2005-10-13, 10:00
Medlem
Fläskbak(kille)s avatar
Ni som är tjejer och har testat på att slicka mus på andra tjejer. Hur upplevde ni att det var? Kändes det inte märkligt att slicka ett kön som är likt ert eget? Tyckte ni att det smakade/ luktade gott?
Citera
2005-10-13, 23:18
Medlem
Fläskbak(kille)s avatar
Kom igen! Många av er tjejer här uppger att ni är bisexuella och/ eller har testat sex med en annan tjej. Nå, berätta nu!
Citera
2005-10-13, 23:21
Medlem
Intressant fråga faktiskt. Undrar en grej jag med - hur lätt är det att få "mottageren" att uppskatta behandligen? Tänder ni på samma grejer?
Citera
2005-10-13, 23:26
Medlem
joyces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fläskbak(kille)
Ni som är tjejer och har testat på att slicka mus på andra tjejer. Hur upplevde ni att det var? Kändes det inte märkligt att slicka ett kön som är likt ert eget? Tyckte ni att det smakade/ luktade gott?

Så ofta tittar jag inte på mitt eget kön så att jag skulle fundera på om någon annans mus är lik min egen.
Citera
2005-10-14, 00:13
Medlem
PaulNewmans avatar
ni tjejer som har blivit slickade av både tjejer och killar, är tjejer bättre eller?
Citera
2005-10-14, 00:16
Medlem
Balthazaer-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PaulNewman
ni tjejer som har blivit slickade av både tjejer och killar, är tjejer bättre eller?
Kan väl passa på att inflika motsvarande fråga för män då...ni killar som blivit avsugna av båda könen, var männen bättre?
Förväntar mig ungefär noll svar.
Citera
2005-10-14, 00:33
Medlem
PaulNewmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Balthazaer-
Kan väl passa på att inflika motsvarande fråga för män då...ni killar som blivit avsugna av båda könen, var männen bättre?

Har ingen aning hur det känns att bli avsugen av en annan kille, och det är inget jag önskar att få uppleva heller.
Citera
2005-10-14, 01:06
Bannlyst
Citat:
Har ingen aning hur det känns att bli avsugen av en annan kille, och det är inget jag önskar att få uppleva heller.

Om du blundar lär du väl inte känna nån skillnad alls. Alltså borde det vara en ganska trevlig upplevelse.
Citera
2005-10-14, 01:09
Medlem
PaulNewmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Depraverad
Om du blundar lär du väl inte känna nån skillnad alls. Alltså borde det vara en ganska trevlig upplevelse.

Jo, men tanken om att det är en kille som är där nere och snaskar är lite obehagligt, det kan du väl hålla med om.
Citera
2005-10-14, 09:01
Medlem
ugglans avatar
Citat:
Jo, men tanken om att det är en kille som är där nere och snaskar är lite obehagligt, det kan du väl hålla med om.

Om man är full och det är en god vän så ska man väl inte vara den som är den.
Citera
2005-10-14, 09:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Depraverad

Man kanske känner skäggstubben riva mot kuken
Citera
2005-10-14, 12:35
Medlem
Wendigos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Balthazaer-

*suck*

Jaja, jag blir väl den första att ta bladet från munnen och svara då: jag tyckte som tidigare framförts att det inte var nån större skillnad att bli avsugen av en kille eller en tjej. Och eftersom jag njöt av känslan lika mycket som jag brukar göra när jag blir avsugen, så skulle jag inte ha nåt emot att göra om det. Och jag vet att min flickvän blev ordentligt kåt av att se en annan snubbe suga mej, vilket ledde till att hon tog ut sin kåthet på mig - alltid uppskattat !!
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in