Citat:
Ursprungligen postat av
mrtowlie
Det råder väl inget tvivel om att det är en kombination av hans egenskaper kryddat med målmedveten framgång (vilket ger känslan av alfa-hanne, 20-30 egentjänade miljoner på banken slår vilken vältränad lagerarbetare som helst i pondus)
Haha, nej... Det spelar ingen roll om Filip hade varit rik som Trump, Filip kommer aldrig att bli en alfahanne. En Alfa (jag ogillar egentligen hela konceptet med Alfa/Beta/Omega/Blabla-hannar) är en Alfa även om han är hemlös och utslagen. En Betahanne som Filip kommer aldrig att bli något annat än en clown även om han klär sig i bladguld.
Att du inte förstår det utan låter dig luras av omslaget säger faktiskt en hel del om dig.
Citat:
Ursprungligen postat av
mrtowlie
Humor är viktigare än vad du tror, vet du ej detta kan du inte kvinnor.
Humor är en sak som kan få kvinnor på fall men kvinnor föredrar trygghet framför humor. Kvinnor värderar i regel även social ranking framför humor.
Det är dessutom viktigt att hålla isär ragg och livspartner. En kul clown kan mycket väl landa en riktigt doffsing för en natt bara genom att skämta och vara trevlig men det är inte honom hon vill ha som far åt sina barn. I de längre relationerna är det socialt populära män med resurser som vinner i elva fall av tio. Oavsett vad kvinnorna själva säger.
Jag antar att du är kvinna och att du därför tror att du genom dina egna partiska önskemål vet hur alla andra kvinnor fungerar.
Citat:
Ursprungligen postat av
mrtowlie
Självklart hamnar hans utseende längst ner på listan av det kvinnor ser hos honom. Men det betyder inte att resten är oviktigt och mer än väl kompenserar, kändis eller inte kändis.
Ja, och det är precis det jag säger. Filip är en lönnfet tönt och enda skälet till varför han får fitta alls beror på hans pengar och kändisskap, vilket är de två saker som de flesta kvinnor värderar högst av allt om man slutar lyssna på vad kvinnorna själva påstår och istället tittar på hur de agerar.