Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-05-26, 13:22
Medlem
Dirty.Harrys avatar
Detta var nog det sjukaste jag läst på länge. Riktigt äckligt
Som en del andra tidigare har sagt i tråden så förstår jag inte alls hur offret kan med att visa sitt ansikte i media, skämskudden på Hon kommer för alltid att bli stämplad som hon som fick hela ansiktet mulat med bajs

Sen vet jag inte vad det är, men något känns konstigt i hela den här historien. Kan inte säga att den är uppdiktad men det känns skumt.
Det verkar ha blivit en slags trend bland vissa, särskilt unga kvinnor, att gråta ut i media när dom råkat ut för något. Men senare har det framkommit att allt är påhittat. Därför drar man öronen åt sig lite när man hör en sån här sjuk grej. Men visst det finns en hel del sjuka människor så jag säger inte heller att hon ljuger. I så fall hoppas jag verkligen att dom får tag på gärningsmannen för den personen måste ha tvångsvård
Citera
2015-05-26, 13:24
Medlem
LillaMy74s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dirty.Harry
Detta var nog det sjukaste jag läst på länge. Riktigt äckligt
Som en del andra tidigare har sagt i tråden så förstår jag inte alls hur offret kan med att visa sitt ansikte i media, skämskudden på Hon kommer för alltid att bli stämplad som hon som fick hela ansiktet mulat med bajs

Sen vet jag inte vad det är, men något känns konstigt i hela den här historien. Kan inte säga att den är uppdiktad men det känns skumt.
Det verkar ha blivit en slags trend bland vissa, särskilt unga kvinnor, att gråta ut i media när dom råkat ut för något. Men senare har det framkommit att allt är påhittat. Därför drar man öronen åt sig lite när man hör en sån här sjuk grej. Men visst det finns en hel del sjuka människor så jag säger inte heller att hon ljuger. I så fall hoppas jag verkligen att dom får tag på gärningsmannen för den personen måste ha tvångsvård
Nu var det ju massa vittnen till händelsen, så påhittad är den inte. Varför skulle den vara det? Bara för att offret var en tjej?
Citera
2015-05-26, 13:41
Medlem
Analstockens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LillaMy74
Nu var det ju massa vittnen till händelsen, så påhittad är den inte. Varför skulle den vara det? Bara för att offret var en tjej?
Ja, det är säkert orsaken. Stackars oss tjejer. Givetvis måste en påstådd händelse vara påhittad om ett sliddjur berättar om den. Speciellt i Sverige, där galna feminister vill införa mansskatt och annat.

Du verkar känna BO, eller vara BO. Bekräfta/dementera, tack. Din aggressiva ton gör mig nyfiken.
Citera
2015-05-26, 13:59
Medlem
dukanvadets avatar
Klart det är falseflag. Pk-maffian försöker utmåla koprofiler med vanligt utseende mellan 30 och 40 som monster.
För övrigt känner jag en 30årig kille med vanligt utseende. Borde jag kontakta polisen?
Citera
2015-05-26, 14:07
Medlem
LillaMy74s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Analstocken
Ja, det är säkert orsaken. Stackars oss tjejer. Givetvis måste en påstådd händelse vara påhittad om ett sliddjur berättar om den. Speciellt i Sverige, där galna feminister vill införa mansskatt och annat.

Du verkar känna BO, eller vara BO. Bekräfta/dementera, tack. Din aggressiva ton gör mig nyfiken.
Ja är inte BO och känner henne inte alls, jag bara förundras över alla kommentarer om att det måste vara påhittat...
Citera
2015-05-26, 14:08
Medlem
gato12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dukanvadet
För övrigt känner jag en 30årig kille med vanligt utseende. Borde jag kontakta polisen?

Om du misstänker att han mular folk med bajs.
Citera
2015-05-26, 14:09
Medlem
Finskpinnes avatar
Det är väl inte helt fel att gå ut i media, kanske kan hon få fram fler vittnen som var ute i området under tiden eller åtminstone göra folk mer uppmärksamma på att ett psykfall på cykel är lös. Jag tror knappast att hon vill ha denna vidriga händelse som sin "claim to fame" som hon kan bygga vidare sin karriär på. Hon gör vad hon kan för att uppmärksamma fallet så att personen ska bli gripen innan han kastar bajs på fler människor! Nästa gång kanske det är någon anhörig till dig som får skit på sig! Jag tycker det är modigt av henne att våga vara öppen för att hon utsatts för ett vedervärdigt brott, trots den "skam" det kan innebära. Man ska inte behöva ta skit från någon, varken bildligt eller bokstavligt!

Är tyvärr inte ett dugg förvånad (om än väldigt äcklad) att händelsen inträffat. Finns en del idioter där ute som går igång på att kränka unga tjejer när de är "off guard", vare sig det är att tafsa, rycka kjol, våldta eller kasta avföring. Försvinner man snabbt från platsen (som på en cykel) så är det ju tämligen riskfritt brott med tanke på polisens ovilja/svårigheter att utreda brottet.
Citera
2015-05-26, 14:13
Bannlyst
Citat:
Förstår inte varför du är så dryg, har du problem med att hon syns i tidningen? Skulle du gömma dig om du blivit överfallen av en idiot som kastade bajs i trynet på dig?
Min gissning, du är avis för att hon får 10 sekunder i media och inte du.

Trollen är i farten igen och naturligtvis går trollungar till förföljande konton in och sluter upp.
Som vanligt....
Nej, K ska va stolt och sträcka på sig som öppet berättar om det fega överfallet.
All eloge till K !

Glöm bort de ensamma trollen.
Intressant vore istället att få fram om det finns fler vittnen före själva händelsen?
Någon måste ju ha reagerat på en dåre som cyklar med en full stinkande bajspåse?
Citera
2015-05-26, 14:17
Bannlyst
Citat:
Förstår inte varför du är så dryg, har du problem med att hon syns i tidningen? Skulle du gömma dig om du blivit överfallen av en idiot som kastade bajs i trynet på dig?
Min gissning, du är avis för att hon får 10 sekunder i media och inte du.

Du är inne på helt rätt spår
Avundsjuka troll som inte själv får uppmärksamhet sitter istället och fabricerar med sin lilla trollfamilj och svarar sig själv

Helt rätt att stå rak och berätta.
Starkt!

Strunta i aptrollen.
Citera
2015-05-26, 14:19
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dukanvadet
Klart det är falseflag. Pk-maffian försöker utmåla koprofiler med vanligt utseende mellan 30 och 40 som monster.
Bara om du vet att han äger en "vanlig" cykel

Jag är inne på din linje. Kan det kanske vara så att denna tjej är känd hos polisen för att ringa om märkliga saker hela tiden? Kan ju förklara varför de inte åkte ut.

Det har hänt mer än en gång att brudar (kan säkert vara killar också, men de fall jag tänker på är tjejer) hittat på saker bara för att få uppmärksamhet. Tänker framför allt på hon som påstod sig ha blivit kidnappad och höll sig borta flera dar, och silvertejpade sig själv när hon "hittades".
Citera
2015-05-26, 15:25
Medlem
Finns det fortfarande inga belägg för att mulningen gjordes med bajs?
Varför tror alla att det är bajs? Alla inblandade säger att det var "kletigt" och att det "inte luktade hundbajs", men vad luktade det då? Chokladpudding?

(nu tror ju jag det faktiskt var bajs och att gärningen utfördes av en psyksjuk, men tycker vissa saker alltid tas för självklara vid sådana här händelser och att vissa detaljer blir sanningar utan bevis medan andra detaljer granskas i absurdum)
Citera
2015-05-26, 15:33
Bannlyst
Enligt tips så ska nu en målad polisbil och en civil polisbil stoppat en man i röda byxor och vinterjacka med lite ruffigt utseende.
Han ska ha en påse i handen och parkerat en cykel vid ett träd en bit i från macken vid cykelvägen mellan Bagarmossen och Kärrtorp.

Kan det va bajsmannen?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in