2015-10-13, 18:56
Medlem
Har dom fått sin lyxmiddag? I så fall, vad blev det?

Började titta nyss och de verkar hålla tal eller nåt.

Stör mig som fan på Alex, hen hörs hela tiden och försöker vara macho. Dryg jävel den där.

Förresten.. tycker mig ana att Alex är sugen på Lina. Ska hela tiden sitta där hon sitter, ger blickar o s v..
Senast redigerad av Erzulie 2015-10-13 kl. 18:59.
2015-10-13, 19:06
Medlem
TokyoBarns avatar
Kan Alex fucking hålla käft nån gång och låta henne sjunga. så jävla jobbig nu!
2015-10-13, 19:11
Medlem
Asså jag förstår inte varför Lina anses mobba någon?

När man MÅSTE välja att ge någon en negativ konsekvens/straff så är det väl naturligt att ge den till den man gillar minst.

Man ger den väl inte till sin polare?

Det är bara löjligt att påstå att man hade gjort annorlunda själv?

man skulle kanske välja någon annan för att vara taktiskt och få det att se ut som om att man bara väljer för att man måste välja någon. men hade denna situation uppstått utanför huset så väljer man ju den man tycker minst om. Mobbing är att aktivt söka att skada/kränka någon annan. NU har man ju inget val. Dessutom vet alla spelreglerna vilket förmildrar omständigheterna ännu mer.
2015-10-13, 19:17
Medlem
Han.Jelins avatar
Troy växer på mig, vilket är konstigt då jag är ''rasist''. Men fyfan vad jag stör mig på Alex. Hon har ingen aning om vad manlighet är, det blir bara pinsamt när hon går runt och gapar, håller på att leka macho. Sedan ser det bara sorgligt ut då hon låter som en tjej, och att hon fortfarande ser ut som en tjej, det kommer inte förändras oavsett hur mycket hon opererar sig.
2015-10-13, 19:21
Medlem
elpirros avatar
Alex måste ha adhd? eller är det all testosteron hon får i sig?
2015-10-13, 19:22
Medlem
Han.Jelins avatar
Patricia till Alex ''Varför ska du talla på mig?''

Sa hon det skämtsamt eller var hon seriös?
2015-10-13, 19:26
Medlem
kanelipullas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Han.Jelin
Troy växer på mig, vilket är konstigt då jag är ''rasist''. Men fyfan vad jag stör mig på Alex. Hon har ingen aning om vad manlighet är, det blir bara pinsamt när hon går runt och gapar, håller på att leka macho. Sedan ser det bara sorgligt ut då hon låter som en tjej, och att hon fortfarande ser ut som en tjej, det kommer inte förändras oavsett hur mycket hon opererar sig.

Gillade inte heller Troy i början.. men han verkar ju vara smart och fattar vilka som spelar där inne och vilka som är falska. Så.. han läser av folk direkt. Och jaa.. håller me dig.. stör mig oxå på Alex. Tycker han är lite för mycket nu. Och faan att jag valde henne först som min favorit. Trodde hon skulle vara mera laid back. Men all denna adhd och hennes fjortis beteende. Näee.. hmm..
2015-10-13, 19:28
Medlem
Darkzis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BlackBooks
Ryktas att denna ska in ikväll: https://twitter.com/elin_sundsvall

Kan mycket väl stämma eftersom i trailern så beskrevs en deltagare som "Politikern".
2015-10-13, 19:30
Medlem
Tog dom in två musiker för att dom inte vill betala STIMpengar?
2015-10-13, 19:31
Medlem
10sekunders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av elpirro
Alex måste ha adhd? eller är det all testosteron hon får i sig?

Det är nog bara så han är, allmänt bekräftelsetörstande och för mycket. Han har sagt att han medvetet väntar med testo ett tag för att kunna frysa in sina ägg och få barn sen. Tycker ändå det är småimponerande att han har den kroppen ändå och lyckas låta som typ Benjamin Wahlgren
2015-10-13, 19:39
Medlem
Troy är min favorit hittills, Alex och Lina klarar jag inte. Sergio är ok, och Sasa har sina stunder. Troy och Sasa verkar så laidback men ändå kan de prata på. Resten har jag inte fått någon klar uppfattning av.
2015-10-13, 19:44
Medlem
Troy är min favorit. Han verkar smart, laid back och håller inte med de andra i diskussioner/samtal bara för att typ.
Är inte konstigt att jag gillar honom då jag INTE är rasist. Har nästan likadan hudfärg, men är ljusare, mycket mer "Svensson" och tjej

Gillar Patricia och Myrna också. Alex däremot kräks jag på!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in