• 1
  • 2
2015-05-30, 18:16
Medlem
Finns det nåt lagligt medel att köpa för att sniffa på? Och vad upplever man på det?
Citera
2015-05-30, 18:22
Bannlyst
Finns inget, dom nya RC grejorna som inte hunnits bli olagliga är ändå olagliga, någon jävla lag om att nya droger ändå är olagliga om man blir bäng på dom om jag inte minns fel!
Citera
2015-05-30, 18:23
Medlem
Bensin, gör gott för både kropp och själ.

Sen finns det en hel del rc-droger som inte klassats än.

Vad söker du för rus?
Citera
2015-05-30, 18:27
Medlem
SvarifaxxALaUes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FuckImBack
Finns inget, dom nya RC grejorna som inte hunnits bli olagliga är ändå olagliga, någon jävla lag om att nya droger ändå är olagliga om man blir bäng på dom om jag inte minns fel!

Vad snackar du om? Om dom inte är olagliga så är dom väl inte olagliga? Du minns helt åt skogen fel!

/Mvh
Citera
2015-05-30, 18:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bartold
Bensin, gör gott för både kropp och själ.

Sen finns det en hel del rc-droger som inte klassats än.

Vad söker du för rus?

Exempel på rc-droger då?
Jo, nåt man kan glömma lite på... Och uppleva lite behag...
Citera
2015-05-30, 18:31
Moderator
kvm3s avatar
Söker du något som går att snorta eller något du kan andas in ångor ifrån? Termen "sniffa" är tyvärr lite otydlig.

I det förstnämnda fallet finns det gott om RC lämpade för nasal administration - alltifrån stimulanter till hallucinogener. Gäller det däremot att boffa i sig ångor från flyktiga ämnen så är det väl främst poppers och diverse lösningsmedel (överlag väldigt toxiska sådana) som finns att välja bland.
Citera
2015-05-30, 18:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kvm3
Söker du något som går att snorta eller något du kan andas in ångor ifrån? Termen "sniffa" är tyvärr lite otydlig.

I det förstnämnda fallet finns det gott om RC lämpade för nasal administration - alltifrån stimulanter till hallucinogener. Gäller det däremot att boffa i sig ångor från flyktiga ämnen så är det väl främst poppers och diverse lösningsmedel (överlag väldigt toxiska sådana) som finns att välja bland.

Ingen direkt snortning söker jag.
Vilka lösningsmedel skulle det vara då?
Citera
2015-05-30, 18:41
Medlem
Gloryholgers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wizzardry01
Finns det nåt lagligt medel att köpa för att sniffa på? Och vad upplever man på det?
Lim är en klassiker :-S
Citera
2015-05-30, 19:17
Medlem
JussiBs avatar
Kemisk ren bensin, butangas, kontaktlim. Finns hur mycket som helst. Man ser massa konstiga saker, ibland rätt grova hallisar som kan skrämma en ganska ordentligt. Men det är inget jag rekommenderar.
Citera
2015-05-30, 19:18
Bannlyst
Bensin, helt seriöst. Blev oavsiktligt påtänd av detta i min tidiga ungdom och det var ett väldigt trevligt rus. Skön känsla i kroppen och mycket eufori.
Citera
2015-05-30, 19:23
Medlem
vanligvaniljs avatar
Besin/lim men ta det försiktigt.
Citera
2015-05-30, 23:05
Medlem
En god whiskey...mmm gott
Citera
  • 1
  • 2