2015-12-27, 16:12
Medlem
snillet_1s avatar
Enligt Sky Italia så är Liverpool ute efter Marchetti eller Diego Lopez, det låter väl inte orimligt ur ren affärsmässig synpunkt. Oklart hur stor förstärkning det är dock...:

Citat:
The Reds have been shopping in Italy, after the approach for Diego Lopez who lost his starting job to Gianluigi Donnarumma, they have also contacted Lazio about Federico Marchetti. The Italian keeper's contract expires next June and he could be a good bargain, Marchetti could also be fascinated by the possibility of playing in the Premier League.

http://gianlucadimarzio.com/en/eng/liverpool-looking-to-bolster-goalkeeper-position-inquiries-for-diego-lopez-marchetti/
Citera
2015-12-27, 16:21
Medlem
4522s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snillet_1
Enligt Sky Italia så är Liverpool ute efter Marchetti eller Diego Lopez, det låter väl inte orimligt ur ren affärsmässig synpunkt. Oklart hur stor förstärkning det är dock...:

http://gianlucadimarzio.com/en/eng/liverpool-looking-to-bolster-goalkeeper-position-inquiries-for-diego-lopez-marchetti/

Båda jättedåliga val och jag tror inte dom tar någon. Avdankade målvakter med sargat självförtroende är väl det sista Liverpool behöver i det här läget. Dom borde gå efter en tysk keeper, typ Horn eller pynta rejält för den mindre troliga Leno.
Citera
2015-12-27, 19:27
Medlem
Imbazs avatar
Det snackas även om Ter-Stegen från Barca, då han inte får spela kontinuerligt.

Tror nog Klopp får in en tysk keeper, som första målvakt, Migs 2a.
Citera
2015-12-27, 20:46
Medlem
bagarn29s avatar
Dagens skvaller.

Aston Villa vill ha Austin från QPR.
Stoke är intresserade av David Accam.
Aston Villas Agbonlahor kan lämna för £3m. Tre klubbar i UAE är intresserade.
Man. City överväger ett bud på Vardy.
Leroy Sane S04 stannar troligen till sommaren. Liverpool är intresserad.
Pep lär ha träffat representanter för City under förra veckan.

Tidigare inlägg under dagen

Liverpool är intresserad av Ter-Stegen.
Rooney ryktas till Asien.
Citera
2015-12-28, 02:49
Medlem
3 dagar tills det öppnar. Mysigt! Oroväckande lite rykten om mitt kära United, tyvärr. Ber till högre makter att vi torskat mot Chelsea och LVG får sparken!
Citera
2015-12-28, 03:14
Avstängd
Halloween2s avatar
The Italian has six months to wait until he officially starts his new job at the Allianz Arena, but Gazzetta dello Sport say he is already lining up the players he wants to join him in Germany.

Among those on Ancelotti’s wish list are Gareth Bale, Luka Modric and Toni Kroos.
Citera
2015-12-28, 08:55
Avslutad
Detta vore helt underbart om det stämmer. Henderson och gundogan på mitten.

http://bloggar.expressen.se/fotbollssilly/2015/12/fordel-for-liverpool-i-stjarnjakten/
Citera
2015-12-28, 09:03
Medlem
Nahibos avatar
Enligt Aftonbladet så är real ute efter DDG i sommar igen och det är väl ingen som är förvånad.

De spanska klubbarna är väl någonting av experter på att tjata sig till övergångar, Barcas snack om att en spelare är deras känner väl alla igen (typ Fabregas från Arsenal)
Citera
2015-12-28, 10:09
Medlem
zizacons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stukatj
Verkar ganska klart att Arsenal värvar Mohamed Elneny från Basel. Har ingen koll på den spelaren, men det känns ju som en typisk januarivärvning.

Jag vet inte riktigt. Både Monreal och Gabriel var väl mer etablerade och spelade i Spanien. Att häva ut ståtliga 5 miljoner pund på en spelare från Basel när man inte gjort ett skit i somras, trots det har världens chans att vinna ligan och halva laget ligger på sjukstugan vet jag inte om det kommer tas väl emot.

All respekt för att det är klurigt att värva i januari men någonting skapligt på 10-15 miljoners-nivån måste det ju finnas att få tag i på i hela världen på någon av de positioner vi behöver fylla. Jag tycker bara inte det är riktigt värdigt att man kör en värvningsstrategi i det här läget som påminner om Bournemouth eller Sunderland. Spontant känns det lite som det där genidraget att plocka in en skadad Källström för ett par år sedan men man får väl hoppas att det blir bra.
Citera
2015-12-28, 11:32
Medlem
ischs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KFF-Fanet1999
3 dagar tills det öppnar. Mysigt! Oroväckande lite rykten om mitt kära United, tyvärr. Ber till högre makter att vi torskat mot Chelsea och LVG får sparken!

Vilken sopa du är. Jag har följt United sedan 90 och jag har aldrig velat se laget förlora - oavsett om vad kringliggande konsekvenser än må vara. Jag tror att LVGs dagar är räknande oavsett hur det går idag men att önska förlust för att få en tränare sparkad är fan patetiskt.
Citera
2015-12-28, 13:21
Medlem
BigBadClowns avatar
Det talas om att Fabregas vill bort från Chelsea. Vad tycker alla andra Gunners här inne om honom till Arsenal?

Själv tycker jag det vore bra att ta in honom. Han kan spela bredvid Coquelin som Cazorla gör, eller bakom Giroud likt Özil. Även om man såklart får en sur smak i munnen när man tänker på vilken klubb han kommer från.
Citera
2015-12-28, 13:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av isch
Vilken sopa du är. Jag har följt United sedan 90 och jag har aldrig velat se laget förlora - oavsett om vad kringliggande konsekvenser än må vara. Jag tror att LVGs dagar är räknande oavsett hur det går idag men att önska förlust för att få en tränare sparkad är fan patetiskt.
Är du en bättre plastsupporter än han du kritiserar?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in