Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-05-24, 16:26
  #157
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av B-Dawk
Marcus fick aldrig några blåflagg för de situationerna. Då behöver man inte släppa förbi folk till höger och vänster.

Okej, visste inte det, syntes inte i sändningen men enligt de finska kommentatorna så var Kimi väldigt nära Markus flera varv.
2015-05-24, 16:27
  #158
Medlem
J.R.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DolphinMelter
Vettel har gått o blivit ödmjuk på äldre dar, sista två åren i Red Bull var han en riktig tjurskalle. *badamdish*
Det tror jag knappast har ändrat sig. Hade han varit i Lewis situation idag hade det nog flugit grejor och skrikits på radion.
2015-05-24, 16:40
  #159
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av B-Dawk
Marcus fick aldrig några blåflagg för de situationerna. Då behöver man inte släppa förbi folk till höger och vänster.

Är det inte konstigt att dom sa på radion att släppa förbi Ricciardo om han inte fick blåflagg?

Eller missar jag nåt igen?
2015-05-24, 16:59
  #160
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Marshall-Mathers
Är det inte konstigt att dom sa på radion att släppa förbi Ricciardo om han inte fick blåflagg?

Eller missar jag nåt igen?

Stallet visste väl att han skulle få blåflagg förr eller senare. Då tyckte de väl att det var bättre att Marcus kunde välja att släppa Ricciardo på bästa möjliga ställe för att inte tappa tid istället för att få blåflagg vid en "olämplig" plats.
2015-05-24, 17:17
  #161
Medlem
perry2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Marshall-Mathers
Är det inte konstigt att dom sa på radion att släppa förbi Ricciardo om han inte fick blåflagg?

Eller missar jag nåt igen?

Marcus raceingeniör är inte den skarpaste...
Idag tyckte han att en 3-stoppare var smart. 4 däck-set....
2015-05-24, 17:17
  #162
Medlem
davvelitos avatar
Nä, det här blir nog sista året för Ericsson i F1 om han inte väljer att köra i Marussia förstås...
2015-05-24, 20:42
  #163
Medlem
Cousin Cocaines avatar
Tråd låst.

/Moderator

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback