• 1
  • 2
2005-10-12, 16:42
Medlem
FetFulElaks avatar
http://www.aftonbladet.se/vss/karlek...711958,00.html

Vad säger ni? Veckans klipp för alla FB:s MILF-hungriga? MÄRKLIGT att hon inte fick någon dejt..
Citera
2005-10-12, 16:43
Medlem
Ett fall för Conny?
Citera
2005-10-12, 16:47
Medlem
klåfingrigs avatar
Tycker det är ganska märkligt att hon inte fick en dejt, hon ser fräsh ut för att vara så gammal.

Inte direkt att resten av alla andra i hennes ålder är några modeller och lär inte heller ni bli när ni kliver in i hennes ålder.

I den åldern känns det som att man inte har några alternativ än att knulla tjockisar och fula
Citera
2005-10-12, 17:22
Medlem
tweek_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klåfingrig
Tycker det är ganska märkligt att hon inte fick en dejt, hon ser fräsh ut för att vara så gammal.

Inte direkt att resten av alla andra i hennes ålder är några modeller och lär inte heller ni bli när ni kliver in i hennes ålder.

I den åldern känns det som att man inte har några alternativ än att knulla tjockisar och fula

Eller så satsar du på att bli rik så slipper du.
Citera
2005-10-12, 17:27
Medlem
klåfingrigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tweek_
Eller så satsar du på att bli rik så slipper du.

Vill inte bli rik, pengar är det värsta som har hänt mig i hela livet. Levde fattigt ett tag för att sedan få en stor summa pengar, mådde så mycket bättre utan dessa jävla pengar, värsta som hänt mig.

Nej tänker inte ge bort dom, vill ha dom samtidigt som jag avskyr dom, vill handla för dom samtidigt som jag vill spara dom.
Citera
2005-10-12, 17:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av klåfingrig
Vill inte bli rik, pengar är det värsta som har hänt mig i hela livet. Levde fattigt ett tag för att sedan få en stor summa pengar, mådde så mycket bättre utan dessa jävla pengar, värsta som hänt mig.

Nej tänker inte ge bort dom, vill ha dom samtidigt som jag avskyr dom, vill handla för dom samtidigt som jag vill spara dom.

OT
Citera
2005-10-12, 23:34
Medlem
Bråkmakarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Henkko
OT
..sa bull..

Hoppas Agneta får sin dejt nu i alla fall när välgörenhetsbladet gått in och givit keringen uppmärksamhet. Kanske hittar hon en karl som delar hennes intressen att bygga dockhus
Citera
2005-10-12, 23:39
Medlem
klåfingrigs avatar
Citat:
Ett fall för Conny?

OT
Citera
2005-10-13, 10:21
Medlem
SofiaLs avatar
Förihelvete, henne vet jag vem det är!!!! hahaha, kom i gen grabbar, bara att slå till. Hon... ja... vad ska man säga.... hmm... överväger nog alla förslag.

Hon är jättegullig och snäll iaf. En verklig "mamma" som tar hand om och gör allt för sin omgivning. Hoppas hon hittar nån som är jätte- jättesnäll mot henne.
Citera
2005-10-13, 11:37
Medlem
tomibollen_2s avatar
Detta ser ut som ett uppdrag för HYLAND kanske dags att bota hans heterofobi
Citera
2005-10-13, 11:42
Bannlyst
Kontaktförmedling? Det känns som att människor som måste anlita kontaktförmedlingar för att få lite julkorv redan förlorat slaget, s.a.s.

// Roger P.
Citera
2005-10-18, 22:33
Bannlyst
Citat:
Ett fall för Conny?

Hej!
Hon är ju alldeles för gammal - hon är ju närmare min mor än mig i ålder! Jag har inga fördomar om ålder egentligen, men vad pratar man med en nästan 60-åring om?

Fast det här gillade jag!

Citat:
Om sig själv: Lättsam, glad och envis.

Sådan är jag också.

mvh
Conny
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto