2005-10-12, 18:30
Medlem
Om man åker från Rådmansgatan så finns det en trappa ner några meter innan man kommer in på plattformen vid Hötorget, det sitter en skylt förskyddsrum vid denna trappa, någon som har bilder där ifrån, och kommer man vidare typ under plattformen eller liknande?
Citera
2005-10-12, 18:43
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ad4
Om man åker från Rådmansgatan så finns det en trappa ner några meter innan man kommer in på plattformen vid Hötorget, det sitter en skylt förskyddsrum vid denna trappa, någon som har bilder där ifrån, och kommer man vidare typ under plattformen eller liknande?

Det var låst när jag ryckte i det för lite drygt ett år sen.
Citera
2005-10-13, 12:04
Medlem
Peterpeterpeters avatar
Enligt nån tidning jag läste ska det finnas ett jättestort skyddsrum under hela Hötorget. Så antagligen det måste finnas nån slags connection...
Rykten här på FB säger väl också att det finns mycket gött just där i krokarna.
Citera
2005-10-13, 12:11
Medlem
dietyls avatar
Hötorgsgaraget kallas det i fredstid.
Citera
2005-10-13, 12:12
Medlem
Peterpeterpeters avatar
Usch vad tråkigt!
Citera
2005-10-13, 16:08
Medlem
Gucks avatar
Hötorgsgaraget låter ju faktiskt ganska så tråkigt:P men finns ju förmodligen annat lite längre ner också:P bara å leta
Citera
2005-10-13, 16:16
Medlem
Om inte annat så blir man nästan sjösjuk av att gå omkring i konserthusgaraget, känns som man befinner sig på en båt...

När jag var nere häromdagen så var dörren öppen direkt till höger (när man går ner från pub-hållet) tyvärr var det en städare där så jag gick inte in :/

Frågan är om det finns någon gång mellan skyddsrummet under tbanan och garaget?
Citera
2005-10-13, 17:28
Bannlyst
Citat:

dom flesta av plattformerna i tunnelbane trafiken är ihåliga så man kan gå ner under.. men sen är ju frågan om det leder nån vat när man väl kommit ner..
Citera
2005-10-13, 19:53
Bannlyst
Citat:
Frågan är om det finns någon gång mellan skyddsrummet under tbanan och garaget?

den var bra...
Citera
2005-10-14, 11:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tibet
den var bra...
Jag sa juh att jag nästan blev sjösjuk där nere...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in