2005-10-14, 02:09
Medlem
curdmans avatar
Tar aldrig downers nu mer. Tycker inte att jag behöver det längre nu när jag inte mår så dåligt. Sinnessjuka kanske ligger närmare sanningen men jag tror inte det är riktigt så illa.
Citera
2005-10-14, 09:57
Medlem
Här är en som smånjuter av en tjack-at. Så härligt fruktansvärt bitterljuvt, och ska man vara på skiten så ska man klara av atn. Man härdas ju... ;-)
Citera
2005-10-14, 12:37
Medlem
jadu

Citat:
Ursprungligen postat av Mitsu
Helt klart E

Anfetaminet varar kanske lite längre men AT´n är ett sånt jävla helvete så jag aldrig mer tänker röra det igen. Sist var jag vaken nästan två dygn och mådde riktigt dåligt 3dagar efter. Verkligen inte värt ruset.
Tycker tom Tramadolrus känns kraftigare än anfetamin. Men ja, kanske bara är så att Affe fungerar dåligt på mig.

tycker inte om affe jag eftersom man blir så jävla nojjig dagen efter när man möter på folk som inte håller på med sånt om det syns på ögonen och sånt....gillar bättre E jag
Citera
2005-10-14, 20:59
Medlem
t3x5s avatar
Lägger min röst på knapparna..Om jag hade tillgång & råd till dom 24/7 så skulle jag nog välja dom istället för vaket. Knappruset är nog det bästa som man någonsin får uppleva så jag ställer mig på knapparnas sida!
Citera
2005-10-17, 15:31
Medlem
Likwitjunkies avatar
tjack såklart! e blir för mycket för mej att gå på ofta ...
Citera
2005-10-17, 15:57
Medlem
Danne^s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av curdman
Grejen är ju att man vänjer sig vid AT:n efter ett tag. I början var den ett helvete men nu för tiden tycker jag det är rätt mysigt att vara tom i skallen och stirrig och bara glida omkring i lägenheten och få saker gjorda. Ev sitta framför datorn en hel dag. Händer faktiskt att jag ser fram emot den, då alla gått från efterfesten och man bara myser för sig själv.
Helt rätt... man vänjer sig tillslut eller den blir inte lika farlig vet inte om de har med psyket att göra att man lär sig hantera det bättre.. Tycker itne heller det e så farligt blir lite småpurken bara..
Sen som du säger så blir man mycket mer fuckad av att gå på E dagligen än tjack... E sliter sönder din personlighet och psyke riktigt snabbt... men Tjack är ju ingen höjdare heller att gå på.
OT: Tror jag hade valt E men som sagt olika tillfällen
Citera
2005-10-17, 16:10
Medlem
piccaros avatar
ecstasy hade jag valt, har bara tagit ecstasy och tjack en gång
förstår inte riktigt grejen med tjack man blir bara pigg,
Citera
2005-10-17, 16:12
Bannlyst
Alltså det beror ju på vad man ska göra.
Det är ju två olika rus.
Ecstasy är mer kraftigt och intensivt tycker jag.

Om man ska sitta med polarna så föredrar jag ecstasy.
Citera
2005-10-17, 16:58
Medlem
Afonsos avatar
Aldrig provat tjack men har m y c k e t svårt att föreställa mig att det skulle slå euforin på E...
Citera
2005-10-17, 16:58
Medlem
organiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Afonso
Aldrig provat tjack men har m y c k e t svårt att föreställa mig att det skulle slå euforin på E...
det gör det inte heller.
Citera
2005-10-17, 19:07
Medlem
NiclasNaturas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NiclasNatura
Tjack är jävligt najs när man ska göra saker: gå på klubb, bygga lego eller typ spela tv spel. Kontentan: Man kan ha det för att koncentrera sig jävligt mycket. (Jag skjuter aldrig någonting, jag bombar helst) Jag skulle aldrig palla spela tv-spel på e, därför är det svårt att jämföra eftersom jag tar dom vid helt olika tillfällen. Nu har jag iofs inte käkat E på ett bra tag men det är iaf så det är för mig.

EDIT: ehm, råkade visst snorta... oops
Citera
2005-10-18, 06:18
Medlem
:)

sjuta Amfetamin finns inget som slår det slog i mej en pannna precis mums
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem