Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 5
  • 6
2013-12-06, 12:43
  #61
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bussmekanikern
Kan detta vara någonting tro ?! Uncle Fester`s - The Secret Of Methamphetamine Manufacture ( 8:th edition ):

http://thepiratebay.se/torrent/51474...re_8th_Edition

Hittade några recept över "The red, white and blue method", b.la denna:

http://www.simple-ways-to-make-metha...th-recipe.html

Hittade också ett par recept på "Nazi method", därav den här b.la:

http://www.drugsandbooze.com/showthr...Nazi-Method%29

Ingenting jag varken har testat eller vet om det fungerar / hur bra det fungerar, men det var iallafall mitt bidrag till den här tråden...hoppas det kan hjälpa någon iallafall !!


OM inte annat så ta den med mitt komplement som är anpassat för kemikalier du kan köpa lagligt i Sverige.

http://thepiratebay.sx/torrent/9307193
2013-12-06, 13:25
  #62
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av ValterVit
OM inte annat så ta den med mitt komplement som är anpassat för kemikalier du kan köpa lagligt i Sverige.

http://thepiratebay.sx/torrent/9307193


"Ditt" komplement är det ingen mer än du som uppfattar som "ditt" för du kan ingenting om kemi. Du ljuger dig fram, precis som i de två trådar som togs bort. Jag tror inte, utan jag vet, att du är en största mytomanen hittills som uttryckt sig så högprofilerat på Flashback.
2013-12-06, 14:45
  #63
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Qemistry
"Ditt" komplement är det ingen mer än du som uppfattar som "ditt" för du kan ingenting om kemi. Du ljuger dig fram, precis som i de två trådar som togs bort. Jag tror inte, utan jag vet, att du är en största mytomanen hittills som uttryckt sig så högprofilerat på Flashback.


Qemistry.
Det var du som började angripa tråden med en påhittad trovärdighet.

Du angav motargument utan belägg så anmärkte du på utbytet då jag inte angivit några parametrar.
Man får väl ut så mycket som man vill ha ut?

Jag förstår inte ditt uppsåt?
Varför jagar du mig?

Du är helt klart en snut.
Det förstår ju jag. Men jag ser det inte som lönlöst. Du har nu en fiende som kommer att göra precis allting tills vanliga människor kokar meta i sina hem.
2013-12-06, 15:00
  #64
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Qemistry
"Ditt" komplement är det ingen mer än du som uppfattar som "ditt" för du kan ingenting om kemi. Du ljuger dig fram, precis som i de två trådar som togs bort. Jag tror inte, utan jag vet, att du är en största mytomanen hittills som uttryckt sig så högprofilerat på Flashback.

Sedan så skrevs det ner på tio minuter.
Länkarna är bra.
Videorna på youtube är det barn som står och kokar reagenter.
Jag har inte tid att skriva ner en mer komplett guide med mer säerketsföreskrifter
för vardera steg. Men du som är civ. i kemi kanske kan göra det?
Kom med lite konstruktiv kritik istället.

Tex hjälp till???

Var kan man hitta en bra UV-lampa om man är fattig?

Du borde kunna improvocera ihop ett bra labb om du är civ student.
Utan större poblem.
__________________
Senast redigerad av ValterVit 2013-12-06 kl. 15:18. Anledning: kul
2014-02-11, 08:31
  #65
Medlem
Jag provade det här receptet.
Det fungerar.

Ja jävlar vad tjack det blev.

Jag är riiiiiiik. Så jävla rik!!!


Tack ValterVit, du är min idol.
2014-02-16, 10:38
  #66
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Qemistry
"Ditt" komplement är det ingen mer än du som uppfattar som "ditt" för du kan ingenting om kemi. Du ljuger dig fram, precis som i de två trådar som togs bort. Jag tror inte, utan jag vet, att du är en största mytomanen hittills som uttryckt sig så högprofilerat på Flashback.

Jag kan bekräfta att det här receptet fungerar.

Det är inget fel på det. Hur säkert som helst.


Nu är det borttaget från piratebay.
Men det kanske är bra?



Men varför jagar du en person på internet för?
2017-10-13, 12:30
  #67
Medlem
Jag kan dra igång den här tråden igen genom att skriva sanningen om tillverkning av meth amfetamin. Det går som sagt alldeles utmärkt att göra eget meth men utan riktigt vassa kemikunskaper och ett riktigt labb blir resultatet enbart dynga! Procenten på renligheten blir med lite tur kanske 50-60% och det duger kanske till dom som är nybörjare i drogträsket men för en nedgången knarkare blir resultatet ungefär som en person som testar snus för första gången, knappt kännbart! Det ligger så otroligt mycket teknik och kunskap bakom högprocentigt meth så ingen vanlig Svensson skulle kunna göra det med hjälp av ett recept och lite tillbehör i hemma i källaren! Isf hade användningen av meth varit skyhögt i Sverige och närliggande länder. Ni som har sett serien Breaking bad vet vad den handlar om och faktum är att det stämmer otroligt bra med verkligheten! Skickliga kemister kanske kan komma upp över 95% renlighet men dom sista procenten kräver en ytterst stor kunskap och erfarenhet samt en noggrannhet som kräver ett mkt påkostat labb med utrustning för flera hundratusentals kronor! Producenten av serien har ägnat många timmar åt att göra den så likt verkligheten som det bara går och den stämmer verkligen bra! Så ni som har planer på att göra eget får nog tänka om för era försök skulle garanterat sluta med ett fiasko och tusentals kronor åt skogen! Det krävs sån skicklighet att endast en utbildad kemist med väldigt många års erfarenhet skulle kunna göra en okej produkt som skulle kunna gå att sälja men även där krävs det många många satser innan dom når så pass höga siffror som 95% och uppåt! Det är dessutom som några andra har skrivit här väldigt svårt att få tag i rätt ingredienser som fungerar! Det går absolut att få tag i ingredienserna men även där är det oerhört viktigt att få exakt rätt, det räcker inte med att säga att man har fått tag på pseudophedrine och sen tro att det är rätt, det finns otroligt många olika typer av pseudophedrine som innehåller olika substanser som spelar en oerhörd roll för resultatet, tex så kan du ha en ingrediens som innehåller 0000,0034,05 % av någonting och ett annat med samma namn har 0000,0035,06 % vilket gör en väsentlig skillnad på slutresultatet! Låter kanske löjligt men det spelar en ofantlig roll! Detta är enbart en liten del av hur svårt det är att göra egen meth! Även val av utrustning spelar en väldigt viktig roll, tex vilket material som dom innehåller, rostfria bägare, eller glasbägare spelar stor roll. Temperaturen i lokalen, luftfuktighet är också sånt som påverkar. Det får tex inte finnas något damm el kvalster i lokalen. Ni som har sett Breaking bad minns säkert avsnittet som heter the fly,där en kontaminering inträffar i form av en fluga som har tagit sig in i lokalen, det stämmer exakt i verkligheten. Det får inte finnas en enda sak som inte ska vara där om resultatet ska bli perfekt! Låter löjligt, absolut men faktum är att det stämmer till 100% fråga en skicklig kemist får ni höra! Jag skulle kunna räkna upp saker en hel dag som påverkar resultatet för att få en perfekt produkt men detta är några av de saker som gör att möjligheten att göra egen meth i hög klass i stort sett är omöjligt att göra för en vanlig Svensson i sin källare! Göra meth, visst går det men det kommer som sagt inte bli något som går att sälja till en van knarkare utan skulle på sin höjd bara funka för en förstagångs knarkare! Och med en jäkla tur skulle resultatet kanske komma upp till 50-60 % vilket inte går att sälja för mer än vad du betalade för ingredienserna. Skulle det fungera genom att bara följa receptet skulle meth vara så mkt vanligare än vad det är idag. Så ni som har tänkt göra det får nog tänka om....
2017-10-13, 12:35
  #68
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Luciferis
Jag kan bekräfta att det här receptet fungerar.

Det är inget fel på det. Hur säkert som helst.


Nu är det borttaget från piratebay.
Men det kanske är bra?



Men varför jagar du en person på internet för?
Läs mitt inlägg högre upp på sidan så får du svar på hur svårt det är att tillverka egen meth....
2017-10-13, 15:41
  #69
Moderator
Morfar-52s avatar
(FB) Drogodling och drogtillverkning /låst
  • 5
  • 6

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback