Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2015-05-26, 16:29
Medlem
Flus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Burkgurka
Finns det fortfarande inga belägg för att mulningen gjordes med bajs?
Varför tror alla att det är bajs? Alla inblandade säger att det var "kletigt" och att det "inte luktade hundbajs", men vad luktade det då? Chokladpudding?

(nu tror ju jag det faktiskt var bajs och att gärningen utfördes av en psyksjuk, men tycker vissa saker alltid tas för självklara vid sådana här händelser och att vissa detaljer blir sanningar utan bevis medan andra detaljer granskas i absurdum)

I kvällstidningen som av goda skäl brukar kallas Träckspressen visades en suddig bild på härligheten. Visst ser det ut som människoskit av relativt lös konsistens.
http://x.cdn-expressen.se/images/39/ca/39ca36510cc643f7a8dfa8c5f62d79e6/16x9/645@70.jpg
Den stora tygpåsen i mitten lär vara offrets. Själva skitpåsen ligger till höger och ser ut att vara en pappåse liknande den man fyller med smågodis i kiosken. Det ser ut som något mer ligger i påsen, nåt skräp.
Citera
2015-05-26, 17:09
Medlem
Harpys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flu
I kvällstidningen som av goda skäl brukar kallas Träckspressen visades en suddig bild på härligheten. Visst ser det ut som människoskit av relativt lös konsistens.
http://x.cdn-expressen.se/images/39/ca/39ca36510cc643f7a8dfa8c5f62d79e6/16x9/645@70.jpg
Den stora tygpåsen i mitten lär vara offrets. Själva skitpåsen ligger till höger och ser ut att vara en pappåse liknande den man fyller med smågodis i kiosken. Det ser ut som något mer ligger i påsen, nåt skräp.

Konsistensen är mer normalt förekommande hos människan än hundar anser jag.
I påsen verkar det vara en form av något slag. Kakor eller choklad?
Vart fan är Walter när man behöver han?

Ogärningsmannen verkar ha planerat detta!!
Senast redigerad av Harpy 2015-05-26 kl. 17:11.
Citera
2015-05-26, 17:11
Medlem
ser ut som en teknikmagasinetpåse
Citera
2015-05-26, 17:14
Medlem
Studsbolls avatar
Citat:

Är det BOs solglasögon som ligger i bajspåsen?
Citera
2015-05-26, 17:22
Medlem
Harpys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Studsboll
Är det BOs solglasögon som ligger i bajspåsen?

Så är det givetvis! (ett par glasögon iaf)
Missade det när jag tittade på en mindre skärm.
Citera
2015-05-26, 17:50
Medlem
healthyasfucks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av emma80
Tycker du själv att namnet och utseendet pekar på "ziggis"?

Om du ens bemödade dig att läsa i tråden först, ytterst tveksamt.

För det första; Nej, jag har faktiskt inte brytt mig om att läsa exakt vad
personen hette? Sen kan det ju faktiskt vara så om du använder hela huvudet till att tänka och inte bara halva att det var ett önsketänkande från min sida?

Eftersom avskummen tycker det är OK att föda ut en rykande kabel lite var som helst i vår föredetta fina stad. Så hade det varit en "ziggis" hade iaf. jag blivit allt annat än ledsen.

Och ibland svarar jag faktiskt på trådar utan att ha genomskådat vartenda jävla inlägg i tråden vilket jag tror de flesta här gör, men inte du alltså? Du måste ha väldigt mycket tid över i ditt liv. Gud va skönt för dig.
Senast redigerad av healthyasfuck 2015-05-26 kl. 18:02.
Citera
2015-05-26, 18:26
Medlem
Flus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Frikko
ser ut som en teknikmagasinetpåse
Ja, det kan stämma.
En sökning på bajs på teknikmagasinets hemsida ger 4 träffar, bland annat Liquid Ass, en produkt som kan ha lockat mularen till butiken.
Citera
2015-05-26, 18:43
Medlem
Harpys avatar
Citat:
Ja, det kan stämma.
En sökning på bajs på teknikmagasinets hemsida ger 4 träffar, bland annat Liquid Ass, en produkt som kan ha lockat mularen till butiken.

Finns det någon kännedom om BO hade givit liquid ass positiva vitsord på hemsidan? Kan ana ett motiv hos en individ som anser att doften inte ska vara konstlad och kapitaliseras på det sättet.
Citera
2015-05-26, 21:16
Bannlyst
Fy, det måste varit väldigt äckligt. Ingen vill råka ut för det här.
Citera
2015-05-26, 21:31
Medlem
För några år sen var det en dåre som satt hemma o drog o schnbeln o
samlade sperma - sen åkte han på sin cykel o besprutade kvinnor med
denna - det var dock inte i stockholm, men inflyttningen är stoor
Citera
2015-05-26, 22:05
Medlem
lagomtjocks avatar
Citat:
Ja, det kan stämma.
Kan man tänka sig att det inte rör sig om riktigt bajs?
Kanske har gm "tillverkat" bajset och använt Liquid Ass för att få doft på det?
Liquid Ass luktar illa på riktigt, det är en skoj produkt.
Citera
2015-05-26, 22:35
Medlem
Addhocs avatar
I vilken stad var det som någon gick in i folks lägenheter och bajsade i deras toaletter medan de inte var hemma? Samma?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in