Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-05-26, 08:34
Medlem
Uplands avatar
Vanligt utseende i Bagarmossen är ett fullkomligt irrationellt signalement då det där finns ungefär lika delar svenskar som ickesvenskar. Så etnicitet skulle åtminstone ha sorterat bort hälften av de mest sannolika förövarna.
Själv tror jag på en svenskhatande neger emedan de är både våldsbenägna och har utpräglat primitiva böjelser. Neger skulle absolut inte vara ett ovanligt utseende i dessa trakter.
Citera
2015-05-26, 08:37
Medlem
flashforwards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ingarofisen
Så kränkande och äckligt,Dessutom måste tjejen blivit rädd och chockad .
.

Nu har iofs Karin återhämtat sig redigt och är ivrig att få synes i olika media.
Saknar bara en selfien med bajset i fejset.
Pics or it did not happen.
Citera
2015-05-26, 08:40
Medlem
gato12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flashforward
Nu har iofs Karin återhämtat sig redigt och är ivrig att få synes i olika media.

Faktiskt en aning förvånad att hon är så exponeringsvillig...själv hade jag nog tyckt det hela vore minst sagt pinsamt och inte alls varit sugen på att schavottera framför folk och fä och bli känd som den som bajsmulades i Kärrtorp.

Bland annat länkar hon till artikeln i kvällspressen på sin Facebooksida, det är det första man ser när man går in på hennes sida.
Citera
2015-05-26, 08:43
Medlem
Politikerna tar det på allvar och kommer nu döpa om Bagarmossen till Bajarmossen tills den skyldige (eller snarare nödige) är funnen.

Fattar inte riktigt hur man får fekalierna från påsen till bajsmustasch? Papperspåse eller? En plastpåse tenderar ju att bara lägga sig omlott och omintetgöra den avsedda effekten.

Men men för att vara allvarlig så var det ju skithemskt!
Citera
2015-05-26, 08:46
Medlem
Citat:

precis säkert hittat på hela skiten
Citera
2015-05-26, 08:56
Medlem
emma80s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av healthyasfuck
Hahahha dagens jävla garv, tack

Jag hoppas av hela mitt hjärta att den "stackars kvinnan" var en ziggis. Är ju mest troligt då det är de som väljer att göra sig av med sin avföring lite överallt. Jag hade gärna gjort det själv.
Tycker du själv att namnet och utseendet pekar på "ziggis"?

Om du ens bemödade dig att läsa i tråden först, ytterst tveksamt.
Citera
2015-05-26, 09:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dofterna
Vet att det bor en SMR:are i Bagarmossen som ligger några hundra meter från Kärrtorp och jag vet att de begått brott förr.
Okej? Så vid sidan av flygbladsutdelningar och demonstrationer så brukar SMR-medlemmar även bajsmula folk eftersom det hör till deras vanliga aktiviteter? Det känns mer som någon politiskt oengagerad galning.
Citera
2015-05-26, 10:10
Medlem
indens avatar
Motionärerna i området bajsar ganska friskt i skogarna runt omkring och så har det varit i flera år. Det är förvånansvärt ofta det ligger en hög bredvid stigarna. Skulle tippa på att det är nån som tröttnat.
Citera
2015-05-26, 10:22
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Evaristo
Föreställ er att det var en zigenartiggare som fått bajs mulat i ansiktet. Och att polisen inte ens åkt ut. Det hade blivit mediaorkan i en vecka minst. En eller flera chefer hade fått avgå, sos och hela utlarmningsprocessen hade synats i sömmarna.

Ja ett välmående område med mestadels infödda välmående Svenskar där nyproduktion av bostäder spirar är inte polisen direkt intresserad av.

De invandrare som finns i området tycks va 2:a och tredje generationens invandrare med bra utbildning ,jobb och fungerande socialt liv.

Knappast lönt att ha en polisstation ?

https://polisen.se/Kontakta-oss/Polisstationer/Stockholms-lan/Soderort1/Lokala-pk/Bagarmossens-lokala-poliskontor/
Citera
2015-05-26, 12:01
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Ingarofisen
Ja ett välmående område med mestadels infödda välmående Svenskar där nyproduktion av bostäder spirar är inte polisen direkt intresserad av.

De invandrare som finns i området tycks va 2:a och tredje generationens invandrare med bra utbildning ,jobb och fungerande socialt liv.

Knappast lönt att ha en polisstation ?

https://polisen.se/Kontakta-oss/Polisstationer/Stockholms-lan/Soderort1/Lokala-pk/Bagarmossens-lokala-poliskontor/

Kvinnan får begrunda den urholkade välfärden idag. Det finns pengar men det går ju till några andra som bekant.

Jag tror gärningsmannen var den typ som gillad såna där kiss-bajs lekar, och hade säker något personligt motiv

Han verkade ju också ha vana att hantera fekalier, så kanske polisen
skulle kolla upp reningsverken
Citera
2015-05-26, 12:38
Medlem
burberrys avatar
Citat:

Den stora frågan selfie or groupie?
Citera
2015-05-26, 13:21
Medlem
LillaMy74s avatar
Citat:
Förstår inte varför du är så dryg, har du problem med att hon syns i tidningen? Skulle du gömma dig om du blivit överfallen av en idiot som kastade bajs i trynet på dig?
Min gissning, du är avis för att hon får 10 sekunder i media och inte du.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in