2015-12-23, 06:58
Medlem
Cambijaos avatar
Nu florerar det rykten att Mourinho skall tillbaka till Real Madrid. Jag hoppas verkligen det inte är sant, sist persienn jag vill se är Mourinho. Skulle hellre låta Charles Manson coacha laget.
Citera
2015-12-23, 07:27
Medlem
Steff83s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av spruttis
Tror du själv att det ligger någon som helst substans i det ryktet?
I mitt tycke en begränsad spelare som inte skulle vara lyckosom som ensam anfallare för topplag i PL.
Och vsrför skulle Leverkusen skäppa honom efter ett halvår? Det gör dom inte..och känns inte heller som någon ensamanfallare heller som sagt. Skitrykte helt enkelt.

Boateng...Han är slut...Säger mer om Milan som klubb än han som spelare en sån värvning. Killen som varit på turné..och blivit nobbad..var väl i Sporting och i arabvärlden.
Citera
2015-12-23, 16:23
Medlem
Steff83s avatar
Pep till City verkar så gott som klart...

Kicker skriver om det...DOM är mycket pålitliga. Skriver absolut inget i onödan
Citera
2015-12-23, 16:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Steff83

Yep, men vore ju en härlig sits för Pellegrini och veta att han kommer få sparken och sitta av halvåret.
Citera
2015-12-23, 16:48
Medlem
Steff83s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pogba
Yep, men vore ju en härlig sits för Pellegrini och veta att han kommer få sparken och sitta av halvåret.
Tja..Men vi tänker på tränare för mycket där vi jämför med oss själva eller vanliga jobb överlag...På denna nivån..är dom väldigt luttrade..och tar inget för givet. Viktigast för Pellegrini är troligen att får sina cash av City efteråt. Vi överskattar deras känslor..Dom finns inte. Det är en tuff värld. Det är vi fans som står för känslorna..

Pellegrini får säkert snart ett nytt hyfsat jobb som sämst..Ingen nöd.
Citera
2015-12-23, 16:50
Medlem
Hirvis avatar
Det är verkligen i år eller aldrig för Wenger typ.
Citera
2015-12-23, 17:40
Avstängd
Halloween2s avatar
Lämnar Lewandowski så verkar det som Higuain är första hands valet för Ancelotti. Känns väll som en ganska bra affär, spottar in mål var och varannan match, hur sugen är han på att lära sig tyska?
Citera
2015-12-23, 17:48
Medlem
cyberkalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Halloween2
Lämnar Lewandowski så verkar det som Higuain är första hands valet för Ancelotti. Känns väll som en ganska bra affär, spottar in mål var och varannan match, hur sugen är han på att lära sig tyska?

Det vore ett katastrofbyte och skulle Ancelotti kräva det så ska jag kräva hans avgång redan innan han tillträder.
Lewandowski är en av mina absoluta favoriter i Bayerns nuvarande lag.
Citera
2015-12-23, 17:54
Medlem
cyberkalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Steff83

jag tycker att det är jävligt märkligt att man går ut redan nu med nya tränare när det återstår så mycket av säsongen, av vilket anledning måste man gör det redan nu?
Det borde bli negativa signaler för lagen som är inblandade.
Citera
2015-12-23, 18:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cyberkalle
jag tycker att det är jävligt märkligt att man går ut redan nu med nya tränare när det återstår så mycket av säsongen, av vilket anledning måste man gör det redan nu?
Det borde bli negativa signaler för lagen som är inblandade.

Är du på riktigt eller? Du tycker det är märkligt att en tysk tidning påstår att Guardiola är klar för City och hänvisar till "engelska källor"? Spekulationer förekommer året om.
Citera
2015-12-23, 18:13
Medlem
cyberkalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Feodor
Är du på riktigt eller? Du tycker det är märkligt att en tysk tidning påstår att Guardiola är klar för City och hänvisar till "engelska källor"? Spekulationer förekommer året om.
Visst vet du om att Bayern redan gått ut med att Ancelotti kommer till klubben nästa säsong och ja jag kanske är korkad men jag tror inte att Pep blir kvar och var Pep hamnar det är mer av akademisk betydelse utan det är det att det redan gjorts klart som jag inte gillar.

Hajjaru?
Citera
2015-12-23, 18:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cyberkalle
Visst vet du om att Bayern redan gått ut med att Ancelotti kommer till klubben nästa säsong och ja jag kanske är korkad men jag tror inte att Pep blir kvar och var Pep hamnar det är mer av akademisk betydelse utan det är det att det redan gjorts klart som jag inte gillar.

Hajjaru?

Du hajar inte att det är en enorm skillnad på att presentera arbetslöse Ancelotti när det redan aviserats att Guardiola ska lämna och på att presentera en ny tränare när man redan har en kontrakterad även över nästkommande säsong likt City?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in