2015-12-28, 14:00
Medlem
ischs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av riquelme
Är du en bättre plastsupporter än han du kritiserar?

Here we go again. Sammal gamla riquelme, samma gamla tråkiga retoriska knep att komma dragande med platsupporter snacket. Kul att se att inget förändras över åren.

För att svara på din taffligt ställda fråga så ja, alla som håller på ett lag och vill att de skall vinna, är en bättre supporter av det laget än någon som vill att laget skall förlora. Var det så svårt?
Citera
2015-12-28, 14:09
Avstängd
Halloween2s avatar
Vill Fabregas spela kvar i England då? Hoppas det blir en turkisk klubb Mohaha
Citera
2015-12-28, 14:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av isch
Here we go again. Sammal gamla riquelme, samma gamla tråkiga retoriska knep att komma dragande med platsupporter snacket. Kul att se att inget förändras över åren.

För att svara på din taffligt ställda fråga så ja, alla som håller på ett lag och vill att de skall vinna, är en bättre supporter av det laget än någon som vill att laget skall förlora. Var det så svårt?
Det är konstigt resonerat om man tittar längre än näsan räcker. Alla vet att United kommer komma högre upp i sluttabellen om de förlorar idag och blir av med vraket Van Gaal än om de vinner och får dras med honom resten av säsongen i värsta fall.
Citera
2015-12-28, 14:34
Medlem
ischs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av riquelme
Det är konstigt resonerat om man tittar längre än näsan räcker. Alla vet att United kommer komma högre upp i sluttabellen om de förlorar idag och blir av med vraket Van Gaal än om de vinner och får dras med honom resten av säsongen i värsta fall.

Tror min gode herre att det är logik som styr om man vill att ens klubb skall vinna eller förlora? Stackare.

Bara för att jag vill att laget jag supporterar skall vinna betyder inte det att jag vill att laget skall fortsätta under samma ledning. Det är två helt olika saker.
Citera
2015-12-28, 14:58
Medlem
Skranks avatar
Tror Van Gaal ryker oavsett hur det går ikväll. Man vet i och för sig inte hur Uniteds numera totalt inkompetenta ledning resonerar men det känns som att han aldrig kommer klara av att vända skutan och det blir nog förlust mot Chelsea ikväll hur som helst.

Tror Mourinho är så gott som klar, fast det kanske är önsketänkande. Ett skräckscenario för United vore om Giggs tar över resten av säsongen.

Synd att Van Gaals fantastiska berg-och dalbana-karriär ska sluta vid ett fiasko. Tråkigt att se hur illa han behandlas av många Unitedsupportrar och i Engelsk media. Inte för att han ej förtjänar det. Men det är tråkigt att se hur en sådan mästarcoach som lämnat ett sådant avtryck på sporten haltar fram i blindo under sina sista år i karriären med en jävla värdelös spelartrupp.

Han har ju snackat om att han planerar att pensionera sig efter en tid i England. Han kanske i och för sig är revanschsugen efter detta men jobberbjudandena lär vara ganska få nu. Comeback i Nederländernas landslag kanske är en möjlighet?
Citera
2015-12-28, 20:09
Medlem
junazs avatar
Att inte Liverpool går efter Salvatore Sirigu då? Petad i PSG och ryktas vilja bort, lär lämna i januari.
Citera
2015-12-28, 23:15
Medlem
Shanklygatess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av junaz
Att inte Liverpool går efter Salvatore Sirigu då? Petad i PSG och ryktas vilja bort, lär lämna i januari.

Utan att ha följt PSG mer än i CL så hoppas jag mest på Sirigu av de namn som ryktats in, efter Ter Stegen.

De som ryktas från Serie A hoppas jag stannar vid just rykten.

Någon av Ter Stegen, Leno och Sirigu vore att se som väldigt bra.
Citera
2015-12-29, 06:20
Medlem
Återigen en match under Van Gaal där vi inte gör mål. Heja, heja.
Citera
2015-12-29, 10:34
Medlem
Imbazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shanklygates
Utan att ha följt PSG mer än i CL så hoppas jag mest på Sirigu av de namn som ryktats in, efter Ter Stegen.

De som ryktas från Serie A hoppas jag stannar vid just rykten.

Någon av Ter Stegen, Leno och Sirigu vore att se som väldigt bra.

Oja! Skulle vara nöjd vilken som!
Helst Leno, sedan Stegen, sist men inte oönskad, Sirigu!

Sirigu har främst kopplats ihop med Roma, men nu uppger franska Foot Mercato att Liverpool leder dragkampen för målvakten.

Enligt Foot Mercato har den engelska klubben erbjudit Sirigu en summa ”som inte går att matcha”.
"

Hoppas hoppas! Mignolet är en grym backup dessutom.
Senast redigerad av Imbaz 2015-12-29 kl. 10:37.
Citera
2015-12-29, 13:42
Medlem
DinosaurPhils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Imbaz
Oja! Skulle vara nöjd vilken som!
Helst Leno, sedan Stegen, sist men inte oönskad, Sirigu!

Sirigu har främst kopplats ihop med Roma, men nu uppger franska Foot Mercato att Liverpool leder dragkampen för målvakten.

Enligt Foot Mercato har den engelska klubben erbjudit Sirigu en summa ”som inte går att matcha”.
"

Hoppas hoppas! Mignolet är en grym backup dessutom.

Fuck that, ska vi ha en målvakt skall det vara Oblak från A.Madrid eller Butland. Annars kan det vara. Vill inte ha en till "nästan" bra målis. Det har vi haft tillräckligt av.
Citera
2015-12-29, 13:59
Medlem
bagarn29s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DinosaurPhil
Fuck that, ska vi ha en målvakt skall det vara Oblak från A.Madrid eller Butland. Annars kan det vara. Vill inte ha en till "nästan" bra målis. Det har vi haft tillräckligt av.

Jag lägger min slant på Ter-Stegen.
Citera
2015-12-29, 14:00
Medlem
OG-lovers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DinosaurPhil
Ska ha och ska ha? Liverpool skall vara riktigt nöjda om man lyckas fixa en målvakt i Sirigus kaliber. Det är inte bara att peka och välja, särskilt inte för en klubb som Liverpool.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in