2015-10-13, 00:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Smirmat
Jävlar vad dom spekulerar i att det skulle ha någon betydelse vilket rum man har hamnat i.
Haha fan vad Troy överanalyserar grejer. Han verkar vara nöjd över det och är riktigt självsäker att han har rätt
2015-10-13, 00:04
Medlem
Intelpundets avatar
Kan dom fixa ljudet så man inte bara hör ljud från vänster?!
2015-10-13, 00:06
Medlem
Mikeyjamess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Placeholder
Sett första avsnittet nu och wtf... really? Maken till amatörmässig produktion får man leta efter. Klippningen i början hade ju en student fått IG för. Hela avsnittet är som när någon gör en fan kopia för Youtube. Ljudet är först bara vänster öra, sen är det väldigt varierande ljudnivå. Högt och lågt, ihågligt och burkigt efter vartannat.

Det lustigaste i det hela är väl att Patricia ser ut som hon sugit av en Smurf och att Sergio ser ut som en efterbliven Zlatan.

Jag tycker Sergio liknar Goofy. Så många konstiga miner hela tiden
2015-10-13, 00:09
Medlem
BridgeRocks avatar
Jag tycker det känns ganska uppfriskande att deltagarna inte bara består av "Modeller", (Kläd)butiksbiträden, bartenders och servitriser!
2015-10-13, 00:18
Medlem
RogerPs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BridgeRock
Jag tycker det känns ganska uppfriskande att deltagarna inte bara består av "Modeller", (Kläd)butiksbiträden, bartenders och servitriser!

Instämmer, om man bortser från att denna dag varit allt för händelsefattig så är det iallafall ett mycket intressantare gäng i år än grisarna förra året som kickades ut. Känns lovande hittills, hoppas dock att det blir lite mer händelserika dagar.
2015-10-13, 00:26
Medlem
Marimus avatar
Blev erbjuden till casting faktiskt men tackade nej
2015-10-13, 00:31
Medlem
Tvist: Det är Troj som är mullvad
2015-10-13, 00:35
Medlem
Skadat godss avatar
Chewbacca (Sergio), Troy, Linnea och Sasa satt precis nu i mörkret i sovrummet i Chewbaccas säng och viskade När...
DET HÄR ÄR BIG BROTHER
SERGIO, DET ÄR FÖRBJUDET ATT VISKA!

...det blev nog både vått och brunt i hans sängkläder
2015-10-13, 00:35
Medlem
Det här är bra underhållning, Sasa's och Troy's jävla spekulationer
2015-10-13, 00:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GrooveBoost
Det här är bra underhållning, Sasa's och Troy's jävla spekulationer
Kanske jag som är lättroad men helt klart det roligaste än så länge i programmet Sitter och följer detta spänt
2015-10-13, 00:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dritlei
Kanske jag som är lättroad men helt klart det roligaste än så länge i programmet Sitter och följer detta spänt
Sånt här är alltid kul i början, Christian riktigt utsatt ändå. För ingenting också
2015-10-13, 00:50
Medlem
Är Sergio bög?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in