Blev glad när jag hörde att det var Meter TV bakom produktionen. Men dom har ju tagit en massa från folket som producerade förra året. Pontus Alsing som producent och många från casting-teamet fick jobba kvar. Behövdes nytt blod bakom produktionen.
Pelle Porseryd fick en hel del kritik under sina två säsonger men det var fortfarande hästlängder bättre än nu
Senast redigerad av Dritlei 2015-10-14 kl. 00:18.
Som jag skrev innan, vi som ser på detta varenda säsong och vet vad som är bra tv borde lägga ihop pengar och köpa programmet så det blir ordentligt gjort.
Exakt!
Hade jag fått chansen hade jag kunnat planera och fixa ihop riktigt bra säsonger av både Big Brother och Robinson. Lever för tävlingsprogram.
Hoppas att det händer lite annat denna veckan som INTE är taget av BBUK. Om de nu fortsätter sno därifrån så kommer troligen tävlingen:
"Power of Positivity", där de ska vara positiva hela tiden. Är de negativa så misslyckas dem. Har för mig att deltagarnas smink togs bort och även att de inte fick in några cigg. Sedan hade de olika tävlingar där de fortfarande skulle försöka vara positiva trots att det kunde hända dåliga, hemska, äckliga saker.
När vi ändå är inne på det, så kommer med största sannolikhet nästa veckas maktspelare få göra detta:
Om det blir som andra veckan i BBUK så kommer nästa maktspelare inte bli avslöjad för de andra deltagarna. Utan personen kommer att få nominera 5 personer i huset och de andra deltagarna kommer inte veta vem som nominerat dem.
Exakt!
Hade jag fått chansen hade jag kunnat planera och fixa ihop riktigt bra säsonger av både Big Brother och Robinson. Lever för tävlingsprogram.
Hoppas att det händer lite annat denna veckan som INTE är taget av BBUK. Om de nu fortsätter sno därifrån så kommer troligen tävlingen:
"Power of Positivity", där de ska vara positiva hela tiden. Är de negativa så misslyckas dem. Har för mig att deltagarnas smink togs bort och även att de inte fick in några cigg. Sedan hade de olika tävlingar där de fortfarande skulle försöka vara positiva trots att det kunde hända dåliga, hemska, äckliga saker.
När vi ändå är inne på det, så kommer med största sannolikhet nästa veckas maktspelare få göra detta:
Om det blir som andra veckan i BBUK så kommer nästa maktspelare inte bli avslöjad för de andra deltagarna. Utan personen kommer att få nominera 5 personer i huset och de andra deltagarna kommer inte veta vem som nominerat dem.
Om dom följer UK:s mönster, kommer det fler personer? Vill gärna se 14 på en gång, men känns inte troligt att man tar in 4 bara sådär. Eller?
Folk ljuger säkert för att få komma in i huset. För att få en sån bra säsong som möjligt borde man bara ta in alla bråkiga deltagare från tidigare säsonger.
Haha Alex är verkligen som en karikatyr av en transexuell.
Helvete vad irriterande och kul det är när han med sin tomboyröst glider runt och svär, börjar hetsa på någon trumma och sen iskallt går iväg med "macho"-gång.
Känns som att se någon random högstadiesnubbe från 7an som försöker hävda sig genom att låta en massa och svära.
Hatälskar hen, vidrig som fan men tamefan rätt underhållande.
De flesta som är med i dokusåpor nuförtiden är ju extremt medvetna om sig själva och gör nästan inget utan att först tänka på hur tittarna kommer att reagera på det. Coola gänget är ju nästan helt paranoida, Sasa låter redan som Jesssica Karlen som fick psykos i huset för ett ett antal år sen.
Om dom följer UK:s mönster, kommer det fler personer? Vill gärna se 14 på en gång, men känns inte troligt att man tar in 4 bara sådär. Eller?
Japp! Följer dem samma mönster så..
Så kommer det komma in 3 deltagare under vecka 6, de tre nya är "Maktspelare" som får välja en deltagare som åker ut. Dock får tittarna rösta ut en av de 3 nya spelarna också.
Lite konstigt att just denna säsongen, som har så många likheter med BBUK, att säsongen är 10 veckor och ca 70-72 dagar, precis som i BBUK!
Men somsagt, hoppas verkligen att de kommer på något själva nu framöver, är inte roligt att veta allt som kommer ske när man redan sett en liknande säsong, haha. För jag tycker deltagarna är intressanta! Inte en gammal vanlig casting med massa folk i samma åldrar och liknande personligheter.
Nu har de hittat en annorlunda blandning och det kan bli intressant att se hur allt blir framöver. Folk verkar ju redan ha börjat störa sig på varandra osv. Så intriger lär nog komma inom kort.
Så kommer det komma in 3 deltagare under vecka 6, de tre nya är "Maktspelare" som får välja en deltagare som åker ut. Dock får tittarna rösta ut en av de 3 nya spelarna också.
Lite konstigt att just denna säsongen, som har så många likheter med BBUK, att säsongen är 10 veckor och ca 70-72 dagar, precis som i BBUK!
Men somsagt, hoppas verkligen att de kommer på något själva nu framöver, är inte roligt att veta allt som kommer ske när man redan sett en liknande säsong, haha. För jag tycker deltagarna är intressanta! Inte en gammal vanlig casting med massa folk i samma åldrar och liknande personligheter.
Nu har de hittat en annorlunda blandning och det kan bli intressant att se hur allt blir framöver. Folk verkar ju redan ha börjat störa sig på varandra osv. Så intriger lär nog komma inom kort.
Ok tack! Ska bli intressant ändå och se hur detta utvecklar sig, även om det varit riktigt seg start. Troy har redan sagt att han hade gått lös på Alex om det inte vore för hans könsbyte. Frågan är hur länge detta håller. Behövs verkligen nya deltagare ändå
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!