Citat:
Ursprungligen postat av
2.3
Lucia/Lena har man ju träffat och jag liksom många andra sörjde ju att hon slutade. Nu har jag själv slutat träffa betaldamer men gör hon comeback så kanske jag får ett återfall.
Solen i Sollentuna är en gumma jag också gillade. Tror hon slutat men kanske gör lite återbesök i detta träsk ibland.
Mehra och Matilda är ju också de trevliga även om Matilda inte riktigt är min smak men ihop med Mehra var det ju kul.
Sanna_Nichol i Solna gillade jag också men det är ju många år sedan hon jobbade.
Sedan har väl även den läskiga ryska gumman i Bromsten lagt av. Där tänkte jag nästan vända i dörren men va fan, man måste ju prova. Tanten var helgalen både vad gäller sex och annat (fick en påse äckliga äpplen med mig därifrån) och även om hon erbjöd pengar skulle jag inte besöka henne igen.
Är alla de nedan f d sexarbetare eller är någon fortfarande aktiv?
Gunilla i Hässelby.
Lisa söder om stan och hennes pimp
Lena på Sol och hälsa med väninnor.
Bonnie på Primo konsult.
Undrar om Strumpeband också, eller hon kanske flyttat från U-Väsby hem till Falun
Sen hade vi ju Karin också från U-Väsby, hon har säkert lämnat jordelivet, hon va väl 60+ redan på nittitalet, minns en gång, hon hade en väninna där typ 10 år yngre, men fick båda....för en 5-hundring, samt en limpa cigg när jag gick helt utpumpad.
Estländska Kristina i Solna, skulle jag gärna träffa igen, sett lite negativt, men hon va magisk med mig iallafall
Maria på Klippgatan, skön kvinna också.
Saknar alla fot-hälsovård från förr, mycket godis att välja på, typ Sol&Hälsa
Men nog mest saknar jag Lucia/Lena, hon flyttade ju från Nykvarn till S-Tälje, såg också att en av döttrarna är skriven där, så blir nog ingen lottovinst där nu.
Håller med 2.3 ...har ni någon koll på vissa tanter som är tillgängliga nu?