2015-05-24, 18:00
Medlem
När jag högerklickar med musen så hoppar jag tillbaka till föregående sida i webbläsaren. Lite lagom irriterande... Jag har firefox och windows 7. Några förslag?
Citera
2015-05-24, 18:55
Medlem
CyrusGNetWorks avatar
Rensar cookies och cashminnet. Startar om datorn.
Citera
2015-05-24, 19:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CyrusGNetWork
Rensar cookies och cashminnet. Startar om datorn.
Tack för tipset, men det hjälpte inte.
Citera
2015-05-24, 21:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Solares
Tack för tipset, men det hjälpte inte.
Har du kanske en "programmerbar"/macro-/gaming-mus? Kolla inställningarna eller extraknappar.
Citera
2015-05-24, 22:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av iconicatab
Har du kanske en "programmerbar"/macro-/gaming-mus? Kolla inställningarna eller extraknappar.
Inställningar på musen? Jag kollade där och hittade inget. Jag har inte ändrat något och jag har inga prylar som är nya. Testade i Explorer och där var allt som det skulle!
Citera
2015-05-25, 08:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Solares
Inställningar på musen? Jag kollade där och hittade inget. Jag har inte ändrat något och jag har inga prylar som är nya. Testade i Explorer och där var allt som det skulle!

När jag startar firefox, går till random sajt och högerklickar, så får jag en firefox-meny som dessutom anpassar sig lite "smart".

Har du kanske blockerat/stängt av all scripting?
Citera
2015-05-25, 20:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av iconicatab
När jag startar firefox, går till random sajt och högerklickar, så får jag en firefox-meny som dessutom anpassar sig lite "smart".

Har du kanske blockerat/stängt av all scripting?
Jag får också upp en meny, men jag backar (backade) också. Nu har problemet löst sig på egen hand. Jag har inte ändrat något eller kopplat in/ur något. Datorer är bra konstiga ibland.

Tack för era svar!!!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in