Citat:
Ursprungligen postat av
Placeholder
Isabella trodde inte hon skulle gilla Troy, varför förstår jag inte. De kör ju samma förortstugg och är helt sålda på LA båda två. Skull hon bondat med Alexander eller?

Hon tror också att den här säsongen är "1000 gången bättre än förra". Sure bella.
Om du gillar att analysera struntprat och hitta en djupare mening i det så sure, det är värt det.

Citat:
Ursprungligen postat av
ursula45
Hon verkade ju ändå gilla Troy när hon träffade honom i början.
Ganska uppenbart att Isabella vill att folk som Troy och Sasa ska gilla henne. Hon gillar de oxå. Skulle ni bor i en förort kanske ni skulle förstå. Jag sa det första dagen de nya kom in.
Hon är ju en förorts tjej. Osäker vilket land hon är ifrån men nån som Sasa är säkert likt personer i hennes familj (utseende mässigt och kanske hur han bär sig). Oxå med tanke på hans ålder. En respekt grej liksom.
Sen är Troy en annan som hon kunde ha växt upp med i hennes ort. Myrna kan vara en annan. Så det handlar helt enkelt om folk hon relaterar till på nån nivå.
Sen utöver det är hon kanske en sån som inte trivs att bli ogillad & gillar inte bråk och argument, vare sig det handlar om henne eller nån runt henne. Troy och Sasa var ju några som i början var iskalla mot de. Så det är nog oxå det.
Övrigt: Tack alla ni som gav mig svar.