2016-10-14, 15:35
Medlem
RayOfLights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ivanivan12
http://ng.se/artiklar/hon-ar-filip-hammars-nya-flickvan
Där ser man, inte Rebecca då om man kan lita på NG. Och beskrivningen är för obskyr för att jag skulle kunna lista ut vem det är. Men knäppt att hon till och med har samma klänning som Rebecca. Undrar om Berlinresan med tjejen skedde när Filip fick sitt "psykbryt" och inte följde med familjen till Frankrike i somras ...
Citera
2016-10-14, 16:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RayOfLight
Där ser man, inte Rebecca då om man kan lita på NG. Och beskrivningen är för obskyr för att jag skulle kunna lista ut vem det är. Men knäppt att hon till och med har samma klänning som Rebecca. Undrar om Berlinresan med tjejen skedde när Filip fick sitt "psykbryt" och inte följde med familjen till Frankrike i somras ...

Kolla profilen *gneslb på insta

Byt ut stjärnan mot första bokstaven i alfabetet, så får du fram personen NG hävdar att det rör sig om.
Citera
2016-10-14, 16:26
Medlem
RayOfLights avatar
Citat:

Byt ut stjärnan mot första bokstaven i alfabetet, så får du fram personen NG hävdar att det rör sig om.
Bra spanat! Hade inte hört talas om denna person. Jag är faktiskt besviken på Filip även om det skvallrats länge om hans otroheter. Ville nånstans tro mer om honom än att han skulle hooka med en annan tjej när han har fru och kidz. Jaja
Citera
2016-10-14, 16:36
Medlem
Han verkar ha en förkärlek till späda, svala blondiner.

Kan inte låta bli att tänka på hur kul det blir för den 27-åriga *gnes att leva familjeliv med Filip och hans 3 och 1-åring....
Citera
2016-10-14, 18:11
Medlem
emma80s avatar
Citat:
http://ng.se/artiklar/hon-ar-filip-hammars-nya-flickvan
Fungerar inte för mig, har de redan plockat ner artikeln? Hade de AL med namn och bild?

Citat:

Hon följer både Filip och Fredrik på Instagram och båda de följer henne, så bekanta är de nog med varandra på något sätt alla tre.
Citera
2016-10-14, 19:01
Medlem
RayOfLights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av emma80
Fungerar inte för mig, har de redan plockat ner artikeln? Hade de AL med namn och bild? .

Näh bara ledtrådar med några namngivna projekt som hon varit med i. Men mer info än vad Hänt hade. Undrar om NG fått ett cease and desist från henne månne, fick kalla fötter och plockade ner artikeln? Även om Hänt kan spetsa till grejer så skulle de inte publicera detta om de inte fått relationen bekräftad av flera källor. Så jag tycker storyn låter trovärdig, oavsett om NG plockat ner artikeln eller inte
Citera
2016-10-14, 19:24
Medlem
emma80s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RayOfLight
Näh bara ledtrådar med några namngivna projekt som hon varit med i. Men mer info än vad Hänt hade. Undrar om NG fått ett cease and desist från henne månne, fick kalla fötter och plockade ner artikeln? Även om Hänt kan spetsa till grejer så skulle de inte publicera detta om de inte fått relationen bekräftad av flera källor. Så jag tycker storyn låter trovärdig, oavsett om NG plockat ner artikeln eller inte
Det var så jag tänkte också, att de nog snarare har plockat ner den efter påbackning från något håll eller någon part, snarare än att de skulle vara osäkra på huruvida det låg någon sanning i det de skrev om. Den senare biten har de nog tagit parti för innan publicering, med insatta källor och liknande.
Citera
2016-10-14, 19:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Douche-chill
Nöjesguiden läser alltså Flashback.
Och där var länken nere igen.
Citera
2016-10-14, 19:48
Medlem
Ronilles avatar
Det känns som Filip är helt väck. Tror han inte att det kommer uppdagas att han rumlar runt med ny donna? Eller det kanske är ett enkelt sätt att dumpa sin fru?

Oavsett vad så beter han sig som en patetisk fjortis. Res till USA, prata med din fru och träffar dina kids. För barnen verkar han inte ha träffat på länge, han var ju inte ens med på sonens ettårsdag
Citera
2016-10-14, 19:52
Medlem
Han får lägra vackra tjejer, men psyket verkar helt paj. Synd om barnen.
Citera
2016-10-14, 19:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PJ9
Han får lägra vackra tjejer, men psyket verkar helt paj. Synd om barnen.

Synd om Jennie också. Får stå och fläktröka med 2 ungar och ingen man.
Citera
2016-10-15, 18:20
Medlem
cerealtubemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Honkatta
Han verkar ha en förkärlek till späda, svala blondiner.

Kan inte låta bli att tänka på hur kul det blir för den 27-åriga *gnes att leva familjeliv med Filip och hans 3 och 1-åring....

Filip verkar inte sätta barnen i första rum för att formulera mig snällt. Det är frun som är stöttepelare. Filip reser och är borta i flera veckor och månader i streck. Förvånar mig inte om barnen inte känner igen honom dom få stunder han varit hemma. Nu är barnen för unga och förstår antagligen ingenting, nöjda med livet. Blir värre när dom är uppe i åldern för småskolan. För den nya flamman blir det som att dejta en äldre man utan barn.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in