2019-05-14, 00:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knight1056
”På Malmskillnadsgatan står den före detta prostituerade Elise Lindqvist, 83, varje vecka sedan drygt 20 år och delar ut kaffe, halsdukar och vantar åt kvinnorna, en hjälpverksamhet som gjort henne känd i teve och tidningar som ”Ängeln på Malmskillnadsgatan”.

När Simon kom dit började sexköparna kalla honom Dödsängeln.”

Jaja det tycks vara viktigt för honom att framhålla sig som tuff och då måste man ju ha ett coolt öknamn, man undrar hur många sexköpare som har intervjuats för att ta reda på vad de kallar honom.
Jag kan riktigt se reportern framför mig där han smyger fram med micken i näven och knackar på bilrutan mitt i knullandet och säger - ursäkta får jag ställa en fråga, detta har alltså inget med vad ni har för er jag undrar bara vad ni kallar den nye polisen Simon.

Igår skulle han visst vara i radio också och beskriva den misär och alla offer han stöter på. Hur det lät och vad som sades vet jag inte eftersom jag genast bytte till en kanal som inte är finansierad via skatt utan av reklam där det är mindre hyckleri.
Citera
2019-05-14, 01:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av clanton
Jaja det tycks vara viktigt för honom att framhålla sig som tuff och då måste man ju ha ett coolt öknamn, man undrar hur många sexköpare som har intervjuats för att ta reda på vad de kallar honom.
Jag kan riktigt se reportern framför mig där han smyger fram med micken i näven och knackar på bilrutan mitt i knullandet och säger - ursäkta får jag ställa en fråga, detta har alltså inget med vad ni har för er jag undrar bara vad ni kallar den nye polisen Simon.

Igår skulle han visst vara i radio också och beskriva den misär och alla offer han stöter på. Hur det lät och vad som sades vet jag inte eftersom jag genast bytte till en kanal som inte är finansierad via skatt utan av reklam där det är mindre hyckleri.
Och det lilla äcklet fick göra reklam för sin nya bok i PK media
Citera
2019-06-01, 01:54
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rickebus
Och det lilla äcklet fick göra reklam för sin nya bok i PK media

Simon är en utpräglad karriärist. Han går över lik för sin egen karriär. Det är så simpelt att få medias gunst som en offentlig person. Är du feminist, mångkulturalist och prostitutionsmotståndare så är det grönt ljus.

Den outbildade snuten Simon är medias lilla hora.
Citera
2019-12-09, 20:21
Medlem
Dessutom har denna lilla polisen Simon gjort något av det värsta man kan som polis.
Gruppen hade span på några speciella personer extra mycket som hade extra mycket aktivitet. Bland annat en eskort på söder (hon har slutat idag) som de hade mycket span på.

Han bytte under den aktuella perioden tjänst inom polisen, och det dröjde inte många veckor innan han ringde upp denna eskort, enbart för att fråga om hon hade någon ledig tid som han kunde boka henne på.

Som sagt, Kapten klänning har sin egen lilla Robin.

Märkligt dock att han kommit undan med det.
Citera
2019-12-09, 20:44
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jane0007
Dessutom har denna lilla polisen Simon gjort något av det värsta man kan som polis.
Gruppen hade span på några speciella personer extra mycket som hade extra mycket aktivitet. Bland annat en eskort på söder (hon har slutat idag) som de hade mycket span på.

Han bytte under den aktuella perioden tjänst inom polisen, och det dröjde inte många veckor innan han ringde upp denna eskort, enbart för att fråga om hon hade någon ledig tid som han kunde boka henne på.

Varför blir jag inte förvånad? Samhället har en djupgående röta, som förkroppsligas av alla hycklande myndighetsaktivister. Dessa ska rensas bort från sina poster efter ett konservativt maktövertagande. Företrädare för myndigheter ska enligt lag vara politiskt neutrala, och inte bedriva en egen agenda. Dessutom ska de givetvis följa lagen.
Senast redigerad av WordWarrior 2019-12-09 kl. 20:48.
Citera
2019-12-10, 00:58
Medlem
Citat:

Menar du att Simon har "hoppat över skaklarna" eller är det någon annan polis som har köpt sex så fort han hade slutat i prostitutionsgruppen?

Om det är det första så visar det på dubbelmoral hos Simon och om det är det senare så är jag inte så förvånad – jag antar att det finns massor av poliser som inte ser sexköp som något särskilt brottsligt och som väl blivit kåta och lockade av att ha spanat på prostituerade.
Citera
2019-12-10, 13:49
Medlem
Carmen.ferreras avatar
Citat:

När skedde detta? Simon jobbar väl på människohandel nu. Han har åkt runt till ett flertal tjejer som jag känner och spanat på dem för att plocka deras kunder
Citera
2019-12-10, 14:01
Medlem
Carmen.ferrera; vanliga svenska frilansande tjejer eller utländska förmågor?
Citera
2019-12-10, 16:35
Medlem
Carmen.ferreras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Munter102
Carmen.ferrera; vanliga svenska frilansande tjejer eller utländska förmågor?

Utländska förmågor. De få svenska tjejerna i sthlm ska ju polisen "rädda". De utländska ska det spanade på för att riktigt jävlas med dem
Citera
2019-12-10, 18:53
Medlem
Har simon polisen köpt sex finns det källa på det
Citera
2019-12-10, 19:10
Bannlyst
Den lilla fula indiern kan beklaga sig över att prositutionsgruppen mer eller mindre avvecklats.
Citera
2019-12-10, 19:33
Medlem
Carmen.ferreras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fifa20sugerballe
Den lilla fula indiern kan beklaga sig över att prositutionsgruppen mer eller mindre avvecklats.

Tror han tar över människohandels gruppen istället
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in