2015-05-26, 17:07
Medlem
Hej! är mellan 20 och 24 år och har ett förhållande med en underbar tjej. Första gångerna vi låg med varandra gick de ganska fort för mig, men ju oftare vi pumpade desto bättre blev det. Tills för två veckor sen. Nu går det som i början, och känns nästan som det bara blir sämre och sämre.

Har även senaste veckan fått svårt att få upp den, tjejen har inte varit hemma på en vecka eller så. Å när jag väl får upp den för att ruska lite tupp så går det oerhört fort fastän jag knappt är hård?

när mina problem med att komma för fort började igen så testade jga o träna PC musklen, hände ingenting, och sedan testade vi o trycka UNDER pungen precis för att stoppa utlösningen. Tror att det har fördärvat mig på något sätt för min sperma har blivit mer som karlssons klister o sprutar inte som det gjorde före dedär experimentet? Är även efter det som jag har fått svårt att få upp den. Allt detta blandat med en jävla massa cigaretter och alkohol den senaste veckan...

Vad tror ni det är som gör att de blivit såhär?
Citera
2015-05-26, 17:10
Medlem
TheHollyhockGods avatar
Koppla av.

Det är normalt när man är nyförälskad.

Du kommer inte alltid ha det problemet, tro mig.
Citera
2015-05-26, 17:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheHollyhockGod
Koppla av.

Det är normalt när man är nyförälskad.

Du kommer inte alltid ha det problemet, tro mig.

Började ligga med henne typ i februari... å de började krångla igen slutet av april?

edit: Har alltså inte rökt så mycket cigg på senaste tiden, men har den senaste veckan gått från att inte röka mer än kanske 2 cigg per vecka till ett paket om dagen, samt har jag söpit i 5 dagar nu i samband med studentfester.. Detta kan vara en stor orsak till problemen eller?
Senast redigerad av detslugafettot 2015-05-26 kl. 17:24.
Citera
2015-05-26, 18:06
Medlem
3-Negrer-Med-Kedjas avatar
Sluta tänk. alt prova en liten dos av en lättare opiod typ tramadol.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in