Citat:
Lucia/Lena har man ju träffat och jag liksom många andra sörjde ju att hon slutade. Nu har jag själv slutat träffa betaldamer men gör hon comeback så kanske jag får ett återfall.
Solen i Sollentuna är en gumma jag också gillade. Tror hon slutat men kanske gör lite återbesök i detta träsk ibland.
Mehra och Matilda är ju också de trevliga även om Matilda inte riktigt är min smak men ihop med Mehra var det ju kul.
Sanna_Nichol i Solna gillade jag också men det är ju många år sedan hon jobbade.
Sedan har väl även den läskiga ryska gumman i Bromsten lagt av. Där tänkte jag nästan vända i dörren men va fan, man måste ju prova. Tanten var helgalen både vad gäller sex och annat (fick en påse äckliga äpplen med mig därifrån) och även om hon erbjöd pengar skulle jag inte besöka henne igen.
Är alla de nedan f d sexarbetare eller är någon fortfarande aktiv?
Gunilla i Hässelby.
Lisa söder om stan och hennes pimp
Lena på Sol och hälsa med väninnor.
Bonnie på Primo konsult.
Solen i Sollentuna är en gumma jag också gillade. Tror hon slutat men kanske gör lite återbesök i detta träsk ibland.
Mehra och Matilda är ju också de trevliga även om Matilda inte riktigt är min smak men ihop med Mehra var det ju kul.
Sanna_Nichol i Solna gillade jag också men det är ju många år sedan hon jobbade.
Sedan har väl även den läskiga ryska gumman i Bromsten lagt av. Där tänkte jag nästan vända i dörren men va fan, man måste ju prova. Tanten var helgalen både vad gäller sex och annat (fick en påse äckliga äpplen med mig därifrån) och även om hon erbjöd pengar skulle jag inte besöka henne igen.
Är alla de nedan f d sexarbetare eller är någon fortfarande aktiv?
Gunilla i Hässelby.
Lisa söder om stan och hennes pimp
Lena på Sol och hälsa med väninnor.
Bonnie på Primo konsult.
Gunilla i Hässelby. Hon höll till på Friherregatan en gång i tiden. Men jag tror hon tyvärr har slutat.
Lisa söder om stan och hennes pimp. Hon höll till i Alby med omgivning och var väldigt "kraftig" men jättetrevlig.
Lena på Sol och hälsa med väninnor. Ja Sol och hälsa på Hantverkargatan det är ju en klassiker. Men borta sen många år tyvärr.
Bonnie på Primo konsult. Bonnie var en mycket trevlig kvinna som blev tänd lätt men hon la också ner.
Kom att tänka på hon Broman på Tornslingan, någon som har erfarenhet och fikat med henne?
Wanja (Oili) kör väl fortfarande?
Jomen Lucia med många andra namn kommer alla att sörja. Hon har träffat en sockerpappa tror jag.