Puffen och Andre till Paradise rymmet kunde det bli sämre näää Saras chans att vara kvar blir ju nu att TRÅK PUFFEN tar fram en jävla lottomaskin och lottar fram vem som dom ska plocka bort !! Sara och Andre hade varit bättre då hade det blivit lite mer spännande.
Hon har ingen chans alls. Eftersom man inte kan rösta på henne. Men vem vet folk kanske röstar på henne iaf På något konstigt nr och på en instagrambild på henne som lagts upp där.
Jag vet! Raderade mitt inlägg och hoppades att ingen skulle hinna se min förvirring.
Puffen och Andre till Paradise rymmet kunde det bli sämre näää Saras chans att vara kvar blir ju nu att TRÅK PUFFEN tar fram en jävla lottomaskin och lottar fram vem som dom ska plocka bort !! Sara och Andre hade varit bättre då hade det blivit lite mer spännande.
Sara och Andre hade vart bäst. Men är ju omöjligt att få till det i BB 2015. Varken Andre eller Puffen kan eller vågar ta tuffa beslut.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!