2015-08-28, 16:46
Medlem
klettermauss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vimes76
Är Wilson med i laget eller ska han vara utlånad eller så den här säsongen förresten?
Han är med i laget! Chica går fortfarande före dock. Delade meningar kring det.
Citera
2015-08-28, 16:49
Medlem
Ok tack.
Citera
2015-08-28, 18:39
Medlem
snillet_1s avatar
Nu skriver Mirror - med David McDonell i spetsen - att De Gea trots allt kan hamna i Real Madrid innan fönstret stänger:

Citat:
David de Gea's camp are increasingly confident of securing the Manchester United goalkeeper’s long-anticipated switch to Real Madrid before the transfer window closes on Tuesday.

De Gea has been exiled from the first team by boss Louis van Gaal until the saga over the Spain star’s future is resolved, one way or the other.

Despite Real’s failure to meet the £35million asking price, it is understood the player’s camp - led by super-agent Jorge Mendes - believe a deal will be struck.

The transfer could even be finalised by Monday, according to sources close to the process.

Although United are publicly holding out for £35m - which would be a world record fee for a goalkeeper - it is understood an offer just shy of £30m is likely to be accepted.

http://www.mirror.co.uk/sport/football/transfer-news/manchester-united-transfers-david-de-6334412?
Citera
2015-08-28, 19:47
Medlem
Ezzelinos avatar
Ola Toivonen klar för Sunderland, från Rennes. Han har ju spelat under ledning av Dick Advocaat tidigare, i PSV. Sägs att han kanske debuterar direkt, i morron mot Aston Villa.

Bayer Leverkusen sägs ha erbjudit 12 miljoner euro för Lazios unge forward Keita Balde Diao, men Lazio påstås vilja ha 20 miljoner.
Citera
2015-08-28, 19:55
Medlem
Giggsys avatar
BBC: West Brom have agreed a fee of £6m plus £2m in add-ons with Manchester United to sign defender Jonny Evans.
Citera
2015-08-28, 20:08
Medlem
muneys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av soffsits
https://twitter.com/SpursOfficial/status/637187983255408640
Fint! En snabb ytter som kan ersätta Lamela. Detta tror jag på!
Citera
2015-08-28, 20:27
Medlem
MentosFruitcores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ezzelino
Ola Toivonen klar för Sunderland, från Rennes. Han har ju spelat under ledning av Dick Advocaat tidigare, i PSV. Sägs att han kanske debuterar direkt, i morron mot Aston Villa.
Kul med ytterligare en svensk i Sunderland, han passar nog BPL rätt bra(Obligatorisk kommentar om landslagsgaranti ITT).
Citera
2015-08-28, 20:39
Medlem
Någon som har koll på varför Dortmund släppt Kevin Kampl till Leverkusen? Han anlände ju så sent som i januari och har för mig att han varit hygglig de gånger jag sett honom.
Citera
2015-08-28, 21:16
Medlem
B-Dawks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Giggsy
BBC: West Brom have agreed a fee of £6m plus £2m in add-ons with Manchester United to sign defender Jonny Evans.

Det får ändå anses som bra betalt för honom.
Citera
2015-08-28, 21:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av muney
Fint! En snabb ytter som kan ersätta Lamela. Detta tror jag på!

Vad som kan bli bättre än Lamela.. Fyfan vad värdelös han har ändå varit.
Citera
2015-08-28, 22:03
Medlem
OleYellers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ezzelino
Jag är verkligen ingen fan av varken Toivonen eller Sunderland men det vore rätt kul om Toivonen blev den där otippade supervärvniningen som fick laget på rätt köl.

Jag har aldrig riktigt förstått vilken som är Olas position..? Släpande forward, kanske? Vad ska han då ha för typ framför sig? Vag jävla spelare. Hoppas det går bra!
Citera
2015-08-28, 22:05
Medlem
klettermauss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av divadude
Vad som kan bli bättre än Lamela.. Fyfan vad värdelös han har ändå varit.
Värdelös?! Knappast va.
Är ju fan med på top goals of the season på youtube och även en del skillvideos.
Du kanske borde skaffa lite info innan du börjar babbla?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in