2008-10-29, 22:05
Medlem
MisterToms avatar
Håller med Playmate.
Citera
2008-10-29, 23:02
Medlem
blåbärets avatar
Håller med playmate jag också, men måste tillägga att det var lite läskigt att tillföra fingrar Kändes ju gött omtåligt därinne på någon annan.. Men som någon sa; kommunikation. Så jag frågade således om jag var för hårdhänt eller ej

Det var en kul upplevelse, men jag gillar karlar så mycket mer
Citera
2008-10-30, 00:25
Medlem
Zorshas avatar
Jag inbillar mig inte för 5 jävla öre att jag skulle kunna slicka bättre än nån kille.
Det känns logiskt att det skulle kunna vara så, men fan så knepigt det är att slicka!
Kul grej o intressant o tändande, men jag nojjar mer på om jag gör det helt kasst eller kanske to.m smärtsamt, än jag slappnar av o njuter av vad jag pysslar med.
En elogé till de få killar som verkligen kan göra det bra.
Fan vet hur de gör...

Plus att många tjejer rakar sig istället för att vaxa.
Helvete vad hemskt det är med skäggstubb!
Jag föredrar LÄTT hår, som man bara kan sära på eller ignorera, framför stubb som skalar av ens hud.

Citat:
Ursprungligen postat av playmate
Det smakade som fitta ska smaka antar jag. Ingenting jag skulle köpa på burk men jag avbröt inte för att kaskadkräkas i en hink heller.
Hahahahahaaaa!
Precis så!
Citera
2008-10-30, 12:28
Medlem
Lucckyloosers avatar
En ren fitta är underbar att slicka. Mjukt, varmt och mycket att leka med. I love it!! Dock har jag märkt att ju äldre damen är som jag slickar ju större är risken att fittan smakar ofräscht och rökare smakar iiiiinte gott!
Citera
2008-10-30, 12:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CharlieR
Alltså. Det smakade verkligen skit. Hela känslan var bara äcklig. Dessutom var det krångligt, för man vet inte riktigt vad man ska göra. Det känndes ungefär som rå kyckling, lätt strimlad.

Kyckling är ju det godaste som finns, vällagad som rå.
Citera
2008-10-30, 13:07
Medlem
Torvaldinas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lucckylooser
En ren fitta är underbar att slicka. Mjukt, varmt och mycket att leka med. I love it!! Dock har jag märkt att ju äldre damen är som jag slickar ju större är risken att fittan smakar ofräscht och rökare smakar iiiiinte gott!

Nu fick jag lite panik... Som rökare OCH närmare 30 än 25...
jag kan inte vara nån hit med andra ord, trots att hygienen sköts.
Citera
2008-10-30, 13:11
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Torvaldina
Nu fick jag lite panik... Som rökare OCH närmare 30 än 25...
jag kan inte vara nån hit med andra ord, trots att hygienen sköts.

Fan va alla är nojiga att deras musar luktar och smakar skit. Tvätta er precis innan så lär den smaka bra.

Fan har rökning med musen att göra, har slickat icke rökare och rökare och den som var rökare smaka fan bättre i musen iaf, annan sak om man kysser bruden.
Citera
2008-10-30, 14:57
Medlem
Krests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lucckylooser
Håller helt med om det där. En heltidsrökare är inte lika fräsch, varken i munnen eller där nere. Även vänner av båda könen som är rökare håller med mig om det.
Citera
2008-10-30, 20:12
Medlem
Sasukos avatar
Jag är 28, har visserligen inte slickat någon annan men tycker att det smakar helt okej på mej =P Så det är inte kört bara för att man inte är 20 =) Det smakar bra mycket bättre än vad det gör på killar i alla fall.
Citera
2009-01-19, 00:59
Medlem
Det är awesome att slicka fitta som tjej. Jag tycker det smakar gott, och det är fascinerande att testa ens egna preferenser på en annan kvinna och se hur hon reagerar.

Det är ännu mer awesome att bli slickad av en tjej, det är en annan sak än av en dude. De flesta killar kör på ungefär samma grej liksom, inte så jefla mycket variation. Men som brud tror jag att du "känner till" fittan på ett annat sätt och vågar prova lite andra grejjer. Sen tycker jag att det är lättare att komunicera med en brud som ligger mellan mina lår än med en snubbe, men det är bara jag.
Citera
2009-01-19, 20:39
Medlem
igluqpisuktungas avatar
En gång när jag var riktigt full under mina vildare år tyckte jag att det var en underbar idé att försöka mig på att slicka en väninna. Tyvärr kommer jag inte ihåg hur det smakade eller luktade, men det kan antagligen bara betyda att det varken var minnesvärt gott eller spyframkallande.

Jag minns att det var jobbigt att reda ut vad som var var. Det kan ha haft något att göra med att jag var full som en kastrull, eller att jag inte hade haft tillräckligt med erfarenhet. Nog fick man flickan att flåsa och stöna lite, sedan har jag ett minne av att jag oroade mig över ifall hon stönade av obehag för att jag gjorde fel och att hon inte vågade leda mig rätt, eller om hon faktiskt gillade det. Allt som allt var det roligt, men förvirrande. Jag tycker överlag mycket om att ge njutning.

Innan jag kunde klura ut hur man fixade till ett klimax blev vi avbrutna av en manlig vän som tyckte att hela fadäsen var oförskämd och vulgär. Typiskt.
Citera
2009-01-19, 20:49
Medlem
Felonys avatar
Provade ett par gånger, rätt mysigt faktiskt, men inte riktigt min grej. Tjejer är oftast ganska mjuka och snälla när dom kysser, och ur ren erfarenhet är det även så under oralsex också.
Fast sen tycker jag själv att det är frustrerande att bli slickad, vill mest bara sätta igång och ha sex istället.
Citera
  • 4
  • 5

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in