Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-06-01, 22:32
  #1
Medlem
Fjolssons avatar
Jag har en Asus laptop som kom med win 8 och en del program för den, om jag uppgraderar till Win 10, finns det en funktion att spara vissa program eller finns info om det på Asus hemsida?
Citera
2015-06-01, 23:05
  #2
Medlem
annanmedlems avatar
Jag antar att uppgraderingen inte tar bort några program eller data alls.
Citera
2015-06-02, 05:51
  #3
Medlem
Går att välja vid uppgraderingen.
Citera
2015-06-02, 06:52
  #4
Medlem
CyrusGNetWorks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fjolsson
Jag har en Asus laptop som kom med win 8 och en del program för den, om jag uppgraderar till Win 10, finns det en funktion att spara vissa program eller finns info om det på Asus hemsida?

En uppgradering ska inga filer eller program försvinna. Det bör gälla även inom Windows 10.

Systemspecifikationen som Windows 10 vill ha är detta -> http://www.microsoft.com/sv-se/windo...specifications

Och man kan hämta hem appen Windows 10 Upgrade Advisor under Store där man kontrollerar om din dator eller surfplatta kommer att fungera tillsammans med Windows 10. Om några kända kompatibilitetsproblem upptäcks för dina skrivbordsappar, anslutna enheter eller datorkomponenter visas de i en rapport.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback