Flashback bygger pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2015-05-21, 08:00
Medlem
Fiskfjolls avatar
Ja snart kommer ett till program där vi får se kändisar stå framför spisen, men det kommer inte vara någon lönnfet Plura utan tröja. Istället ska dom vattna ut Hela Sverige Bakar.

Det jag undrar är, gillar gemene svensken att titta på när kändiseliten på bästa sändningstid ännu en gång står i rampljuset? Är det inte mer roande med okända människor?
Citera
2015-05-21, 08:33
Medlem
pepparkrans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fiskfjoll
Ja snart kommer ett till program där vi får se kändisar stå framför spisen, men det kommer inte vara någon lönnfet Plura utan tröja. Istället ska dom vattna ut Hela Sverige Bakar.

Det jag undrar är, gillar gemene svensken att titta på när kändiseliten på bästa sändningstid ännu en gång står i rampljuset? Är det inte mer roande med okända människor?

Skulle knappast säga att det rör sig om kändiseliten men generellt sett så gillar Svensson att kolla på kändisar av någon anledning.
Jag personligen hade hellre kollat på Ahmed från Tensta, Conny från Härnösand och
Eva-Gösta från Skanör.
Citera
2015-05-21, 18:59
Medlem
Fiskfjolls avatar
Nej du har nog rätt i att kändiselit inte är rätt ordval.
Men vad tycker folk om att som nu, en homosexuell hårdrockare med för mycket kajal, som ständigt ska skrika ut sina åsikter om HBTQ så fort han får chansen? Kör Pride-färger i bakelserna m.m.
Citera
2015-05-21, 20:31
Medlem
BjornHsonLarssons avatar
Skidskytten Bettan Högberg blev jag imponerad av. Vilken design på tårtan! Snyggt
Citera
2015-05-21, 20:32
Medlem
Det är ju bara kommunister i detta program, någon som tänkt på det? Utom kanske Tony Irving och skidskyttetjejen. Eller har jag fel?
Citera
2015-05-21, 20:33
Medlem
Gosifs avatar
Fyfan Bettan var verkligen en fröjd för ögat att se. Finns inga lättklädda bilder att hitta så det här var inte illa. Bettan hade också finast tårta.
Citera
2015-05-21, 20:55
Medlem
BjornHsonLarssons avatar
Skidskytte-bettan har hantverket i sig? Hon måste ha extraknäckt på bageri eller kommer hon kanske från en bagar-familj?
Citera
2015-05-22, 01:59
Medlem
Det här är betydligt sämre än när okända människor bakar iaf...

värt att notera är att i Aftonbladets eurovision live kommentering så skrev kommentatorn att det var synd att Lars ohly åkte ut för vi behöver mer vänster människor i tv...
Citera
2015-05-28, 21:03
Moderator
NewDeers avatar
Jag trodde att Sven skulle bli stjärnbagare idag, men Rickard vann väl på dekorationen. Otroligt duktig på det är han, men Sven är min favorit Så rar och ödmjuk man, som man följt på teven sen man var liten.

Lite trist är det att 2 åker varje gång, väldigt kort säsong blir det.
Citera
2015-06-12, 10:10
Medlem
CallePhilles avatar
Synd att inte Sven (eller Bettan) vann. Tyckte inte Rikard höll måttet när det kom till själva bakningen. Han kändes mer som en dekoratör, men det kanske var det de sökte?
Citera
2016-05-12, 20:30
Moderator
Dr Kings avatar
Klasse Möllbergs bananbakelser verkade vara pinsamt dåliga. Det måste väl bli han som får lämna ikväll.
Citera
2019-05-14, 15:07
Medlem
enfindams avatar
Missa inte säsongsstarten av programmet ikväll, deltagare är: Ann Wilson, Ellen Bergström, Niclas Wahlgren, Fredrik "Fab-Freddie" Selmén, Mikaela Laurén och Patrick Ekwall. Programledare är Tina Nordström och Johan Östling.
Senast redigerad av enfindam 2019-05-14 kl. 15:18.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in