2015-05-22, 06:03
Medlem
Grattis!

Svårt att säga hur mycket Flashback påverkat landet, men de flesta känner ju till det. Jag personligen tror iallafall att det definitivt påverkat SD:s frammarsch, då det verkar vara rätt vanligt med "invandringskritiska" åsikter här, och människor lätt faller för grupptryck.

Hade nog personligen varit på ungefär samma ställe som jag är idag även utan flashback, men jag hade förmodligen haft ännu sämre koll på vad som händer runtom i Sverige och världen än vad jag har.

Tack till flashbacks alla användare för att ni ser till att snabbt få upp nya, relevanta händelser under "Aktuella ämnen". Och tack till admin och mods för att ni håller forumet igång, så klart!
Citera
2015-05-22, 06:06
Medlem
DoMMs avatar
Grattis till Internets absolut viktigaste svenskspråkiga hemsida!
Citera
2015-05-22, 06:15
Medlem
xavi8222s avatar
Flashback forum har tagit strid för yttrandefriheten och det är jag så jävla stolt över!

Citera
2015-05-22, 06:19
Medlem
M Nordströms avatar
Tror att bland annat politiken som diskuterats mycket i forat kan ha påverkat hur en och annan person röstat när denne tagit del av andras åsikter och källhänvisningar . Det är ju väldigt många som är inne på forat så att säga.
Grattis på 15 års dagen .
Citera
2015-05-22, 06:31
Medlem
Grattis är det därför att klockan går en timme fel nu? Här på Flashback så får man hjälp och svar på saker som krånglar i vardagen, det kan vara stora eller små problem.

mvh.
Senast redigerad av Steven.Seagal 2015-05-22 kl. 06:34.
Citera
2015-05-22, 06:43
Medlem
Grattis Flashback!
Kommer ihåg, två år efter att Flashback forumet skapades tydligen, surfade in och hittade länkar till ogrish? Eller vad hemsidan hette och såg bl.a den klassiska chechnyan beheading. Var då i yngre tonåren.
Citera
2015-05-22, 06:48
Medlem
Flashback känns mycket äldre än 15 år.
Citera
2015-05-22, 06:49
Medlem
Ghastens avatar
Jaha det är så länge man hängt här. Det enda tråkiga är att det ändå blivit mer rumsrent än det var i början. Då delades inte varningar ut. Då kunde du skriva precis det man ville. Det saknar jag. Tittar in minst 3/4 ggr per dag så jag inte missar något.
Citera
2015-05-22, 06:57
Medlem
8xxSeriess avatar
Kommer fortfarande ihåg när man satt hemma med segt modem och läste FNA som trillade in på mailen någon gång ibland. Givetvis var listan med intressanta internetlänkar roligast på den tiden..

Kommer inte ihåg exakt när man började läsa här på forumet.. men det är väl kanske de senaste 5 åren man varit aktiv och kommenterat kanske.

Så grattis Flashback Forum.. om ytterligare 15 år firar vi igen
Citera
2015-05-22, 07:17
Medlem
Ådärkomdenjas avatar
Ett grattis är det värt.

Men, hur stämmer detta överens? Nån slags förändring av forumet ('omstart'?) tycks ha skett två år senare, i april 2002:

Citat:
"Tråden för oss som registrerade sig i April 2002"

Som bekant var April 2002 det absolut första möjliga registreringsdatumet på det "nya" forumet.. Alla Flashbacks pionjärer som var med från början och därigenom byggt upp forumet kan samlas här för allmänt ryggdunkade och för att visa upp sina legendariska anleten till övriga användares stumma beundran.

(FB) April 2002-klubben
Citera
2015-05-22, 07:19
Medlem
SnowInformers avatar
Grattis! Jag intresserad mig för flashback först 2006 och sen dess har jag läst på forumet mycket ofta. Forumet har helt klart förgyllt mitt surfande!
Citera
2015-05-22, 07:22
Medlem
Bluebeast72s avatar
Grattis på konfirmations o moppedagen då.

Forumet har gjort sverige till en bättre plats o format användare till goda rätttrogna medborgare.

Utan forumet skulle internet varit dött idag, tomt, meningslöst o mediokert.
Senast redigerad av Bluebeast72 2015-05-22 kl. 07:29.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in