Hej! Nu är det såhär att jag vill göra en ny hotmail adress, men jag har stött på ett problem. Jag är nästan klar, men det står:
"Innan du kan fortsätta måste du kontrollera att det finns ett meddelande från Microsoft-kontoteamet i din inkorg. Följ anvisningarna i meddelandet för att slutföra konfigureringen av kontot"
Nu har jag frågan, hur tar jag mig till inkorgen innan e-mail adressen är verifierad?
Tacksam för svar.
Kan även tillägga att jag gör det på mobilen.
Senast redigerad av DinkleTwinkle 2015-05-31 kl. 16:07.
Anledning: glömde en grej
Länken finns väl i Inkorgen i ditt nya Konto som du måste klicka på för att Verifiera kontot, detta görs p.g.a säkerhet så att det inte bli till fel person
Länken finns väl i Inkorgen i ditt nya Konto som du måste klicka på för att Verifiera kontot, detta görs p.g.a säkerhet så att det inte bli till fel person
Du har väl Outlook Com appen i mobilen, är det inte bara att lägga till ett nytt Konto där med din nya Hotmailadress och lösenord, som du har skaffat till den nya?
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!