2015-10-25, 01:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Placeholder
Isabella trodde inte hon skulle gilla Troy, varför förstår jag inte. De kör ju samma förortstugg och är helt sålda på LA båda två. Skull hon bondat med Alexander eller?
Hon tror också att den här säsongen är "1000 gången bättre än förra". Sure bella.

Om du gillar att analysera struntprat och hitta en djupare mening i det så sure, det är värt det.

Citat:
Ursprungligen postat av ursula45
Hon verkade ju ändå gilla Troy när hon träffade honom i början.

Ganska uppenbart att Isabella vill att folk som Troy och Sasa ska gilla henne. Hon gillar de oxå. Skulle ni bor i en förort kanske ni skulle förstå. Jag sa det första dagen de nya kom in.

Hon är ju en förorts tjej. Osäker vilket land hon är ifrån men nån som Sasa är säkert likt personer i hennes familj (utseende mässigt och kanske hur han bär sig). Oxå med tanke på hans ålder. En respekt grej liksom.

Sen är Troy en annan som hon kunde ha växt upp med i hennes ort. Myrna kan vara en annan. Så det handlar helt enkelt om folk hon relaterar till på nån nivå.

Sen utöver det är hon kanske en sån som inte trivs att bli ogillad & gillar inte bråk och argument, vare sig det handlar om henne eller nån runt henne. Troy och Sasa var ju några som i början var iskalla mot de. Så det är nog oxå det.

Övrigt: Tack alla ni som gav mig svar.
2015-10-25, 01:41
Medlem
BlackBookss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TearDrops
Ganska uppenbart att Isabella vill att folk som Troy och Sasa ska gilla henne. Hon gillar de oxå. Skulle ni bor i en förort kanske ni skulle förstå. Jag sa det första dagen de nya kom in.

Hon är ju en förorts tjej.

Hon bor i centrala Helsingborg i ett lite finare område enligt Ratsit. Ingen förort.

2015-10-25, 01:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BlackBooks
Hon bor i centrala Helsingborg i ett lite finare område enligt Ratsit. Ingen förort.

Kanske nu ja. Kan ju ha flyttat dit nångång i sitt liv och inte växt upp där hon bor nu? Eller kanske iaf växt upp runt en och med folk från en förort? Inte vet jag, men det där säger egentligen inte mkt.
2015-10-25, 02:09
Medlem
Fifa16s avatar
Förstår inte hur den lyxiga sidan kan få så få röster på hemsidan. Ex on the beach-tjejerna har ändå 50 tusen följare på instagram. + Debbie som tydligen också ska ha en blogg med 50 tusen läsare.

Trots det har lyxiga sidan bara fått knappt 3000 röster.
2015-10-25, 02:20
Medlem
WorkingClassBoys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av seeeg321
Kan det vara så att hon är en eskortflicka verkar ha hängt mycket i LA och Las Vegas och ser ut att vara stenrik vid 23 års ålder. Dyra väskor visar hon upp hela tiden samt att bloggen verkar inte vara stor heller.

Citat:
Ursprungligen postat av Fifa16
Helvete, det hade jag velat se. Undra om det kommer ut som klipp. Lördagen visas ju aldrig, om jag förstått saken rätt, i TV.

Citat:
Förstår inte hur den lyxiga sidan kan få så få röster på hemsidan. Ex on the beach-tjejerna har ändå 50 tusen följare på instagram. + Debbie som tydligen också ska ha en blogg med 50 tusen läsare.

Ja lite småskumt, programmet har ju knappt 50K tittare ens.
2015-10-25, 02:22
Medlem
BlackBookss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TearDrops
Kanske nu ja. Kan ju ha flyttat dit nångång i sitt liv och inte växt upp där hon bor nu? Eller kanske iaf växt upp runt en och med folk från en förort? Inte vet jag, men det där säger egentligen inte mkt.
Kan ju vara en image hon lagt sig till med. Men hon verkar blåst oavsett.
2015-10-25, 02:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BlackBooks
Kan ju vara en image hon lagt sig till med. Men hon verkar blåst oavsett.

Jo, det oxå. Tänkte på det oxå faktiskt. Men som sagt, det vet inte jag eller nån här säkert iaf.
2015-10-25, 02:52
Medlem
Citat:

Hur många tror du det är som orkar gå in och rösta på hemsidan då?
2015-10-25, 02:02
Medlem
Hur gammal är den där André? Står ju att han är 23, sen fyllde han ju år i veckan. Men i bikten samma dag sa han ju "25 bast" eller något åt det hållet. Kanske missade kontexten han sa det i så drf undrar jag med er. Stämmer det eller förstod jag fel?
Senast redigerad av TearDrops 2015-10-25 kl. 02:07.
2015-10-25, 02:07
Medlem
Är Myrna släkt med Doggelito ? De ser ju fan identiska ut!
2015-10-25, 09:49
Medlem
haha André kom i sömnen och ber om ursäkt
2015-10-25, 10:45
Medlem
Efter frukost:
Big Brother meddelar att samtliga spelare ska packa sina väskor och ställa dem i slussen senast 13.45

Lunchtid:
Sunksidan rastas på utegården

ca. 13.45
Lyx låses ut på utegården och Sunk blir inlåsta i det rosa rummet

ca. 17.00
Spelarna får börja piiffa sig inför kvällens live

19.00
Repetition med Adam.

22.00
LIVE

23-00-00.00
Directors Cut sänds i Kanal 11.