2011-10-03, 21:35
Medlem
Slingshots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chirano
Jag har ADD och min medicin innehåller metamfetamin, men rent tror jag ej!
Men det finns säkert någon mening med att det finns den precis som medicin också precis som marijuana.
Men det är inte enkelt att få fast jag har diagnosen, väldigt lång utredning innan man får
kommer nära någon tablett!

Finns ingen ADHD-medicin som innehåller metamfetamin, dextroamfetamin däremot.
Senast redigerad av Slingshot 2011-10-03 kl. 21:37.
2011-10-03, 23:01
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slingshot
Finns ingen ADHD-medicin som innehåller metamfetamin, dextroamfetamin däremot.

Inte i Sverige. I USA finns det varianter med metamfetamin.
2011-10-04, 02:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Chirano
Jag har ADD och min medicin innehåller metamfetamin, men rent tror jag ej!
Men det finns säkert någon mening med att det finns den precis som medicin också precis som marijuana.
Men det är inte enkelt att få fast jag har diagnosen, väldigt lång utredning innan man får
kommer nära någon tablett!

metamina är inte metamfetamin
2011-11-06, 01:34
Medlem
Mathematics1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BigFatCone
Inte i Sverige. I USA finns det varianter med metamfetamin.
Stämmer, fast det är mycket ovanligt att man skriver ut det.
Senast redigerad av Mathematics1 2011-11-06 kl. 01:38.
2012-07-18, 05:00
Medlem
Bussmekanikerns avatar
Kollar man på "Cops" ser man inte allt för sällan att Polisen griper någon dj*vla ResidentEvil-zombie eller nån latino med spetälska som står efter vägkanten och kokar Meth i bakluckan på sin rostiga Ford Falcon.

Alla grejer som behövs går ju att köpa helt lagligt, utan licens ( i varje fall i USA ) går det ju för övrigt att gå in på närmaste bensinmack och köpa det man behöver.

Dock finns det flera olika sätt att tillverka Meth på, och beroende på förkunskaper, utrustning samt diverse andra skillz kan man tydligen göra det på flera olika sätt.

Det skall finnas en relativt enkel men fullt duglig metod att tillverka Meth på, som nazisterna kom på under 2:dra världskriget ( därav namnet "Nazi-meth", eller "The Nazi method" ), vilket är någon slags fuskvariant men som ändå skall fungerar bra.

Detta gjorde att de Tyska soldaterna inte var tvungna att vara beroende av någon avancerad laboratorieutrustning eller utbildade kemister, utan genom denna metod kunde de tillverka uppåtgrejer under fältmässiga förhållanden - detta då t.ex ammoniak som var en av indrigienserna lätt gick att skaffa i närmaste bondgård.

Jag lyckades få tag i en riktigt bra och realistisk beskrivning tidigare men tyvärr så tappade jag bort utskrifterna över den och jag har dessvärre inte lyckats hitta tillbaka till sidan efter det.

Kanske har sidan tagits bort, kanske inte...ibland gör ju myndigheterna sina "raider " även här i "Cybervärlden". Nu var det förvisso ett bra tag sedan jag letade efter den. Intresserade som orkar kan ju alltid googla på "Nazi-meth" eller "Meth - The Nazi method" eller liknande fraser.
2012-07-18, 07:51
Medlem
Bussmekanikerns avatar
Kan detta vara någonting tro ?! Uncle Fester`s - The Secret Of Methamphetamine Manufacture ( 8:th edition ):

http://thepiratebay.se/torrent/51474...re_8th_Edition

Hittade några recept över "The red, white and blue method", b.la denna:

http://www.simple-ways-to-make-metha...th-recipe.html

Hittade också ett par recept på "Nazi method", därav den här b.la:

http://www.drugsandbooze.com/showthr...Nazi-Method%29

Ingenting jag varken har testat eller vet om det fungerar / hur bra det fungerar, men det var iallafall mitt bidrag till den här tråden...hoppas det kan hjälpa någon iallafall !!
2013-02-23, 20:51
Medlem
JBernards avatar
Har någon åkt dit för tillverkning av meth i Sverige? Existerar det överhuvudtaget någon produktion i Sverige eller närliggande länder? I sådana fall, varför inte?
2013-10-07, 01:28
Medlem
lehirals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JBernard
Har någon åkt dit för tillverkning av meth i Sverige? Existerar det överhuvudtaget någon produktion i Sverige eller närliggande länder? I sådana fall, varför inte?
Själv intresserad av detta Hur stort är bruket av metamfetamin i Sverige? Aldrig hört någon som brukat detta, inte för att jag nu har letat heller.
2013-10-07, 12:58
Medlem
De är tvärenkelt.. beroende om du ska skapa riktigt rent META eller smutsigt meta.

receptet ovan är troligtvis till Burk skakar smutset som går att skapa på mindre än 20minuter. har gjort detta själv när jag bodde utomlands och lät en uteliggare testa och fjuttad som få blev han

intog de själv men de sved något så jävulskt i snoken att jag sålde skiten och köpa annat.

kommer inte ihåg receptet i huvudet men de ser rätt ut
2013-10-07, 17:46
Medlem
Bertil85s avatar
Ibland smäller det! Var försiktiga!!!

2013-10-07, 19:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bertil85
Ibland smäller det! Var försiktiga!!!

kör du burk metoden smäller de bara om du är inföding nog att inte förstå att du behöver pysa lite då och då annars får personen skylla sig själv... dom enda exploderande Meth labsen är dom som görs i någon sketen husvagn eller i baksätet på en bil
2013-12-06, 12:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spunkbumbi
Läste just ett recept för Metamfetamin, det kan ju inte vara såhär enkelt?
Inte konstigt att alla i usa kör på meta...

Vad tycker ni? Åsikter?

Receptet skrivet av Lord Mighty... Respekt

Använd hellre det här receptet

http://thepiratebay.sx/torrent/9307193

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in