2016-04-19, 10:51
Avslutad
Saxat från Liverpools officiella svenska FB.

" Liverpool kan bli köpt av Sheikh Khalifa, presidenten i Förenade Arabemiraten. Han er rikare än sin halvbror, Sheikh Mansour, som äger Manchester City.
Enligt Daily Star har shejken redan reserverat motsvarande åtta miljarder kronor för ett bud på Liverpool FC som värderas till 7,5 miljarder. Det är fyra miljarder mer än nuvarande ägarna i amerikanska Fenway Sports Group köpte klubben för i oktober 2010.
Skulle köpet gå igenom väntas en rejäl investering i spelatruppen med Bayern Münchens anfallsstjärna Robert Lewandowski som huvudmål. [Daily Star]"

Jag säger, Nej tack. jag litar helt och hållet på de nuvarande ägarna , som dessutom tagit in klopp som verkar ha fått ordning på laget. Jag vill inte att min älskade klubb skall bli som City.

Källan är dessutom Daily Star så man skall ta det med en rejäl slev salt.
Citera
2016-04-19, 11:54
Medlem
JohnnyGenzales avatar
Citat:
Ursprungligen postat av brigade
Som inte betyder ett skit, speciellt när man har läst innan vad du skriver..För spelare av hans klass vad menar du med det? Grabben är en av dom mest lovande innermittfältarna i Europa och förutom att han är lite för het så är han riktigt grym. Har hela tiden hoppats på att Klopp hämtar in honom men verkar tyvärr gå till Arsenal. Tror han kan ta nästa steg i PL och bli riktigt grym alltså. Lite minus seg och hans temperament..

Känns som han har ryktas till varje storklubb sedan han slog igenom i Basel.

Jag tycker inte han är 35m pund bra. Det priset medför att Arsenal måste spela honom. Och den kvaliteten håller inte Xhaka förtillfället enligt mig.

Ungefär så.
Citera
2016-04-19, 14:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JohnnyGenzale
Jag tycker inte han är 35m pund bra. Det priset medför att Arsenal måste spela honom. Och den kvaliteten håller inte Xhaka förtillfället enligt mig.

Ungefär så.

Äh! du har helt rätt dom pengarna för en rätt medioker spelare är helt enkelt horribelt och ännu mer horribelt är att säga att Xhaka är en av dom mest lovande innermittmältarna i europa.

Han har ju inte hjälpt till speciellt mycket att lyfta Gladbach denna säsong kapten som han är.
Citera
2016-04-19, 15:45
Medlem
NoTruces avatar
Nu sitter väl Perez och "bara ska ha" Harry Kane, kosta vad det kosta vill. Ska han sälja Bale eller rentav Ronaldo för att få som han vill?
Citera
2016-04-19, 15:51
Medlem
JohnnyGenzales avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NoTruce
Nu sitter väl Perez och "bara ska ha" Harry Kane, kosta vad det kosta vill. Ska han sälja Bale eller rentav Ronaldo för att få som han vill?

Ronaldo säljs väl i sommar. Även James och Isco hänger nog löst om Peréz får bestämma.

Hoppas för Reals skull att Zidane får bestämma.
Citera
2016-04-19, 16:23
Medlem
Provocative2.0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JohnnyGenzale
Ronaldo säljs väl i sommar. Även James och Isco hänger nog löst om Peréz får bestämma.

Hoppas för Reals skull att Zidane får bestämma.
James får de gärna sälja. En gudabenådad talang som ruttnar där han är nu.
Ronaldo vettetusan om han går någonstans. Nog för att det verkar flirtas med PSG. Men det känns mer som att Ronaldo vill få ett nytt kontrakt. Känns inte som Franska ligan är ett steg uppåt i karriären även om PSG satsar.
Citera
2016-04-19, 16:26
Medlem
NoTruces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Provocative2.0
Ronaldo vettetusan om han går någonstans. Nog för att det verkar flirtas med PSG. Men det känns mer som att Ronaldo vill få ett nytt kontrakt. Känns inte som Franska ligan är ett steg uppåt i karriären även om PSG satsar.

Antingen tillbaka till PL, men då måste det ju bli MU, eller till Tyskland. Då finns det ju bara ett lag, och det är Bayern. Byte mot Lewandowski?
Citera
2016-04-19, 18:01
Medlem
Provocative2.0s avatar
Citat:
Antingen tillbaka till PL, men då måste det ju bli MU, eller till Tyskland. Då finns det ju bara ett lag, och det är Bayern. Byte mot Lewandowski?
Tråden handlar om SS.
Men egentligen vad skulle få Ronaldo att flytta?
Han är på god väg att vinna skytteligan samt ska spela semi i CL. Han tjänar enorma summor i Real samt att fansen älskar honom bortsätt när han är ledsen.
Det som talar för PSG är att det är en klubb som satsar. Han skulle inte förlora på det ekonomiskt. Däremot om de tar CL med honom så får han en ännu högre status än han har i dag.

Bayer... Kanske. Känns ändå inte som han är rätt spelare för dem.

PL tror jag inte ett skvatt på. Går han dit är han dum. Engelsk fotboll har förändrats sedan han spelade där. I dag är risken att han blir nedsparkad. Det ser man match efter match i PL i dag.
Citera
2016-04-19, 18:42
Medlem
OG-lovers avatar
Citat:
Vem vill gå till ett sjunkande skepp som United?
Citera
2016-04-19, 19:24
Medlem
santacls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Provocative2.0

Om James går, vilka kan tänkas köpa. Han va väl rätt dyr ?
Citera
2016-04-19, 20:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av santacl
Om James går, vilka kan tänkas köpa. Han va väl rätt dyr ?

Tror det finns många, Dortmund, Bayern, PSG, Monaco, Milan, Inter, Juventus, Roma, Liverpool, United, Chelsea, Man City, Arsenal, Tottenham Liverpool och kanske Valencia; skulle heller inte bli jätteförvånad om han hamnade i Kina heller.
Citera
2016-04-19, 20:48
Medlem
NoTruces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OG-lover
Vem vill gå till ett sjunkande skepp som United?

Ingen. Men annars blir ju alla Reds skitsura på Ronaldo, och det vill han nog inte. Eller det skiter han nog i. Dock ingen chans att han går till ett sjunkande skepp ... med all rätt i och för sig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in