Tjenare gott folk. Nu är det så att jag bestämde mig för att införskaffa mig Photoshop nu igår och gick in på Adobes hemsida och hittade en prenumeration för Fotografi där följande skulle ingå:
Den senaste versionen av Photoshop
Senaste versionen av Lightroom för dator, mobil och webb.
Sagt och gjort så signerade jag mig till en års-prenumeration eftersom att det är den ända prenumerationen för just detta abonnemang. Nu till problemet, jag får inte mitt jävla Photoshop att fungera. Efter köpet så fick jag två stycken mail, ett som intygade att de tagit emot min betalning och ett som välkomnade mig till Adobe Lightroom.
Mitt Lightroom fungerar för tillfälligt, men det körs på utvärderingsperioden. Photoshop dock, där jag redan använt utvärderingsperioden ger mig följande alternativ: Licensiera den här Programvaran eller "Gå med nu"(där jag förövrigt redan klickat och köpt abonnemang för varan). När jag väl klickar på Licensiera den här programvaran så kommer jag till ett nytt fönster menar på att inloggning krävs. Väl inloggad därefter så ber Adobe mig om ett serienummer som jag inte har fått.
Jag har sökt runt som fan men hittar inget vettigt svar eller serienummer för den delen. Någon som haft liknande problem som vet hur man löser skiten?
Tack på förhand!