Flashback bygger pepparkakshus!
2017-10-24, 16:46
Medlem
crawlys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Clay Allison
Ja precis.

Mitt förslag är att du inte synar de underhållare du har kvar crawly - såvida du inte gillar Peter Jezewski. Risken är stor att du inte hittar några sverigedemokrater eller ’nationella’ eller vad du nu hade hoppats på. Och då skulle du inte ha kvar någon rolig alls.

Du har så jäkla rätt! I stort sett hela Hollywood är borta, och en satans massa svenska skådespelare och artister. Problemet är att jag är så jävla envis att jag faktiskt skiter i att köpa något de haft att göra med, vilket (precis som du påpekar) innebär att jag får roa mig med Youtube och liknande nuförtiden.
Citera
2017-10-24, 22:21
Medlem
E-R-N-S-Ts avatar
Har Flippen också råkat ut för #metoo tsunamin nu tro?
Citera
2017-10-25, 00:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av francesthemute
Vad kan ha hänt med Filip denna veckan?

Är det inte så enkelt att han har en pappavecka? Att hans exfru behöver jobba eller göra annat som gör att han behöver vara tillgänglig för sina två barn i Los Angeles...
Citera
2017-10-25, 08:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MaryMary1441
Är det inte så enkelt att han har en pappavecka? Att hans exfru behöver jobba eller göra annat som gör att han behöver vara tillgänglig för sina två barn i Los Angeles...

Det låter osannolikt, finns nannys. Har #metoo rörelsen drabbat Filip?

En lågoddsare med hans utstrålning.
Citera
2017-10-25, 08:25
Medlem
mrtowlies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PJ9
Det låter osannolikt, finns nannys. Har #metoo rörelsen drabbat Filip?

En lågoddsare med hans utstrålning.

Vad är det här för jävla trams. På vilket sätt skulle Filip vara "drabbad" av metoo för att han tar en vecka ledigt? Dessutom tar ju Fredrik nästa vecka ledigt. Dessutom kanske det är en win-win då dessa "vikarier" blåser lite nytt liv i en show som går på rundgång med flanellograf, lustiga klipp och annat skit som de mjölkat ut nu.

Jag förstår inte hur någon orkar kolla breaking news varje dag. Jag kollar ibland om det är någon intressant gäst, trots att det är rätt meningslöst då dessa knappt får komma till tals.

Avsnittet med Felix Herngren var rätt lustigt, främst då Felix var så fumlig och charmig.
Citera
2017-10-25, 08:50
Medlem
De har ju solidariskt och unisont knipit käft om sin polare serievåldtäktsmannen i alla år,så större hycklare än Filip och Fredrik är svåra att finna.
Man måste dessutom vara lobotomerad för att finna något som de gör roligt eller intressant.
Det ligger en stark stank över de intellektuella liken som är Filip och Fredrik.
Bäst före datumet gick ut för åratal sedan,tillsammans med deras heder och moral.
Citera
2017-10-25, 11:12
Medlem
frantiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frantik
Om du syftar på att Felix Herngren hoppas in i Breaking News så är det planerat.
Någon annan kändis kommer att hoppa in för Fredrik nästa vecka. Kan vara Carina Berg eller Jessica Allmenäs. Kommer inte ihåg.
Citerar mig själv.
Källa: podden.
Citera
2017-10-25, 14:31
Medlem
CoopColas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frantik
Om du syftar på att Felix Herngren hoppas in i Breaking News så är det planerat.
Någon annan kändis kommer att hoppa in för Fredrik nästa vecka. Kan vara Carina Berg eller Jessica Allmenäs. Kommer inte ihåg.
Nej, det gällde Filip den här veckan och var pga "familjeskäl" sa Fredrik, jag misstänker att det kan ha att göra med något annat som det står om i media dessa dagar det här är första gången någon av dem missar inspelningen sen det började (säsong 5 nu tror jag). C Berg och A Schulman ska hoppa in de kommande dagarna, samt en till som jag inte minns.

Det kan vara en ren slump att hans familjeproblem kom den här veckan eller så kan det stämma, det kommer tiden utvisa. Har själv alltid gillat dem men nu på senaste tid så har jag tappat intresset ganska mycket, påtok för mycket pk. Hela tiden och fruktansvärt överdrina saker.
Citera
2017-10-25, 15:57
Medlem
Garnityrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CoopCola
Nej, det gällde Filip den här veckan och var pga "familjeskäl" sa Fredrik, jag misstänker att det kan ha att göra med något annat som det står om i media dessa dagar det här är första gången någon av dem missar inspelningen sen det började (säsong 5 nu tror jag). C Berg och A Schulman ska hoppa in de kommande dagarna, samt en till som jag inte minns.

Det kan vara en ren slump att hans familjeproblem kom den här veckan eller så kan det stämma, det kommer tiden utvisa. Har själv alltid gillat dem men nu på senaste tid så har jag tappat intresset ganska mycket, påtok för mycket pk. Hela tiden och fruktansvärt överdrina saker.
Sorry, men det är planerat sedan länge. Nästa vecka är det Fredrik som har semester.
Citera
2017-10-25, 15:59
Medlem
CoopColas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Garnityr
Sorry, men det är planerat sedan länge. Nästa vecka är det Fredrik som har semester.
Varför sa fredrik att det hade att göra med något familjerelaterat (minns inte exakt vad han sa) då?
Citera
2017-10-25, 16:18
Medlem
Grievers avatar
Skulle inte förvåna mig om Filip har några #metoo-skelett i garderoben. Jag VET att han har varit otrogen flera gånger, raggat på väldigt unga tjejer på diverse krogar, osv. Sen behöver han absolut inte ha gjort nånting olagligt eller omoraliskt (förutom otroheten), men det skulle kunna passa in rätt bra i den mixen.
Citera
2017-10-25, 18:18
Medlem
Garnityrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CoopCola
Varför sa fredrik att det hade att göra med något familjerelaterat (minns inte exakt vad han sa) då?
Han sa typ Filip är hemma och hämtar barn från dagis eller liknande. Som tidigare påpekats lär det inte vara optimalt för någon, allra minst hans fru Jennie, att hon och deras två små barn bor i LA medan han sänder TV i Sverige måndag - torsdag. De pratar konstant om vilken arbetsbelastning Breaking news innebär och i kombination med helgpendling över atlanten (+psykisk ohälsa) så är det ganska förståeligt att man behöver en paus.

Jag säger inte att han har Sveriges bästa kvinnosyn men det hade väl varit smartare att ta den veckan när drevet väl sätter igång i så fall? Tror inte heller att deras PK-redaktion med bland andra 1337likes hade skyddat honom och därmed gjort sig skyldiga till precis det de kritiserar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in