2015-12-11, 12:52
Medlem
desperates avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Erzulie
Hahaha ja, jaså det är nötter! Tack, såg skitäckligt ut och jag kunde bara få det till hjärna när jag fått den tanken.
Blir lätt så när man väl fått en tanke

Big Brother håll koll på Andre i bubbelkoppen nu så han inte dränker sig själv.

Nu börjar han spinna på med innehållslöst svammel med Christian också om Lina.
Han är verkligen GRYM på att sväva iväg i tomt svammel!!!!!
2015-12-11, 12:54
Medlem
Undra om Myrna känner lite panik nu, hon satt ju och spydde galla över Lina och kallade henne för allt möjligt. Har hon tur så tog de inte med allt.

Tycker det är synd att Lina lämnade, hon tillförde ändå många skratt, även om hon var som hon var ibland.

Jag kommer lacka sönder om Bella åker på söndag och att Myrna är kvar. Förhoppningsvis kommer det bli en jävla show inatt, Bella kommer sitta i ett hörn och gråta, men bara inte Patricia förstör för mycket.

Känns också som att Andre försöker fjäska sympati, jag känner inte alls något djupare, samma med Myrna.
2015-12-11, 12:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av desperate
Blir lätt så när man väl fått en tanke

Big Brother håll koll på Andre i bubbelkoppen nu så han inte dränker sig själv.

Nu börjar han spinna på med innehållslöst svammel med Christian också om Lina.
Han är verkligen GRYM på att sväva iväg i tomt svammel!!!!!
Han skulle lätt ta OS-guld i svammel!

Gillade posen han intagit när dom klippte över till honom sittandes i badet, hängd över kanten och med huvudet begravet i ena armvecket.. dramatiskt så det förslår!
2015-12-11, 13:01
Medlem
Verkar bara vara jag som gillar Myrna här inne? Inte lite ni stör er på henne
Hon är mycket och hon tar mkt plats men jag diggar henne ändå, tycker kanske att hon trots sin fina röst borde hålla tyst och sluta låta hela jävla tiden men annars så.. jo hon är skön!

Har också Sergio och Puffen som favoriter, Christian är ok men ingen vinnare hos mig och kan få åka i nästa vecka. Tycker han är för anonym och svår på ett tråkigt sätt.
Bella gillar jag också och Patricia står jag faktiskt ut med *hukar*
2015-12-11, 13:13
Medlem
Jag har sagt allt jag tycker och tänker om Myrna, har gått i veckor och väntat på att personen man sett glimtar av under "kärleksspridare" fasaden ska komma fram. När det väl gäller har hon verkligen kommit fram under den här veckan och deltagarna har även insett det nu. Hon var ju såklart lack på alla för att hon var nominerad, hon trodde hon var älskad i huset, men kunde rikta den mot Lina. Myrna hade tur, undra hur hon hade reagerat om ingen ville berätta.
2015-12-11, 14:17
Medlem
desperates avatar
Se nu har dom redan glömt att Lina är borta
2015-12-11, 15:19
Medlem
desperates avatar
Nu ger Christian Sergio en massage.......
2015-12-11, 15:38
Medlem
Citat:

Jag tycker det är mycket underhållande att BB har lagt upp ett klipp från inatt med de milda scenerna från igår. De har väl insett att det blir inte mycket tv tid om de ska försöka hitta ett klipp där de inte sitter ihop haha
2015-12-11, 15:58
Medlem
Raskaoverisens avatar
Citat:
Man börjar ju undra liksom inte så vanligt om man är hetro
2015-12-11, 16:26
Medlem
glutfargass avatar
Lina förstod att hon inte alls var så populär som hon trodde då liemannen sa att hon fått mest röster tillsammans med Andre, därför hon sa att de skulle skicka ut henne för att hon förstod att hon inte hade någon chans att vinna ändå.
2015-12-11, 16:27
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Raskaoverisen
Börjar undra?

Christian är antningen bisexuell(mindre troligt) eller homo skulle jag säga med rätt stor säkerhet.
Sen kan jag ju aldrig vara 100% säker, men det kan man ju inte vara om evolutionen heller
2015-12-11, 16:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Raskaoverisen

Jag tror Sergio är intresserad och Christian har bara allmänt svårt att säga nej haha
Stackaren har legat med tjejer bara för att han inte vågat säga nej liksom....

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in