du nnstans?

Jag sa att jag absolut inte vill ha barn. Hon sa d att jag i ett av mina liv mste ha frlorat ett barn, sorg, och detta r anledningen till att jag inte vill ha barn. En inre rdsla att frlora ett barn igen. Det r ngot jag aldrig har knt i livet.

Farfar berttade fr mig att jag borde ta mer grnt. Jag ter redan mycket grnsaker men enligt mediumet s borde jag hlla p med frn och snt. Frstod inte mkt av det. Fr lyssna p ljudklippet igen.
Som mitt anvndarnamn antyder s finns jag i Stockholm.

Skulle jag trffa ett medium skulle jag nog sga att jag inte vill svara p frgor utan bara lta dem bertta vad de uppfattar om mig. Annars tror jag att det r ganska ltt att komma med svar som ditt ovan: att du inte vill ha barn fr att du frlorat ett i tidigare liv, ngot du inte knt sjlv.

Frn r nyttigt s skert ett bra frslag, men sa hon varfr du skulle ta mer frn?
Citera
2015-06-06, 23:35
Medlem
Allt detta medium sa till dig r sdant jag kan gra med Cold reading.
Citera
2015-06-07, 08:47
Bannlyst
Alla medium sger till sina klienter att de har mediala frmgor. Det r bullshit. Jag fick veta att min framtida flickvn har manliga egenskaper, men stt ansikte. Att vi ska resa mycket(alltid phittade reseml) Dr sg jag igenom honom direkt. Hon mr dligt, varfr vet han inte, men han spekulerar att hon har blivit sviken. Vi har tv barn i framtiden och bor i ett hus nra havet. Sen har hon lnga ben och lockigt hr.... Men han kan inte beskriva henne mer (......)

Helt vrdelst.
Citera
2015-06-07, 08:56
Bannlyst
D jag r synsk var det extra nje att se exakt hur mycket som terupprepades med mig. Fr en vn hade varit dr och skulle resa till exakt samma land -USA, och New YOrk! Inom snar framtid. Varken han eller jag har 3-5 r senare rest till USA. "Snart" r nog frbrukat vid det hr laget... Borde frnedrat honom dr och d, men man betalade ju fr skiten
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in