2005-10-11, 23:30
Medlem
Haecceitys avatar
Måste verkligen ett FORUMTROLL bete sig tok-illa för att bli bannat? Räcker det inte med att man fattar att det är ett troll? Det finns för närvarade minst 2 användare som bara tramsar i allt de skriver. Måste de verkligen bryta mot reglerna?
2005-10-11, 23:33
Moderator
impieteers avatar
Trams bryter ju mot reglerna, under vissa förutsättningar i alla fall. Lyckas du tramsa utan att bryta mot reglerna får du vara kvar.

Det skulle bli lite mycket godtycke annars, eller hur?
2005-10-11, 23:36
Medlem
Haecceitys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av impieteer
Trams bryter ju mot reglerna, under vissa förutsättningar i alla fall. Lyckas du tramsa utan att bryta mot reglerna får du vara kvar.

Det skulle bli lite mycket godtycke annars, eller hur?

Möjligen. Godtycke eller inte, det är fan så irriterande.
2005-10-11, 23:53
Medlem
rebbans avatar
Har du skickat några RP på dom då?
2005-10-12, 00:02
Moderator
impieteers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Haecceity
Möjligen. Godtycke eller inte, det är fan så irriterande.

Den bästa banningsknappen sitter fortfarande i ditt huvud. Ignorera de du inte tycker är vettiga. Det kommer alltid att finnas folk som startar trådar för att få reaktioner, snarare än för att diskutera.
2005-10-12, 20:37
Medlem
Haecceitys avatar
Ja, jag tvingas ju tyvärr överge ämne efter ämne därför att unge herr moralpredikare dyker upp...
2005-10-12, 21:01
Medlem
Ninja-Rubens avatar
Citat:
Ja, jag tvingas ju tyvärr överge ämne efter ämne därför att unge herr moralpredikare dyker upp...

Word
2005-10-12, 21:16
Medlem
GlittrigaGullans avatar
Citat:
Prova ignorefunktionen, mycket effektiv! Tar tyvärr inte bort inläggen när de citerats men du slipper originalinlägget och får en förvarning om att det kan komma inlägg som du kan scrolla förbi.
2005-10-13, 01:24
Medlem
JustMes avatar
Citat:
Måste verkligen ett FORUMTROLL bete sig tok-illa för att bli bannat? Räcker det inte med att man fattar att det är ett troll? Det finns för närvarade minst 2 användare som bara tramsar i allt de skriver. Måste de verkligen bryta mot reglerna?

Jag tog upp detta i min tråd, http://forum.flashback.info/scandinavia/showthread.php?t=255524 . Skriv gärna i den!
2005-10-13, 01:27
Bannlyst
Du kanske helt enkelt ska sluta läsa karlns trådar i spelforumet.
Själv tycker jag att det du avskyr är hysteriskt roligt och vill inte gärna se en bann.
2005-10-13, 09:47
Medlem
Jag tycker att det vore på sin plats med en förklaring av vad ett troll är för ngt,jag har stött på det ordet ett par gånger här på fb och förstår att det inte är ett skogstroll det pratas om utan ngn som inte uppträder seriöst och inte respekterar andra människor.Jag har själv haft stora mödor&problem med vad jag skulle kalla troll dvs sådana som bara skriver elaka och kymiga saker åt dig,nä fyy bubblan sånt kan man vara utan
2005-10-13, 09:52
Medlem
Subb[a]s avatar
Känns inte lönt att diskutera detta då själva trollet får vinning av det.
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in