2005-10-15, 21:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Miyu
Vad har tvång med något att göra?
Menar bara att en tjej vet hur hon vill ha det, därför kan hon göra bättre på andra tjejer.

men om det kommer fram en man o du suger av honom FRIVILIGT ,
En kille vet hur han vill ha det därför bör andra killar suga av varandra ?(det skulle bli skönare då killarna vet hur vad som är skönt)

-bättre nu?

Vill bara ha det bekräftat att vi killar skulle få det skönare om vi sög av varandra - då tjejerna verkar få det skönare om de skulle slicka varandra
Citera
2005-10-15, 21:38
Medlem
Miyus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av puttezippo
men om det kommer fram en man o du suger av honom FRIVILIGT ,
En kille vet hur han vill ha det därför bör andra killar suga av varandra ?(det skulle bli skönare då killarna vet hur vad som är skönt)

-bättre nu?

Vill bara ha det bekräftat att vi killar skulle få det skönare om vi sög av varandra - då tjejerna verkar få det skönare om de skulle slicka varandra

Yep, det tror jag absolut.
Citera
2005-10-16, 01:38
Medlem
Jias avatar
Kom på en sak...

Alltså jag hade inget emot att slicka en annan tjej alls... Tyckte inte de smakade illa på något sätt, ovanligt men inte illa...

Vi gillade de såpass mkt att vi några år senare hade en trekant och liksom glömde av killen en sväng.. fast han klagade juh inte direkt på den saken..

ja antar att för att man ska bli bra så gäller de att den andre talar om hur den vill ha de oavsett vilket kön man är med så att säga.. KOMUNIKATION!!!!
Citera
2005-10-16, 01:49
Medlem
284366s avatar
Hade inte emot det, varken smakade eller luktade äckligt.

Men däremot blir det inte heller automatiskt så bra som folk verkar tro. Alla tjejer är ju inte alls lika så jag känner inte alls att jag som tjej vet vad alla andra tjejer vill ha.

Allt som allt var det en trevlig upplevelse. Hamnar någonstans i mitten. Har varit med killar som var sämre och killar som var bättre.
Citera
2005-10-17, 15:59
Medlem
skumrasks avatar
Mycket dumheter här nu, att påstå att kvinnor skulle vara bättre på att slicka. Varför det?

Jag har slickat fitta i 15 år. Jag har givit orgasmer till flickor på det sättet sedan jag fyllde 14. Varför skulle någon tjej som "kände för att experimentera" lite vara bättre än mig?
Jag lovar att jag slickar upp er i brygga snabbare än någon tjej.

Its a promise.
Citera
2005-10-17, 18:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skumrask
Mycket dumheter här nu, att påstå att kvinnor skulle vara bättre på att slicka. Varför det?

Jag har slickat fitta i 15 år. Jag har givit orgasmer till flickor på det sättet sedan jag fyllde 14. Varför skulle någon tjej som "kände för att experimentera" lite vara bättre än mig?
Jag lovar att jag slickar upp er i brygga snabbare än någon tjej.

Its a promise.
De som påstår det vet väl inte bättre.
Skulle man jämföra första gången en tjej resp. en kille slickar, så är det möjligt att tjejen har lite mer koll. Men därefter jämnar det nog ut sig och det blir lyhördheten för partnerns behov som avgör hur pass bra slickare någon är.
Citera
2005-10-17, 19:53
Medlem
Luxuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av joyce
Bara för att man har en näsa och är bra på att peta i den innebär ju inte det att man är bra på att peta andra näsor.

Det där vara nog den bästa liknelsen jag hört
känslan när nån annan har fingret i näsborren på dig är obehaglig, oavsett hur petvan personen är))
Citera
2005-10-17, 23:38
Medlem
Jias avatar
Erfarenhet spelar roll...

Jag tror inte att en tjej är bättre än en kille på att slicka, lika lite som jag tror att en kille e bättre på att suga...

Alla fittor är olika, ser olika ut och fungerar olika... Likadant med kukar, ser olika ut, känner på olika sätt... Vissa är känsliga och andra vill ha mer hårda tag..

Alltså ja e innte på att komunikationen mella de som berör varandra är a och o för att man ska bli så bra man kan med just den personen...

Summan av kardemumman, ingen kan suga min sambo så bra som mig, för jag vet vad han vill ha, ingen slickat mig så bra som han, för han vet vad jag vill ha...

Sen e de väl ganska så självklart att erfarenheten på området och lyhördheten inför andras behov spelar stor roll i sammanhanget..

De var nog allers för mig i denna tråd tror jag...

traskar vidare bland trådarna.... tjing tjing
Citera
2008-07-08, 00:37
Medlem
Fläskbak(kille)s avatar
Någon mer tjej med erfarenheter?
Citera
2008-10-29, 21:05
Medlem
xFAMILJEFESTxs avatar
Gammal tråd det här, hittade den i sökande efter någon bra datamus-tråd.

Jag kan tänka mg att tjejör är bättre än killar på att slicka, och jag kan tänka mig att killar är bättre än tjejer på att snaska köttpåle. Man vet ju själv hur man vill ha det som kille, så man vet ju vad man ska ge. Alla vill ju givetvis inte ha det likadant, men tror att man är bättre på att anpassa sig efteersom att man själv har en och vet hur pass hårt man kan ta i osv.
Citera
2008-10-29, 21:10
Medlem
playmates avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fläskbak(kille)
Ni som är tjejer och har testat på att slicka mus på andra tjejer. Hur upplevde ni att det var?

Annorlunda. Men fortfarande upphetsande att ge njutning till en tjej också.

Citat:
Kändes det inte märkligt att slicka ett kön som är likt ert eget?

Nej, borde det göra det?

Citat:
Tyckte ni att det smakade/ luktade gott?

Det smakade som fitta ska smaka antar jag. Ingenting jag skulle köpa på burk men jag avbröt inte för att kaskadkräkas i en hink heller.
Citera
2008-10-29, 21:58
Medlem
Minusmirakels avatar
Ingen större skillnad. Det kändes inget speciellt, som en vanligt pussyjob helt enkelt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in