2026-07-02, 14:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av qqqqwwwweeee
Vilken del av Sverige jobbar hon i?
Stockholm.
Citera
2026-07-30, 22:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blah blah Blah
Stockholm.
Tänkte skapa en tråd om gamla sköningar men så insåg jag att denna tråden kan behövas livas upp lite om inte lillhitler (moderatorn som inte fattat vad flashback var en gång i tiden)
Mona den gamla godingen i Spånga som gått till det saliga livet. God Mjuk och allmänt skönt gumma.
Gunilla i Hässelby denna trevliga och sköna madam som ställde upp på det mesta.
Lisa söder om stan, Alby. Hade en kvinnlig pimp som även hon ställde upp det mesta. Lisa var ung men jättefet.
Maria eller Marika, denna gudinna som gjorde allt. Finns fina videos på xhamster med henne. Salig vara hennes namn.
Lucia eller Lena som har gjort oss glada vid flera trevliga tillfällen. Nu har hon tror jag lagt ner men återkommer nog igen.
Lena på Sol och hälsa med väninnor. Hennes rakade kön har fått många glada att njuta.
Bonnie på Primo konsult hon var en riktigt skön dam i sina bästar år.

Så kom igen, berätta om era gummor som ni belägrat. Innan lillhitler stänger kanalen
Citera
2026-07-31, 16:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bossegalen
Tänkte skapa en tråd om gamla sköningar men så insåg jag att denna tråden kan behövas livas upp lite om inte lillhitler (moderatorn som inte fattat vad flashback var en gång i tiden)
Mona den gamla godingen i Spånga som gått till det saliga livet. God Mjuk och allmänt skönt gumma.
Lisa söder om stan, Alby. Hade en kvinnlig pimp som även hon ställde upp det mesta. Lisa var ung men jättefet.
Maria eller Marika, denna gudinna som gjorde allt. Finns fina videos på xhamster med henne. Salig vara hennes namn.
Lucia eller Lena som har gjort oss glada vid flera trevliga tillfällen. Nu har hon tror jag lagt ner men återkommer nog igen.
Lena på Sol och hälsa med väninnor. Hennes rakade kön har fått många glada att njuta.

Så kom igen, berätta om era gummor som ni belägrat. Innan lillhitler stänger kanalen
God tanke. Men de män som du försöker att få nappa på denna tråd är nog 70+ idag.
Men, tjekoslavikan på Ringvägen glömmer man aldrig...
Citera
Igår, 12:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bossegalen

Lucia/Lena har man ju träffat och jag liksom många andra sörjde ju att hon slutade. Nu har jag själv slutat träffa betaldamer men gör hon comeback så kanske jag får ett återfall.

Solen i Sollentuna är en gumma jag också gillade. Tror hon slutat men kanske gör lite återbesök i detta träsk ibland.

Mehra och Matilda är ju också de trevliga även om Matilda inte riktigt är min smak men ihop med Mehra var det ju kul.

Sanna_Nichol i Solna gillade jag också men det är ju många år sedan hon jobbade.

Sedan har väl även den läskiga ryska gumman i Bromsten lagt av. Där tänkte jag nästan vända i dörren men va fan, man måste ju prova. Tanten var helgalen både vad gäller sex och annat (fick en påse äckliga äpplen med mig därifrån) och även om hon erbjöd pengar skulle jag inte besöka henne igen.

Är alla de nedan f d sexarbetare eller är någon fortfarande aktiv?

Gunilla i Hässelby.
Lisa söder om stan och hennes pimp
Lena på Sol och hälsa med väninnor.
Bonnie på Primo konsult.
Citera
Igår, 15:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 2.3
Lucia/Lena har man ju träffat och jag liksom många andra sörjde ju att hon slutade. Nu har jag själv slutat träffa betaldamer men gör hon comeback så kanske jag får ett återfall.

Solen i Sollentuna är en gumma jag också gillade. Tror hon slutat men kanske gör lite återbesök i detta träsk ibland.

Mehra och Matilda är ju också de trevliga även om Matilda inte riktigt är min smak men ihop med Mehra var det ju kul.

Sanna_Nichol i Solna gillade jag också men det är ju många år sedan hon jobbade.

Sedan har väl även den läskiga ryska gumman i Bromsten lagt av. Där tänkte jag nästan vända i dörren men va fan, man måste ju prova. Tanten var helgalen både vad gäller sex och annat (fick en påse äckliga äpplen med mig därifrån) och även om hon erbjöd pengar skulle jag inte besöka henne igen.

Är alla de nedan f d sexarbetare eller är någon fortfarande aktiv?

Gunilla i Hässelby.
Lisa söder om stan och hennes pimp
Lena på Sol och hälsa med väninnor.
Bonnie på Primo konsult.
Undrar om Strumpeband också, eller hon kanske flyttat från U-Väsby hem till Falun

Sen hade vi ju Karin också från U-Väsby, hon har säkert lämnat jordelivet, hon va väl 60+ redan på nittitalet, minns en gång, hon hade en väninna där typ 10 år yngre, men fick båda....för en 5-hundring, samt en limpa cigg när jag gick helt utpumpad.

Estländska Kristina i Solna, skulle jag gärna träffa igen, sett lite negativt, men hon va magisk med mig iallafall

Maria på Klippgatan, skön kvinna också.

Saknar alla fot-hälsovård från förr, mycket godis att välja på, typ Sol&Hälsa

Men nog mest saknar jag Lucia/Lena, hon flyttade ju från Nykvarn till S-Tälje, såg också att en av döttrarna är skriven där, så blir nog ingen lottovinst där nu.

Håller med 2.3 ...har ni någon koll på vissa tanter som är tillgängliga nu?
Citera
Idag, 08:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TrevligaMannen
Undrar om Strumpeband också, eller hon kanske flyttat från U-Väsby hem till Falun

Sen hade vi ju Karin också från U-Väsby, hon har säkert lämnat jordelivet, hon va väl 60+ redan på nittitalet, minns en gång, hon hade en väninna där typ 10 år yngre, men fick båda....för en 5-hundring, samt en limpa cigg när jag gick helt utpumpad.

Estländska Kristina i Solna, skulle jag gärna träffa igen, sett lite negativt, men hon va magisk med mig iallafall

Maria på Klippgatan, skön kvinna också.

Saknar alla fot-hälsovård från förr, mycket godis att välja på, typ Sol&Hälsa

Men nog mest saknar jag Lucia/Lena, hon flyttade ju från Nykvarn till S-Tälje, såg också att en av döttrarna är skriven där, så blir nog ingen lottovinst där nu.

Håller med 2.3 ...har ni någon koll på vissa tanter som är tillgängliga nu?
De som verkar vara aktiva nu är väl dessa:

Matilda
SquirtSthlm/Viktoria (ej träffat)
Mehra
Hothothot
Finasandra (ej träffat)
Wanja
Sia72 (ej träffat)
Lailah (ej träffat)

Noterade också att Lucia fått sällskap på sin adress och det gör ju såklart att hon inte lär börja med incall igen.
Citera
Idag, 10:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 2.3
De som verkar vara aktiva nu är väl dessa:

Matilda
SquirtSthlm/Viktoria (ej träffat)
Mehra
Hothothot
Finasandra (ej träffat)
Wanja
Sia72 (ej träffat)
Lailah (ej träffat)

Noterade också att Lucia fått sällskap på sin adress och det gör ju såklart att hon inte lär börja med incall igen.
Behappy är ju 50+, kvalar hon in här?
Citera
Idag, 11:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av doublejoker
Behappy är ju 50+, kvalar hon in här?
Det tycker jag. Men hon är väl inte "heltidsarbetare" längre?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in