Flashback bygger pepparkakshus!
2015-05-25, 20:46
Medlem
bitch-sandwichs avatar
Nej.
Stora kukar tjänar mest bara till för syns skull. De ser visserligen fina och imponerande ut när man drar ner brallorna på sitt ligg, men under sexet kan de bli problematiska att handskas med. Talar av erfarenhet.

Citat:
Ursprungligen postat av chirho
Varför rekryteras porrstjärnor som är välutrustade?
För att porr endast handlar om hur något ser ut. Hur saker och ting känns, är helt irrelevant inom porren.
Citera
2015-05-25, 20:51
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ser stora kukar bara bättre ut på film och dåligt ut i verkligheten? Rimligt...

Jag tror att det gör skillnad. Knulla en kvinna hårt och länge med en liten eller hårt och länge med en stor. Vad väljer de...

1) Skillnaden på olika kukar är inte särskilt stor i verkligheten. Det är ingen kvinna som bryr sig.

2) Det verkar som att du vill tro att kvinnor tänker "oj, en kuk, en sån har jag aldrig sett förut, och den är så stor, hur ska jag få plats med den?". I verkligheten tänker kvinnor "jaha".

3) De föredrar en som inte är för lång, that's it.
Citera
2015-05-25, 20:54
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av bitch-sandwich
Nej.
Stora kukar tjänar mest bara till för syns skull. De ser visserligen fina och imponerande ut när man drar ner brallorna på sitt ligg, men under sexet kan de bli problematiska att handskas med. Talar av erfarenhet.

För att porr endast handlar om hur något ser ut. Hur saker och ting känns, är helt irrelevant inom porren.
Okej, porr är för syns skull. Jag är med på det. Tror jag har fått tillräckligt många svar nu.

Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
1) Skillnaden på olika kukar är inte särskilt stor i verkligheten. Det är ingen kvinna som bryr sig.

2) Det verkar som att du vill tro att kvinnor tänker "oj, en kuk, en sån har jag aldrig sett förut, och den är så stor, hur ska jag få plats med den?". I verkligheten tänker kvinnor "jaha".

3) De föredrar en som inte är för lång, that's it.
Ok, det kan jag väl köpa. Men du säger emot dig, nu säger du att skillnaden i verkligheten inte är så stor. Så det finnas alltså en skillnad. Vad tjänar du på att vilseleda andra med små kukar?

Vad är för lång då? 20?
Senast redigerad av chirho 2015-05-25 kl. 20:57.
Citera
2015-05-25, 21:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Katzyn
Nej, det blir mindre, för är kuken liten nog för att hela ska gå in så stöter killen emot klitoris när han juckar, men är kuken för lång så blir det ju ett mellanrum även när den är hela vägen in om inte hela får plats.

Aldrig varit några problem att bottna med 23 cm.
Citera
2015-05-25, 21:22
Medlem
Babianens avatar
Citat:

Ok, det kan jag väl köpa. Men du säger emot dig, nu säger du att skillnaden i verkligheten inte är så stor. Så det finnas alltså en skillnad. Vad tjänar du på att vilseleda andra med små kukar?

Vad är för lång då? 20?

1) Man kan se att en kuk är lite större/mindre än en annan. Men när man blir knullad känns kuken likadant. Du kan knulla en kvinna med en gurka utan att hon känner skillnad mot en kuk.

2) En kuk som slår i livmoder tappen är för lång. Jag går inte runt med måttband och mäter.
Citera
2015-05-25, 21:30
Medlem
Katzyns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av testocyp
Aldrig varit några problem att bottna med 23 cm.

Du missförstod inlägget totalt. Poängen var att killens underliv slår mot klitoris om hans kuk är så pass liten att han INTE bottnar i vaginan. Bottnar han får man antagligen inte yttre klitorisstimulans.
Citera
2015-05-25, 23:25
Medlem
QintusJohans avatar
Hmmm...
Ja vad ska man tro?
Jag är nog inne på att kvinnor känner skillnad.
Fast som flera här skriver så är inte size en avgörande sak för hur bra sex det blir.
En annan intressant vinkling är hur toppen på staken ser ut.
Det lär också spela en viss roll för hur "leksaken" uppfattas.
Citera
2015-05-26, 11:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
1) Man känner ingen skillnad mellan olika storlekar för att vaginan anpassar sig till kuken.

2) Vaginan anpassar sig till längd också. Varje average kuk kommer att gå hela vägen in.

3) Nej man känner inte mer när man sätter in en större kuk. Om man tar något som är mycket större än en kuk typ en väldigt stor dildo då kan det kännas annorlunda när den går in men inte inuti.

Du har givetvis helt rätt. Under förutsättning att du genomgående byter ut "man" mot "jag" i ditt inlägg.
Citera
2015-05-26, 11:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LionQueen88
Tycker inte det blir bättre med en stor kuk.
Jag skulle aldrig stimulera klitoris med fingrar under sex.

Och varför skulle du inte stimulera dig själv under sexet? För att den stackars mannen skulle kunna få en känsla av att han inte är tillräcklig, eller? Min man tycker det är galet hett när jag gör det. För mig själv gör det ingen avgörande skillnad i stridens hetta, så att säga. Men jag gör det så gärna för oss båda.
Citera
2015-05-26, 11:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av iVibe
När det kommer till klitorisstimulans (inklusive G-punkt) så brukar man säga att en mindre snopp är bättre. Detta av två anledningar, mer stimulans i närheten av öppningen på vaginan (G-punkten) och snoppbäraren kommer närmre med sitt blygdben och kan använda det naturligt till att stimulera yttre klitoris.

Bättre eller sämre - jag vet inte. Men annorlunda, helt klart. Och visst har du rätt i det du skriver. Men när det gäller G-punktsstimulans så tycker jag personligen att det handlar mer om vinkel än om storlek för att få till den.
Citera
2015-05-26, 11:35
Medlem
Empresss avatar
Citat:
Okej, porr är för syns skull. Jag är med på det. Tror jag har fått tillräckligt många svar nu.

Vad är för lång då? 20?

Långa kukar ser imponerande ut.. Men ja just SER.
Det du verkar ju inte förstå är att "för att fylla ut" så handlar det mer om grovleken , INTE längden för att fylla ut.

Kvinnas fitta är som en cylinder och har ett visst djup. Djupet är c:a 12-15cm på genomsnittet, medan omkretsen (vid ingångshålet) är mellan 16-18cm på ett genomsnitt.
Ju mer upphetsad kvinna ju mer blodfyllt blir det, och cylindern blir trängre.

För en man så kan man säga att kuken är kolven som skall in i cylinderloppet.

Vad tror du känns mer för oss kvinnor, en grov (16-18cm ⌀) kuk på meddelängd (c:a 15-16cm L), eller en lång (20cm L) kuk som är smal (14cm ⌀) kuk?

Tänk lite på det.

Men oavsett vad Babianen säger så får det stå enbart för hennes individuella fitta hon har fan ingen rätt att snacka för andras fittor.
Många kvinnor har hög känsel i fittan, medan andra kvinnor har lägre känsel. Det är så jävla individuellt.
Citera
2015-05-26, 11:47
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Empress

Vad tror du känns mer för oss kvinnor, en grov (16-18cm ⌀) kuk på meddelängd (c:a 15-16cm L), eller en lång (20cm L) kuk som är smal (14cm ⌀) kuk?

Lol @ att kvinnor skulle känna skillnad på 2 cm i omkrets.

Citat:
Ursprungligen postat av Empress
Men oavsett vad Babianen säger så får det stå enbart för hennes individuella fitta hon har fan ingen rätt att snacka för andras fittor.
Många kvinnor har hög känsel i fittan, medan andra kvinnor har lägre känsel. Det är så jävla individuellt.

Alla kvinnor är ungefär lika känsliga annars skulle de inte kunna föda barn. Det betyder att ingen kvinna känner skillnad på en stor och en liten kuk.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in